0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سفر دل

معرفی، خرید و دانلود کتاب سفر دل

درباره سفر دل
«برای لحظه‌ای کوتاه ترکت کردم؛ لیک کنون با محبتی فراوان بازمی‌گردانمت.» خورشید داغ ژاپن از لابه‌لای پرده‌های سفید، به درون اتاق‌خواب «ایزومی میزوکی‌ اوو» تابید. در تخت خوابش غلتی زد و به انوار خورشید برای بیدار شدن توجهی نکرد. برای هوشیاریش، خورشید به درون آیینه‌ای که در سمت راست تشک او قرار داشت تابید و نور را به چشم‌های خواب‌آلودش تاباند. ایزومی نشست و با بی‌حالی گفت: «خیلی خوب! بیدار شدم.» خورشید که از بیدارباش صبح به او راضی شده بود، انوارش را به سمت دیگری تاباند و اجازه داد تا ایزومی چشمان مبهوتش را بمالد. گرچه ایزومی خیال جابجایی آیینه را داشت، اما تابش خورشید به آن، برایش حکم زنگ ساعت را داشت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
682.۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
148 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۵۶:۰۰
نویسندهجودیت برونته
ناشرطلوع ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۲۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۸۲.۷۶ کیلوبایت
۱۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
40 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب مخصوص خودم بود... ما خانوادتا دختر دوستیم و من یه پسر رو باردارم؛ حدود دو ماهه که تمام فکرم رو این قضیه استوار بوده که چقدر بدبختم و باید این موجود رو یدک بکشم. حقیقت اینه که اهمیت نداره کسی تو دنیا تورو بخواد، از وقتی خدا بخواد که وجود داشته باشی تو حق بودن و زندگی کردن داری، حتی اگه هیچ کس دوستت نداشته باشه، خدا عاشقته؛ پسر من معشوق خالقشه که با عشق اون رو شکل داده، اهمیتی نداره که من دختر دوست دارم.

1

نویسنده این کتاب آدمی فوق مذهبی با فکری بسته بوده ک رستگاری رو فقط در مسیحیت می دیده و بقیه آدم ها رو وحشی و بیشعور توصیف کرده. متاسفانه از این نوع نگاه های بسته تو کشور خودمونم زیاد داریم. هر پاراگراف از داستان با یه پاراگراف از انجیل همراه شده که خیلی وقتا هیچ ربطی هم به هم ندارن و نویسنده فقط خواسته به حجم کتابش اضافه کنه. به طور خلاصه از داتلود کردنش پشیمون می شید.

2

بیشتر شبیه کتاب دعا بود که مابینش داستان آشنایی‌ و ازدواج یه زوج جوان رو خیلی مختصر روایت میکنه که برای من جالب نبود

5

عالی

2.8
(5)
5,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سفر دل
سفر دل
جودیت برونته
طلوع ققنوس
2.8
(5)
5,500
تومان