0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از ایده تا اجرا

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک از ایده تا اجرا

ناشر:
فیدیبو
درباره از ایده تا اجرا

اجرایی کردن به موقع ایده‌ها برگ برنده‌ی کارآفرینان به شمار می‌آید و شانس آنها را برای کسب موفقیت دو چندان می‌کند. با این وجود افراد بسیار کمی حاضر به پذیرش ریسک راه اندازی کسب و کار هستند. زیرا اغلب با دو مشکل بزرگ روبه‌رو می‌شوند، تامین سرمایه و طراحی بیزینس پلن. آری مایسل و نیک زوننبرگ در کتاب از ایدده تا اجرا توضیح می‌دهند چگونه با دست خالی و یک شبه طرح کسب و کار خود را مشخص کرده‌اند و از پس چالش‌های پیش روی شرکت برآمده‌اند.

‌درباره‌ی میکروبوک از ایده تا اجرا اثر  آری مایسل و نیک زوننبرگ

کتاب ایده تا اجرا با نام اصلی «Idea to Execution» برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد. این کتاب مبتنی بر یک داستان واقعی است: دو دوست که یک شبه و بدون هیچ پولی شرکتی تاسیس می کنند که درست یک سال بعد به موفقیت می رسد. این کتاب به چالش‌ های هرروزه کارآفرینان هنگام راه اندازی یک استارت آپ می‌پردازد و گام های لازم به سمت موفقیت را از تهیه طرح کسب وکار تا استفاده از ابزارهای بهینه سازی عملکرد شرکت، نشان می دهد. نویسندگان این کتاب، بنیانگذاران شرکت موفق «Less Doing» هستند.

‌درباره‌ی  آری مایسل و نیک زوننبرگ نویسنده‌ی میکروبوک از ایده تا اجرا

آری مایسل و نیک زوننبرگ کتاب از ایده تا اجرا را با همکاری یکدیگر به نگارش درآورده‌اند. آری میسل پیشتر در صنعت املاک  مستغلات مشغول به کار بود اما ابتلا به سرطان و دست و پنجه نرم کردن با بیماری او را به سمت کار کمتر سوق داد. . کتاب از ایده تا اجرا تنها کتاب اون نیست، مایسل آثار دیگری از جمله داستان شکست سرطانش را منتشر کرده است. نیک زوننبرگ نیز سال‌ها در وال استریت مشغول به کار بود یک متخصص برجسته بازارهای مالی به شمار می‌آید. او پس از مدتی به حوزه کارآفرینی روی آورد و شرکت «less doing» را با همکاری آری مایسل تاسیس کرد.

ترجمه‌ی میکروبوک از ایده تا اجرا به فارسی

فیدیبو کتاب میکروبوک صوتی از ایده تا اجرا را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید میکروبوک از ایده تا اجرا را خواند؟

اگر مدت‌هاست که ایده‌ی یک کسب و کار را در ذهن خود می‌پرورانید و اما تا بحال آن را عملی نکرده‌اید، کتاب از ایده تا اجرا تردید شما را برطرف خواهد کرد. این کتاب برای افرادی مناسب است که سرمایه‌ای محدود اما هدفی مشخص دارند. نویسندگان این کتاب روش‌هایی کاربردی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و کارمندان شرکت‌های بزرگ که می‌خواهند به شیوه‌ای متفاوت کار کنند، مطرح کرده است.

میکروبوک از ایده تا اجرا در دسته‌ی کتاب‌های کارآفرینی و موفقیت در کسب و کار قرار دارد. این میکروبوک دارای 20 صفحه است که با صرف زمان 20 دقیقه‌ای می‌توانید از مطالب آن بهره بگیرید. میکروبوک از ایده تا اجرا حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع کارآفرینی و موفقیت در کسب و کار را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از میکروبوک از ایده تا اجرا می‌خوانیم

وقتی در حال کار بر روی پروژه‌ای هستید که آن را بچه خود می‌دانید، شنیدن بازخورد منفی از دیگران برایتان آزاردهنده است. اما لازم است منطقی برخورد کرده و مشکل را قبل از اینکه ضرر و زیانی به شرکت بزند حل کنید. شرکت تا سال ۲۰۱۶ عملکرد موفقی داشت. اما بعضی از مشتریان شکایت داشتند که فرآیند ادغام يا یکپارچگی با شرکت مشکلاتی دارد.

