0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از خدا بخواه او می دهد

معرفی، خرید و دانلود کتاب از خدا بخواه او می دهد

درباره از خدا بخواه او می دهد
تابی که اکنون در دست دارید حاوی عظیم‌ترین و شگرف‌ترین تعالیمی است که تا امروز در این سیاره در دسترس داشته‌اید. عمیقا تحت تأثیر پیامهای ابراهیم که در این کتاب آمده است و نوارهای تهیه شده به وسیله استر و جری در طی هجده سال گذشته قرار گرفته‌ام. مایه افتخار و سربلندی من است که به درخواست ابراهیم مقدمه‌ای بر این کتاب، که به تصور من رویداد مهمی در تاریخ چاپ به شمار می‌رود، بنویسم. اثر حاضر اثری منحصر به فرد در میان کتابهایی است که تاکنون منتشر شده است. با مطالعه این کتاب شما این امکان را دارید که به افکار کسانی که پیوسته با انرژی منبع هستی در ارتباط‌اند پی ببرید. علاوه بر آن، صداهای شنیده شده از حق به زبانی است که برای شما کاملاً فهمیدنی است و فوری می‌توانید آنها را به عمل درآورید. آنها طرح و نقشه‌ای برای درک و تحقق بخشیدن به سرنوشتتان در اختیار شما قرار می‌دهند. منبع عشق و برکت جدا نگاه دارید. پیام این کتاب بسیار تکان دهنده و در عین حال ساده است ــ شما از منبع عشق و سلامت آمده‌اید. و زمانی که با انرژی عشق و آرامش هماهنگ می‌شوید، قدرت همان منبع را به دست می‌آورید ــ و این قدرتی است که به کمک آن به همه آرزوهای خود تحقق خواهید بخشید، فراوانی را به جایی که پیشتر کمبود و نقصان بوده است جذب خواهید کرد و به رهنمودهای خالق هستی، به شکلِ برخورد با افراد درست و موقعیت دقیقا درست و مطلوب دست خواهید یافت. این کاری است که منبع هستی برای شما انجام می‌دهد و چون شما هم از همان منبع آمده‌اید، قادرید همان کار را انجام دهید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
381 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۲:۰۰
نویسندهاستر هیکس
نویسنده دومجری هیکس
مترجم توراندخت تمدن مالکی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ask in the given:learning to manifest your desires
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۶ مگابایت
۳۸۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 517 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
49 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
10 ٪
171 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

هیچ کتابی مزخرف نیست. کلام مزخرف نیست. انسان بخشی از خداست. کلام انسان و خدا از یک منبع میآید. کلام انسانی که بخشی از خداست نمیتواند مزخرف باشد. "مزخرف" برداشت است قضاوت است مقایسه است. قضاوت انسان را بیچاره میکند. مقایسه انسان را غمگین میکند.

5

کتاب های خانم استر هیکس بسیار خوب است، لطفا کتاب های بیشتری از ایشان موجود کنید، این کتاب غلط املایی زیاد داشت خواهشا بازبینی بفرمایید ☺

4

آقا یا خانمی که میگی مزخرف بود جمله.شما اگر در یک مکان سبز خرم باشی حس خوبی بهت منتقل میشه.وقتی در زباله دانی باشی حس بد.هر چیزی در دنیا همینطوره.عزیز جان شما دچار پیش قضاوت های سنگینی هستید و عشق رو نمی تونید دریافت کنید چون به شدت عصبانی هستید .دوستتون دارم

2

نوع ارتباط با آبراهام به نظر واقعی نمیاد، حقه بازی به نظر میاد، گرچه من الان ص ۶۰ هستم ولی اصلا برام باورپذیر نیست چنین ارتباطی برای آدمی عادی مثل هیکس ممکن نیست اونم به همین سادگی و فقط با اجازه دادن!!! از اونجایی که اولین کتاب از خانم هیکس بود که خوندم بعد از شروع کتاب در مورد روایی و صداقت ارتباط با آبراهام مطلب خوندم و کلیپ هاشون رو دیدم به نظر میاد به نوعی هدفشون فریفتن افراد زود باور و کلاهبرداری هست،جدای از جنبه های منطقی و ذهنی حتی اگر به شهودمون بهره بگیریم حس اشتباهی رو القا می کنه و میتونی بفهمی که یک چیزی اینجا درست نیست، ممنون میشم نظراتتون رو در این رابطه بشنوم

