0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعجاز زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب اعجاز زندگی

نویسنده:
لوئیز ال هی
درباره اعجاز زندگی

این روزها بسیاری از مردم بر این باورند که معجزه چیزی است که در گذشته اتفاق می افتاد و تنها برای پیامبران بوده است و دیگر عصر مدرن شاهد معجزه ای نبوده است؛ اما حدود 7 میلیارد نفر در سیاره ما زندگی می کنند و حالا بیش از پیش نیاز به معجزات خدا در روی زمین احساس میشود. لوئیز ال. هی در کتاب اعجاز زندگی مجموعه حکایاتی هر چند خلاصه و کوتاه از تندرستی، زندگی روزانه، اراده قوی، تلاش و ایمان از افراد مختلف آورده است. هر کدام از این حکایت ها شبیه معجزه ای است که به ما نشان میدهد معجزه در عصر مدرن هم اتفاق می افتد.

‌درباره‌ی کتاب اعجاز زندگی اثر لوئیز ال. هی

کتاب اعجاز زندگی نوشته لوئیز ال. هی در دسته کتابهای روانشناسی با موضوع راه و رسم زندگی است. نویسنده در ابتدای کتاب توضیح داده است که هدف او از نوشتن این کتاب نامه هایی بوده که در طی سالها از افرادی دریافت کرده است که به او گفته اند که چطور توانسته اند در زندگی فرد موثری باشند. به همین دلیل لوئیز تصمیم گرفته تا این نامه ها را جمع آوری و در این کتاب منتشر کند.

در این کتاب عناوینی مختلفی مثل تندرستی، کار و عشق و علاقه مطرح شده اند. داستان های واقعی افراد طبق مضامینی که دارند دسته بندی شده اند. هر فصل با مقدمه ای شروع میشود و در پایان هر بخش هم تمرین هایی وجود دارد که به خواننده کمک می‌کند تا در ارتقای شفایابی خود موفق عمل کند. کتاب اعجاز زندگی بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و افراد زیادی توانسته اند در مسیر شفای گیتی قدم بر دارند.

نویسنده در مقدمه اظهار کرده است: «همچنان که در لابه لای سطور کتاب پیش می روید که همانا شرح رویدادهای مهم زندگی مردمانی از سراسر گیتی است، توجه کنید که افکار، مکالمات، اعمال و نیات تان چگونه می توانند به گونه ای مثبت در دیگران تأثیر گذارند؛ زیرا رسالت زندگی روی این سیاره تنها همین است. روشن کردن مشعلی در تاریکی، امکان روشن کردن مشعلی دیگر را فراهم می کند و همین طور مشعلی دیگر و باز هم مشعل هایی دیگر به دنبال آن.»

کتاب اعجاز زندگی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 352 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 17 روز بخوانید.

کتاب اعجاز زندگی جزو کتاب‌هایی با موضوع راه و رسم زندگی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی راه و رسم زندگی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص داهند انتخاب مناسبی است.

انتشارات درسا کتاب اعجاز زندگی را با ترجمه‌ی مینا اعظامی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

مروری بر فصل‌های کتاب اعجاز زندگی

بخش اول: تندرستی و عناوین مربوط به آن

بخش دوم: زندگی روزانه

بخش سوم: احساسات و رفتار

سخن آخر

برنامه‌ی دوازده مرحله‌ای

‌درباره‌ی لوئیز ال. هی نویسنده‌ی کتاب اعجاز زندگی

لوئیز ال. هی Louise Lynn Hay نویسنده‌ی انگیزشی مشهور اهل آمریکاست. او در 8 اکتبر 1926 در لس‌آنجلس به دنیا آمد و در سال 2017 در کالیفرنیا از دنیا رفت. کتاب پرفروش شفای زندگی یکی از آثار مشهور اوست.

لوئيز، بیش از بیست و پنج سال سابقه در حوزه موفقیت و خودیاری دارد. او به مردم سراسر جهان کمک کرده است تا با توان کامل خلاقیت‌هایشان را در راه رشد فردی و شفای خود، کشف کنند و به کار ببرند. لوئیز در برنامه‌های تلویزیونی متعدد و همچنین برنامه‌های رادیویی مختلف در آمریکا در ایالات متحد و دیگر نقاط ظاهر شده است.

لوئیز، مؤسس و مدیرمسئول انتشارات هي هاوس بود که کتاب و دیگر محصولات فرهنگی‌ای را منتشر می‌کند که برای بسیاری از مردم جهان سودمند و کارآمد است.

