0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پایان اضطراب، شروع زندگی

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی

نویسنده:
دیل کارنگی
ناشر:
فیدیبو
درباره پایان اضطراب، شروع زندگی

احساس نگرانی یا اضطراب از دیرباز با انسان همراه بوده و در برخی مواقع نیز کمک کننده بقا نوع بشر بوده است. اما وقتی این موضوع از یک احساس عادی به حالت مزمن و شدید تغییر شکل پیدا می‌کند، صدمات جبران ناپذیری به جسم و روح انسان وارد کرده و زندگی را مختل می‌سازد. دیل کارنگی در کتاب پایان اضطراب، شروع زندگی به مخاطب می‌آموزد چگونه در هر شرایطی بدترین سناریوی ممکن را تصور کند و برای آن چاره بیندیشد، به این ترتیب می‌تواند به استرس خود پایان دهد.

‌درباره‌ی میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی اثر دیل کارنگی

کتاب پایان اضطراب، شروع زندگی در سال 1948 منتشر شد. این اثر یک راهنمای خودیاری کلاسیک است که با زبانی ساده و صمیمی بیان می‌کند چرا نگرانی و اضطراب به سلامتی انسان آسیب می‌زند. او در این اثر ابزارها و تکنیک‌هایی را معرفی می‌کند که در کاهش میزان استرس نقش به سزایی دارد و در ادامه داستان‌هایی واقعی متنوع در تایید توصیه‌هایش و کاربردی بودن آنها را بیان کرده است. دیل کارنگی هدف خود از نگارش این کتاب را پایان دادن به نگرانی و استرس جوانان نیویورک عنوان کرده است. از دیدگاه او جوانان نیویورک از ناشادترین افراد جهان به شمار می‌آمدند.

‌درباره‌ی دیل کارنگی نویسنده‌ی میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی

دیل کارنگی نویسنده و سخنران آمریکایی است. شهرت او در ایران به خاطر مجموعه با عنوان آیین زندگی، آیین دوست‌یابی و... است. این مجموعه کتاب‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است  در طی سال‌ها بارها تجدید چاپ شده‌اند و تقریبا همیشه در فهرست مشهورترین کتاب‌های روانشناسی و خودیاری قرار داشته‌اند.

دیل هاریسون کارنگی متولد 24 نوامبر سال 1888 در ایالت میزوری آمریکا است. او در خانواده‌ای تنگدست و کشاورز به دنیا آمد و و برای تحصیلات تکمیلی اش به کالج ایالتی آموزگاران در میزوری رفت و در آنجا مشغول به تحصیل شد. بعد از تکمیل تحصیلاتش، مسئول آموزش به دامداران شد و بعد به کار فروش گوشت روی آورد. او توانست در کسب و کار کوچک خود بسیار موفق باشد و حدود دوازده هزار دلار پس انداز کند. در سال 1911 بود که او فروشندگی را رها کرد و به شغل رویایی‌اش یعنی تدریس و سخنرانی مشغول شد.

آثار دیل کارنگی در تمام دنیا از شهرت زیادی برخوردار است و تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه فروش داشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. او در آثارش به خوانندگان راهکارهای علمی و عملی زیادی برای کسب موفقیت، شادی و آرامش ارائه کرده است.

ترجمه‌ی میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی به فارسی

فیدیبو میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی را خواند؟

میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودیاری قرار دارد. این کتاب به افرادی که می‌خواهند کمتر نگران باشند یا با استرس‌های زندگی مقابله کنند توصیه می‌شود. این میکروبوک برای گروه سنی نوجوانان و بزرگسالانی که از استرس رنج می‌برند بسیار منایب است.

این میکروبوک دارای 20 صفحه است و تنها با صرف بیست دقیقه زمان می‌توانید از مطالب آن بهره‌مند شوید. کتاب میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی و خودیاری را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی می‌خوانیم

بیشتر مردم قابلیت بی‌پایانی برای استرس و اضطراب در برخورد با هر تجربه منفی زندگی دارند. درحالی که به راحتی می‌توانند از این وضعیت عبور کنند. مضطرب شدن نامعقول است. با غرق شدن در اضطراب خسارت زیادی به سرمایه شادمانی خود وارد می کنیم.

خب چطور می‌توانیم از اضطراب و نگرانی در برابر سختی‌ها پرهیز کنیم؟ یکی از راه حل های حیرت انگیز، استراتژی مشهوری است که توسط یک معامله‌گر سهام معرفی شد:  تکنیک «توقف-ضرر»

«توقف‌ضرر» یعنی سهام به قیمت مشخصی خریداری و سپس رشد قیمت آن بررسی می‌شود. اگر اوضاع بد شود و قیمت سهام به نقطه مشخصی مثلا ۱۰ درصد زير قیمت خرید، برسد باید بلافاصله آن را فروخت. این کار همانطور که نام این استراتژی نشان می دهد. جلوی ضرر بیشتر را می گیرد.

