0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلعۀ متحرک
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب قلعۀ متحرک

درباره قلعۀ متحرک
در این پازل جادویی هیچ چیز و هیچ کس آنچه به نظر می آید نیست. سرنوشت ها به هم گره خورده و هویت انسان ها با هم عوض می شوند. جادوگر طلسمی به دنبال هاول فرستاده است. ایا سرنخ شکستن این طلسم درون ادبیات یک شعر است؟ قرار داد اسرارآمیز بین هاول و شیطانک آتش کلسیفر چیست؟ در این داستان جذابدر هر صفحه با شگفتی تازه ای روبرو خواهید شد وقتی سرانجام آخرین نبرد بین جادوگر و هاول پایان می پذیرد تمام قطعات پازل به شکل جادویی بر سر جای خود قرار می گیرند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
302 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۴:۰۰
نویسنده دایانا واین جونز
مترجمشراره صدیق
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Howls moving castle
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
200,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۸ مگابایت
۳۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 99 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
4 ٪
58 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نمى دونم واقعا چى بگم این کتاب خوب نه عالى نه بلکه محشر بود هیچ وقت از خوندنش خسته نمى شم بعضى موقع ها با بعضى قسمت هاش به قهقهه مى افتم و بعضى موقع ها با بعضى قسمت هاش غمگین و احساساتى مى شم. در کل محشر بود:)!!!

5

کتاب قلعه متحرک عالیه!?? من انیمه ش و دیدم و عاشق هاولم... بعد از سالها تازه امسال فهمیدم کتاب داره اونم نه یه جلد بلکه سه جلد!!!? جلد یکم و سومش و از فیدیبو خوندم بعد دیدم جلد دومش که اسمش قلعه ای در آسمان هست توش داستان هاول و سوفی همچنان ادامه داره و تموم نمیشه!? اول پیداش نکردم ولی بعد دیدم یه نشری جلد دومش رو ترجمه کرده به اسم انتشارات فاناگوریا? در کل سه گانه خیلی قشنگیه شاید با انیمه فرق کنه ولی باز قشنگه. این کتاب و به همه تون توصیه می کنم!?

5

تنها کتابیه که بیشتر از پنج بار خوندمش و هر بار با ذوق و شوق از اول تا اخرشو میخونم و لذت میبرم .... اگه انیمه هاول رو دیده باشین باید بگم که انتظار اون هاول جنتلمن ‌و مهربون رو از کتاب نداشته باشین ‌.‌... هاول تو کتاب خیلی شوخ طبعه همش در حال کلکل با صوفیه در عین حال یه مهربونی زیر پوستی هم داره ... به شخصه هر دو تا هاول رو خیلی خیلی دوست دارم ... پیشنهاد میکنم این کتاب خوب رو از دست ندین

5

خانه هزارتو اسم جلد دومش وخیلی وقت ترجمه شده درکل از دیانا وین جونز کتابهای زیادی به فارسی ترجمه نشده من سالها قبل یک از اولین چاپهای ترجمه شده کتاب قلعه متحرک هاول خوندم هنوز کتاب اول بنظرم جالب انیمیشن میازاکی یه اقتباس از کتاب قلعه متحرک هاول خوب اونم سبک خودش داشت یه کتاب که مکمل یه انیمیشن جالبه

5

نظر قبلی حق مطلب رو بطور کامل ادا کرد! این کتاب بی نظیره، هرگز تکراری نمیشه حتی وقتی ۷۰ساله بشم.

5

این داستان یجوری ادمو غرق خودش میکنه که اون لحظم خودشو بین اون شخصیتا و فضا حس میکنه..! و یجوری تا اخرین لحظه ادمو میزاره تو خماری اینکه الان چه اتفاقی قراره بیوفته! هیجانش،خندش و احساسی شدن رو به همراه داره و من عاشق تک تک لحظاتی بودم که داشتم میخوندمش!!!

5

هم انیمه اش و هم کتاب عالی و بینظیر هستن ... من که هر بار کتاب رو میخونم یا انیمه رو میبینم اصلا برام تکراری نمیشه .... عاشقشم ❤? فقط یه سوال جلد سوم قلعه ای در هوا ترجمه نشده؟؟

5

بهترین انیمیشنی که تو تمام عمرم دیدم یه اقتباس بی نظیر از استاد انیمیشن هایائو میازاکی

5

این کتاب بهترین و بهترین کتابی بود که تا به حال خوندم به قدری زیبا بود که اون لذتی رو که هنگام خوندن کتاب چشیدم نمی تونم توصیفش کنم عالی بود انیمشنش هم همینطور?

4

یه داستان فانتزی جذاب برای کسایی که این ژانر رو دوست دارن. این داستان شخصیت پردازی عالی و یه فضا و جو صمیمی داره. با اینکه از ورژن انیمه‌‌ش مقداری متفاوت و با جزئیات بیشتری بود، کلی حس و خاطره خوب رو برام یادآوری کرد.

نمایش 48 نقد دیگر
4.5
(99)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
140,000
٪10
126,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
قلعه متحرک
قلعه متحرک
دایانا واین جونز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلعۀ متحرک
٪10
قلعۀ متحرک
دایانا واین جونز
انتشارات کتابسرای تندیس
4.5
(99)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
140,000
٪10
126,000
تومان