0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رویارویی با تغییر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب رویارویی با تغییر

چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم
نویسنده:
دیمین هیوز
ناشر:
دیوار
درباره رویارویی با تغییر

کتاب «رویارویی با تغییر» کتابی‌ست مفید و آموزنده برای مدیران، صاحبان کسب‌وکارهای گوناگون و همۀ کسانی که هدفی را در زندگی دنبال می‌کنند اما چون نمی‌توانند خود را با تغییرات سازگار کنند به اهدافشان دست نمی‌یابند. این کتاب همچنین کتابی باب طبع همۀ فوتبال‌دوستان، به‌ویژه طرفداران منچستر یونایتد و مربی جریان‌ساز و بزرگ این تیم، یعنی الکس فرگوسن، است و چهره‌ای چندوجهی از این مربی تاریخ‌ساز و فراموش‌نشدنی تاریخ فوتبال به دست می‌دهد؛ چهره‌ای که قدری متفاوات با تصاویر آشنا و کلیشه‌ای از این مربیِ مشهور است.

دیمین هیوز در کتاب «رویارویی با تغییر»، با رجوع به تجربیات الکس فرگوسن از رویارویی‌های موفق و مدبرانه با تغییر، یکی از رازهای بزرگ موفقیت را با ما در میان می‌گذارد؛ رازی که در مدیریت تغییر و رویکرد ما در مواجهه با تغییر نهفته است.

چارلز ون کِمنی، سرمربی تیم ملی دوومیدانی انگلیس و سرمربی تیم دوومیدانی بریتانیا در المپیک 2012، در توصیف کتاب «رویارویی با تغییر» می‌گوید: «مربی‌گری و رهبری نخبگان چنین است که آنان با ایجاد رنج برای افرادی که راحتی را برگزیده‌اند کمک می‌کنند تا این افراد با تغییر کردن به آسودگی برسند. سِر الکس فرگوسن در این کار بهترین بود و پروفسور دِیمین هیوز کتابی جذاب خلق کرده است که توضیح می‌دهد فرگوسن چگونه این کار را انجام می‌داد. کتاب را که برداشتم، نتوانستم کنارش بگذارم و مطمئنم که در آن مطالب بسیاری برای کمک به موفق شدن در زمینه‌ی انتخابی خود خواهید یافت.»

ترنت رابینسون، سرمربی سیدنی روسترز در لیگ راگبی و بهترین مربی راگبی در سال 2014، نیز کتاب «رویارویی با تغییر» را این‌گونه وصف می‌کند: «دِیمین هیوز روش‌های مربی‌گری سنتی را به چالش می‌کشد، آن هم با تشویق مربیان به حفظ اصول مستحکمی که متکی است بر خودآگاهی و توانایی سازگاری و تغییر از طریق هزاران چالش (و فرصت!) رهبری. در این کتاب بی‌نظیر، دِیمین با هوش و ذهن کنجکاوش یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ ورزش را رمزگشایی می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
269 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۵۸:۰۰
نویسندهدیمین هیوز
مترجموحید نمازی
ناشردیوار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to think like sir Alex Ferguson
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
195,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۴ کیلوبایت
۲۶۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
78,000
٪50
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رویارویی با تغییر
٪50
رویارویی با تغییر
چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم
دیوار
0
(بدون نظر)
78,000
٪50
39,000
تومان