آری و نیک دریافتند که این مشکل به قیمت از دست دادن مشتریان تمام می‌شود و شروع به اصلاح و بهبود کردند. یکی از ابزارهای آن‌ها روش پنج چرا بود. اول؛ ماهیت مسئله را تعریف کنید. بعد بپرسید چرا مسئله وجود دارد. بعد از جواب این سوال، دوباره بپرسید چرا؟ این سوال را سه بار دیگر تکرار کنید. آخرین جواب شما را به ریشه مشکل می‌رساند.

این روش آری و نیک را به این نتیجه رساند که باید رابط کاربری نرم افزار خود را ساده سازی کرده و زیرساخت‌های بهتری هم برای استفاده از آن ها فراهم کنند. نتیجه اصلاح فرآیند یکپارچگی مشتریان با سیستم شرکت بود. دو کارآفرین داستان برای پیشگیری از تکرار شکایات تصمیم گرفتندکارکنان را به استفاده از روش کایزن تشویق کنند. مبدع این روش شرکت های مطرح ژاپتی مثل تویوتا و میتسوبیشی هستند. کایزن به معنی «تغییر به سمت بهتر شدن» است. با این روش از همه کارکنان شرکت- از نظافتچی ها تا رهبران عالی رتبه- خواسته می‌شود نقاطی از عملکرد شرکت که فکر می‌کنند نیاز به اصلاح و تغییر دارد، مطرح کنند.

شرکت کار کمتر از تک تک دستیاران مجازی خواست هر هفته یک ایده برای بهبود فرآیندها یا روش‌های شرکت پيشنهاد دهند.

بلافاصله یکی از کارکنان مشکلی مطرح کرد که راه حل ساده‌ای هم داشت. بعضی از دستیاران مجازی نمی‌دانستند دقیقا چطور باید هزینه دریافتی از مشتری را محاسبه کنند. معلوم شد دستیاران کارهای اداری اضافه ای بدون احتساب هزینه آن انجام می‌دادند که منجر به ناامیدی و خستگی آن‌ها شده بود. با روش کایزن این مشکل به سطحی از شرکت رسید که برایش چاره‌ای اندیشیده شود و نیازهای مشتریان و دستیاران هردو به خوبی برطرف شد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب میکروبوک صوتی از ایده تا اجرا اثر  آری مایسل و نیک زوننبرگ بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کارآفرینی و موفقیت در کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
181.۸۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسندهآری مایسل
نویسنده دومنیک زوننبرگ
مترجمگروه مترجمان
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۸۱.۸۷ کیلوبایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
22 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان دوتا آدم که از شکست یک شرکت استفاده میکنن و همون کار رو ادامه میدن... به این نمیگن ایده پردازی و شروع یک کار

4

مطالب کتاب بر خلاف عنوانش بود. انتظار خواننده این هست که بعد از مطالعه، یک ایده رو به‌سرعت اجرایی کنه که اینطور نبود.

1

کتاب ضعیفی بود. رایگانش هم بی فایده هست چه برسه هزارتومن براش هزینه کنه!!! از فیدیبو بعیده چنین کاری رو انجام بده...

4

کتاب برای شروع یه اسارت آپ محشره فقط میتونه چراغی در ذهن روشن کنه و این خیلی خوب و مفیده

4

لطفا کتاب اصلی از ایده تا اجرا رو هم اضافه کنید به سایت ممنون

3

من که خوندم و به نظرم ارزش خوندن داشت. راضی بودم.

4

خیلی بیخود بود.. فقط وقتم رو تلف کردم.

5

عالی بود، بستگی داره از جه دیدی نگاه کنی

1

به نظر من کتاب جالبی نیست.

4

اصلا جالب نبود

نمایش 7 نقد دیگر
3.3
(36)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از ایده تا اجرا
از ایده تا اجرا
آری مایسل
فیدیبو
3.3
(36)
10,000
تومان