0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عزت نفس

معرفی، خرید و دانلود کتاب عزت نفس

درباره عزت نفس

امروزه انسان‌ها با ناآرامی‌های بسیاری در زندگی مواجه هستند. نپذیرفتن خویشتن یکی از دلایل به وجود آمدن این ناآرامی‌هاست. کسی که نمی‌تواند خودش را در کنار خویش بپذیرد، دیگران و اتفاق‌هایی که در مسیر زندگی با آن‌ها روبه‌رو می‌شود را هم نمی‌پذیرد.

بسیاری از مردم مطالب و موضوعات مرتبط با زندگی را می‌دانند، اما آن‌ها را درک نکرده‌اند و هنگامی‌که کسی بخواهد توضیحی بدهد، می‌گویند «می‌دانم» و همین «می‌دانم» باعث دردسر شده است؛ چون نجات انسان‌ها، فقط در گرو دانستن نیست؛ در گرو فهمیدن و آموزش دیدن است.

شما برای انجام دادن ساده‌‌‌ترین کارها، مثل غذا خوردن، آموزش دیده‌اید، ولی برای رفتار با خودتان، آموزش ندیده‌اید و سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است: حال که آموزش‌های لازم را برای رفتار با خود ندیده‌اید، چطور می‌توانید به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید و نتایج بهتری را در زندگی به دست بیاورید؟

اصلی‌‌‌ترین کاری که در این راستا می‌توانید انجام دهید این است که روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. امروز وقت آن رسیده است که با خود حقیقی‌تان روبه‌رو شوید و تمام آنچه از بیرون می‌خواهید را برای خودتان بسازید. وقت آن رسیده است که به خودتان نگاه محبت‌آمیزی داشته باشید و از زاویه دید متفاوتی به خودتان نگاه کنید.

پس از مطالعه این کتاب، شناخت بهتری از خودتان پیدا می‌کنید و متوجه می‌شوید که از کدام‌یک از بخش‌های وجودی‌تان می‌توانید بیشتر استفاده کنید تا به یک انسان مستقل و آزاد تبدیل شوید؛ همچنین زبان ارتباط برقرار کردن با خودتان را می‌آموزید و می‌توانید رفتار جدیدی را با خودتان آغاز کنید. حوصله به خرج دهید و این کار را ادامه دهید تا با خودتان به صلح و آرامش درونی برسید.

بزرگ‌‌‌ترین دستاوردی که انسان از صلح و آرامش با خودش دارد این است که مهم‌‌‌ترین قدرتی که در اختیار دارد، یعنی قدرت توجهش، به او بازگردانده می‌شود و می‌تواند با توجه و تمرکز محض و ناب، به‌سرعت شروع به خلق و آفرینش کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
535.۰۰ بایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهامیر خلعتبری
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۳۵.۰۰ بایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
پربار 🌳 (1)
79,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عزت نفس
عزت نفس
امیر خلعتبری
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
پربار 🌳 (1)
79,900
تومان