4

کتاب بسیار عالی هست لطفااز کتابهای این نویسده بیشتربگذارید اما دوسه نکته ، ویراستاری کتاب بسیارآزاردهنده هست، دوم در مقدمه وین دایر بزرگ دوسه جا از کلمه ابراهیم نام می برد ، مترجم نیز اصلاً درپاورقی اشاره ای به اینکه این شخص کیست نمی کند ، صادقانه بگویم هنوز مبهوتم که این شخص کیست، ممنون می شوم از جهالت مرابیرون بیاورید،حیف است کتابی به این باارزشی دارای چنین خلل هایی باشد و نکته آخرمربوطبه فیدبومی باشدچرادرنسخه ویندوزکتاب صفحه گذاری ندارد

4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱

دوستان عزیز.آبراهام نه شخصی هست نه جسم فیزیکی ای.حالتِ شما قبل از به وجود آمدن به این دنیاست. که به منبع اگاهی وصله و استر به عنوان مترجم ابراهام باهاش همکاری میکنه.آبراهام با چیزی به نام زبان حرف نمیزنه،صرفا اصوت و انرژیه که چون استر به منبع وصله میتونه ترجمشون کنه.اگر وارد بحث خودشناسی بشید،با گذر زمان تمام اینهارو متوجه میشید و تجربه میکنید. دوستانی هم که از این اثر لذت نبردن و یا فکر میکنند به نوعی گول زننده هست و یا به قول معروف جز آثار زرد هست،بهتره کتاب رو کنار بزارید،چون هنوز آمادگیش رو ندارید.

5

بهترین کتاب دنیاست. بهتون قول میدم اگه فقط کتاب های استر رو بخونید و به یک دهم از آموزه هاش بصورت جدی و با ایمان عمل کنید، دیگه نیاز به خوندن هیچ کتاب و مکتب دیگه ای ندارید. من هر روزم رو دارم با این آموزه ها به دلخواه خودم میسازم.

1

مزخرف بود‌‌.. کتاب را با خود همراه داشته باشید تا انرژی آن به شما فلان و بهمان دهد‌. این مزخرفات چیه؟؟؟

4

سلام ،ب همه دوستان کتابهای هیکس کلا ترجمش بخاطر مسایل متافیزیکی سخته و عیب روی مترجم نزارید ،کتاب تعالیم ابراهام دقیقا همینه و تکراری خرید نکنید ، بطور مختصر ابراهام یک فرشته هست که اینکتاب با رهنمود اون بوسلیه ارتباط یا هیکس نوشته شده و حتما فایلهای قانون افرینش استاد عباسمنش رو گوش کنید تا کاملا متوجه قوانین خدا و افرینش و این کتاب بشید،از خدا برای شما و خودم شادی طلب میکنم .

4

من عادت دارم وقتی کتاب میخوانم بخشهای جالبش را در کمال امانتداری یادداشت میکنم این کتاب هر چند محتوایی عالی داشت،ویرایشش آنچنان مشکل داشت که نمیتوانستم به همان صورت یادداشت برداری کنم. مجبورم میکرد ویرایشش کنم. البته شایدم مشکل از ویرایش نبوده و ترجمه بدی داشته است.

نمایش 161 نقد دیگر
4
(510)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
از خدا بخواه او می دهد
از خدا بخواه او می دهد
استر هیکس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از خدا بخواه او می دهد
از خدا بخواه او می دهد
استر هیکس
انتشارات البرز
4
(510)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
30,000
تومان