0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی من خواب دیده‌ام

کتاب صوتی
ناشر:
درباره من خواب دیده‌ام

کتاب «من خواب دیده‌ام» به‌صورت داستانی به بررسی انحراف گروهی از شیعیان در دوران امام کاظم (علیه‌السلام) می‌پردازد که به نام واقفیه شناخته می‌شوند و از بیعت با امام رضا (علیه‌السلام) خودداری کردند. نویسنده در این رمان تلاش کرده تا انگیزه‌ها و دلایل انحراف این گروه را با نگاه داستانی به تصویر بکشد.

وقف و واقف معمولاً مفاهیم مثبتی را در ذهن ما تداعی می‌کنند، اما در اینجا واقفیه با این ذهنیت‌ها کاری ندارد؛ هدف اصلی آنان حفظ منافع خود به هر قیمتی است.

در دوران آشوبی که امام و حجت خدا در زندان حکومت عباسی محبوس است، بیرون از زندان تاریک و نمور، وقایعی در حال رخ دادن است. با وجود حبس، امام باید راهی برای ارتباط با شیعیانش پیدا کند تا بتواند راه و روش جاودان جدش را حفظ کند.

وکلای مورد تأیید امام مسئولیت این ارتباط را بر عهده دارند. آن‌ها سوال‌ها و حرف‌های شیعیان را به امام می‌رسانند و پاسخ‌ها را از او دریافت می‌کنند. خمس و زکات اموال شیعیان را جمع‌آوری کرده و به امانت نگه می‌دارند تا روزی که امام از حبس رها شود؛ اما اگر امام آزاد نشود چه؟ اگر در حبس به شهادت برسد، سرنوشت این اموال چه خواهد شد؟

وکلای مورد اعتماد امام، عالمان و شیعیان وفادار به امام که در برابر حکومت عباسی ایستادگی کرده و با خطرات روبرو شده‌اند، با این اموال چه خواهند کرد؟ آیا دل کندن از وسوسه طلای خیره‌کننده برایشان آسان است یا مانند جان کندن دشوار؟

با مطالعه دومین اثر مستقل داستانی فاطمه الیاسی، به قلب تاریخ سفر کنید و ببینید سرنوشت این اموال چگونه رقم می‌خورد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
471.۱۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۱۹:۰۶
نویسندهفاطمه الیاسی
راویمجید تیزرو
راوی دومفاطمه رضی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۷۱.۱۲ کیلوبایت
۰۳:۱۹:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من خواب دیده‌ام
فاطمه الیاسی
سماوا
منتظر امتیاز
45,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

همه