0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سور شبانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب سور شبانه

درباره سور شبانه
*نامزد جایزه مهرگان ادب ناهید طباطبایی در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات دراماتیک و نمایش‌نامه‌نویسی از مجتمع دانشگاهی هنر است. او که از نوجوانی آغاز به نوشتن کرده اولین مجموعه داستان خود را در سال ۱۳۷۱ به چاپ رساند و تاکنون کار داستان‌نویسی و ترجمه از زبان‌های فرانسه و انگلیسی را ادامه داده است. ناهید طباطبایی داوری برخی از جوایز ادبی از جمله جشنواره‌ی جایزه‌ی صادق هدایت، گلشیری و جشنواره‌ی ادبی اصفهان را به عهده داشته است. او در حال حاضر مدیریت نشر دید را به عهده دارد. تاکنون داستان‌های زیادی از او به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده و چند اثر او نیز به صورت فیلم‌نامه درآمده است. آثار او عبارت‌اند از: بانو و جوانی خویش (مجموعه داستان)، حضور آبی مینا(مجموعه داستان، برنده‌ی دیپلم افتخار بیست سال ادبیات داستان بعد از انقلاب)، جامه دران (مجموعه داستان)، چهل سالگی (رمان)، خنکای سپیده‌دم سفر (رمان)، صورتی و آبی (رمان)، برف و نرگس (مجموعه داستان)، ستاره‌ی سینما (مجموعه داستان)، رکسانا نیستم اگر... (مجموعه داستان)، سور شبانه (مجموعه داستان).

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
431.۷۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
82 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۴:۰۰
نویسندهناهید طباطبایی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
4,200 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۳۱.۷۴ کیلوبایت
۸۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اولاً تعجب کردم که این کتاب نامزد جایزه مهرگان ادب شده!!!! یکی از ضعیف ترین کارعای ناهید طباطبایی. نویسنده ای که پیش تر نشان داده بود مستعد است و می تواند خیلی خیلی بهتر از این حرفها باشد. فقط می تونم بگم متاسفم برای این نگارش ضعیف و این داستانهای آبکی و دم دستی

5

این کتاب مثل سایر کارهای درخشان ناهید طباطبایی شامل داستانهای کوتاه بااحساسی بود که نویسنده را در حال و هوای کاراکترها وارد میکرد. جزییات داستان همچون سناریو پرده نمایشی را در ذهن خواننده تداعی می کرد. به شخصه لذت بردم.

1

داستانیست بدون سیری هدفمند. بسیار ضعیف,

4

کتاب قشنگی بود

3.8
(10)
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سور شبانه
سور شبانه
ناهید طباطبایی
نشر چشمه
3.8
(10)
7,000
تومان