یکی از افرادی که می‌توانست از استراتژی توقف-ضرر در زندگی استفاده کند، اسطوره ادبی روس لئو تولستوی بود. او ازدواج ناموفقی داشت که در آن هر دو طرف تمام تقصیر را گردن یکدیگر می‌انداختند. این وضعیت ۵۰ سال ادامه داشت. چرا تولستوی به اين نتیجه نرسید که «دیگر کافی است» و به افسردگی و ناکامی‌های روحی دیگری که با ماندن در آن زندگی متحمل می شد. پایان نداد؟

در مورد حس کینه هم می توان از روش توقف صرر استفاده کرد. صرف انرژی و وقت ارزشمندتان برای کینه توزی و نفرت از افراد، قطعا رفتار عاقلانه‌ای نیست. مثلا آبراهام لینکلن معتقد بود نزاع و انتقام جویی بی فایده است و کسانی را که به او حمله کرده بودند بلافاصله بخشید.

با تمرکز روی نقاط مثبت زندگی و شاد رفتار کردن. خوشحال‌تر خواهید شد.

بیشتر مردم می‌گویند احساسات آن‌ها، اعمال و افکارشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما طبق گفته روانشناس ویلیام جیمز، این ارتباط صرفا یک طرف نیست. یعنی گرچه نمی توانیم مستقیما احساسات خود را تغییر دهیم. میتوانیم به صورت غیرمستقیم از طریق افکار و اعمال خود، روی آنها تاثیر بگذاریم.

یکی از راه‌های شادتر شدن، این است که شادتر رفتار کنیم. اگر احساس غم یا ناراحتی می‌کنید. سعی کنید لبخند بزنید و زیر لب آهنگی زمزمه کنید. وقتی بشاش رفتار می‌کنید. غیرممکن است بتوانید غمگین بمانید. اما لازم نیست حتما رفتار بیرونی‌تان شاد باشد؛ می‌توانید افکار شاد به درون ذهن خود راه دهید. مارکوس آرلیوس: امپراتور روم می‌گوید: «زندگی ما را افکار ما می‌سازند»

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد میکروبوک پایان اضطراب، شروع زندگی اثر دیل کارنگی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی و خودیاری می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
190.۶۱ کیلوبایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسندهدیل کارنگی
مترجمگروه مترجمان
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۹۰.۶۱ کیلوبایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
32 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

برخلاف سایر کتب کارنگی، کتاب قوی نبود. شایدم ایراد از خلاصه اش باشه. توصیه میکنم به جای این کتاب، کتاب صوتی "وقتی اضطراب حمله می‌کند" را بگیرید. خیلی قوی تر هست. در کتاب کارنگی همان مسائل تکراری بود که به انتقاد مردم توجه نکنید... کارهاتون را به تعویق نندازید، شغلتون را با علاقه انجام بدید و.... ولی کتابی که پیشنهاد کردم از نظر علمی به روز تر هست.

5

من نمیدونم انگار بعضی دوستانو اسلحه گذاشتن روی شقیقشون وگفتن نظر مضخرف بزارین وگرنه کشته میشین اخه یعنی چی عالی??? هیچ ناظری محتوای این نظراتو میخونه واقعا?

4

@rah...۹۸۳ دوست عزیز، شما چه کتابخوان منتقد از دیگرانی هستی که تا این لحظه از زندگی ات متوجه نشدی "مزخرف" نوشته میشه نه "مضخرف". چنان لحنی بکار برده بودی که انگار علامه ی دهری آخه.... ولی ..... عیب کسان....گریبان خویش

4

من کتاب کاملش رو خوندم واقعا کتاب عالی بود. خیلی کمک کرد که بسیاری از نگرانی هام رو کنار بزارم. در کتاب از روش های دینی کمک زیادی ‌گرفته. واقعا کتاب خوبی بود. اگر آدم نگرانی هستی حتما بخونش

4

کتاب خوبیه، خلاصه و مفیده. و میشه هر بار که لازم شد سریع به کتاب مراجعه کرد و نکات کلیدیش رو جهت یادآوری و بکارگیری مرور کرد.

5

دو سه تا نکته عمیق داشت که کار کردن روی همون دو سه تا نکته دنیایی از کاره. فوق العاده بود.

5

مرسی واقعا خیلی خوب بود میکرو بوکه دیگه ویژگی های کتاب کامل رو نداره ولی خوب بود

5
پربار 🌳

این یکی از بهترین کتاب های زندگیم بود که خوندم

4

ارزش یکبار خوندن رو داره

4

برای من خوندنش خیلی مفید بود، بهتون راهکار میده

نمایش 13 نقد دیگر
4
(46)
پربار 🌳 (1)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پایان اضطراب، شروع زندگی
پایان اضطراب، شروع زندگی
دیل کارنگی
فیدیبو
4
(46)
پربار 🌳 (1)
10,000
تومان