0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روح افسارگسیخته

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی روح افسارگسیخته

سفری به فراتر از خودتان
نویسنده:
مایکل سینگر
درباره روح افسارگسیخته

شما چه کسی هستید؟ وقتی شروع به بررسی این سوال می‌کنید، متوجه می‌شوید که چه سوال سختی است. آیا یک بدن فیزیکی هستید؟ مجموعه‌ای از تجربه‌ها و خاطره‌ها؟ شریک رابطه‌ها؟ هر وقت این جنبه‌های خودتان را در نظر می‌گیرید، متوجه می‌شوید که بیشتر از این‌ها هستید.

در کتاب روح افسارگسیخته، مایکل سینگر این سوال را که چه کسی هستیم، بررسی می‌کند و به این نتیجه می‌رسد که هویتمان در آگاهی‌مان، حقیقتِ توانایی‌مان برای مشاهده‌یِ خودمان و جهانِ اطرافمان پیدا می‌شود. با اشاره به سنت‌های مدیتیشن و آگاهیِ ذهن، سینگر نشان می‌دهد که چگونه توسعه‌ی هوشیاری به ما این امکان را می‌دهد که در لحظه ساکن باشیم و افکار و خاطره‌های دردناک را که از رسیدن به خوشحالی و درکِ خود جلوگیری می‌کنند، رها کنیم.

این کتابْ بحث صریح و دوستانه‌ای از هوشیاری و چگونگیِ توسعه‌یِ آن ارائه می‌دهد. در بخش اولْ مفهوم خود و مکالمه‌ی درونی را که همه با آن زندگی می‌کنیم بررسی می‌کند. بخش دومْ تجربه‌یِ گذشتنِ انرژی از ما را بررسی می‌کند، و به خواننده‌ها نشان می‌دهد چگونه قلبشان را به انرژیِ تجربه که به زندگی‌شان نفوذ می‌کند، باز کنند. راه‌های غلبه بر تمایل به بستن وجود به روی بقیه‌ی جهان موضوع بخش سوم است. بصیرت، پذیرشِ هوشیاریِ جهانی، موضوع بخش چهارم است. و در نهایت در بخش پنجم سینگر به زندگیِ روزانه و دستیابی به خوشحالیِ بی‌قید و شرط برمی‌گردد.

در کل کتاب لحنی سبک و جذاب دارد و به دور از هر نوع عقیده‌یِ تعصب‌آمیزِ سنگین و اشاره‌ به دستورهای دینی است. تمرین‌های ساده‌ای که در هر فصل وجود دارند به خواننده کمک می‌کنند ایده‌هایی را که سینگر ارائه می‌دهد، تجربه کند.

در این کتاب، معنویتِ عمیق در دسترس شماست. در آن آینه‌ای برای دیدن خودِ بی‌قید و شرط و مقدستان پیدا می‌کنید. اگر به دنبال معنویت کاربردی‌ای هستید که عقیده و آیین، آن را محدود نکرده باشد، این کتاب را بشنوید.

این یک کتاب اساسی است که به‌تنهایی در دسته‌بندی جداگانه‌ای قرار می‌گیرد. مایکل سینگر از راهی که همزمان ساده و عمیق است، خواننده را به مسیری می‌برد که با آگاهی از خودش شروع می‌شود. سپس در مرحله‌ی بعد به او کمک می‌کند تا خودشناسی‌اش را بیشتر کند و به حالتی از آزادی و رهایی درونی برسد. کتاب مایکل سینگر یک هدیه‌ی ارزشمند به تمام کسانی است که بیهوده گشته‌اند و به دنبال زندگی‌ای غنی‌تر، بامعنی‌تر و خلاق هستند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
399.۸۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۷:۰۶:۳۱
نویسندهمایکل سینگر
مترجمسامیه سلاخ
راوی وحید مرتضوی کیاسری
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۹.۸۵ کیلوبایت
۰۷:۰۶:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روح افسارگسیخته
روح افسارگسیخته
سفری به فراتر از خودتان
شادن پژواک
0
(بدون نظر)
50,000
تومان