‌در بخشی از کتاب اعجاز زندگی می‌خوانیم

من در مونته ویدیو، مرکز اروگوئه متولد شدم. مادرم صدایی بس دل‌نشین داشت که روح مرا می‌پروراند و قلبم را گرما می‌بخشید. آخرین باری که او را دیدم پنج سال داشتم، چون او در آن زمان از سرطان مرد. دنیایم خالی شد و تنها شدم و وقتی پدرم بر اثر سکته‌ی قلبی درگذشت، دنیا برایم تحمل ناکردنی می‌نمود. می‌پنداشتم در این دنیا برای من جایی نیست و کسی را ندارم که به او رو کنم؛ مانند بسیاری از خردسالان جهان سوم، من بی‌خانمان بودم و در اشتیاق غذا و محبت، فقط سعی می‌کردم زنده بمانم.

در نوجوانی به شغلی پست تن دادم. روزی یک شیشه‌ی نیمه‌پر قرص واليوم پیدا کردم و تصمیم گرفتم همه‌ی آن‌ها را بخورم و به دردم پایان دهم. در بیمارستان به هوش آمدم و از اینکه زنده مانده بودم می‌گریستم و کیسه‌ی پلاستیکی کوچکی که چند تکه از داشته‌هایم در آن نهاده شده بود، کنارم قرار داشت. به من گفتند چون کسانی که برایشان کار می‌کردم نمی‌خواستند مسئولیت نوجوانی را که مشکلات عاطفی داشت به عهده بگیرند، مرا اخراج کرده بودند. حالم از پیش بدتر شد و در این فکر بودم که این بار رگ مچ دست‌هایم را ببرم.

آن گاه پرستاری معجزه‌ای آورد که زندگی مرا نجات داد: کتابی از لوئیز هی. آن را خواندم و احساس کردم چیزی در تنم، روحم و قلبم طنین می‌اندازد. تا آنجا که به خاطر داشتم، برای نخستین بار احساس امیدواری می‌کردم. لوئیز برایم به مادری تبدیل شد که از دست داده بودم؛ و همچنین به دوستم؛ بنابراین تا آنجا که می‌توانستم به آثارش رجوع کردم.

نه تنها کتاب‌هایش را خواندم، بلکه به صدایش گوش کردم و کارت‌های تأکیدی‌اش را تمام‌وقت با خود همراه داشتم و هرگاه نیاز بود از آن‌ها مدد می‌جستم.

از وقتی با لوئیز آشنا شدم معجزه‌های زیادی در زندگی‌ام رخ داد: یاد گرفتم از کودکی تنها و دچار حس ناامنی که در درونم همیشه می‌گریست مراقبت کنم.

آموختم خودم را از افکار منفی، احساس گناه، اندوه و غصه برهانم.

هرچند هنوز نوجوان بودم، سخت تلاش کردم تا به دیگران کمک کنم؛ و همین که فرصتی فراهم شد به دانشگاه رفتم و روان‌شناس شدم. پس از اینکه کشف کردم ذهن، جسم و روح همه یک نهاد هستند، معلم تناسب اندام شدم. با مردم درباره‌ی اینکه چگونه می‌توانند با تغییر طرز فکرشان، زندگی‌شان را تغییر دهند حرف زدم.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب اعجاز زندگی اثر لوئیز ال. هی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی راه و رسم زندگی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۰ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسنده لوئیز ال هی
مترجممینا اعظامی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Modern - day Miracles
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۰ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا نمونه هایی ک واسه خوندن میزارین ناراحت کننده س،کسی‌ک میخاد ی کتاب بخره قطعا نمیره مقدمه رو بخونه،بلکه ب‌ قسمتی از متن کتاب نیاز داره؟متاسفانه این اشکال تو تمام‌نمونه ها وجود داره

5

ممنون از فیدیبو که این اثر خانم لوییز هی رو گذاشتن، چندین کتابفروشی سر زدم اما این یکی اثر نبود و همگی کتاب شفای زندگی رو با اشتباه جای این معرفی میکردند. کتاب شامل چندین داستان هست و اگه حوصله کنیم نکات خوبی در راستای نگرش و خط فکری غالب این نویسنده داره

5

این کتاب تجربه های آدم هایی رو بازگو میکنه که با عوض کردن ذهنیت منفی شون زندگیشون مثل یه معجزه تغییر کرده

5

این همون کتاب شفای زندگی هست ؟که من میخواستم به بچه های فیدیبو پیشنهادشو بدم؟؟؟

5

من چند ساله دنبال کتاب قدرت در درون توست از لوئیز ال هی میگردم لطفا بذارینش?

5

کتاب رو نخوندم ولی به نویسنده اش ایمان دارم که فوق العاده است

5

در کنار کتاب شفای زندگی این کتاب بخوانید و معجزه‌اش را ببینید :-)

5

شخص دیگری هم ترجمه کرده این کتاب رو؟

4

کتاب خوبیه و به کار من میاد

4.9
(14)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اعجاز زندگی
اعجاز زندگی
لوئیز ال هی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعجاز زندگی
اعجاز زندگی
لوئیز ال هی
انتشارات درسا
4.9
(14)
50,000
تومان