0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بزرگی چگونه است

معرفی، خرید و دانلود کتاب بزرگی چگونه است

(بهترین شگردهای رهبری برای مدیران)
نویسنده:
جرمی دونوان
درباره بزرگی چگونه است

پاداش افراد موفقی که در انجام دادن امور کمک می‌کنند این است که سِمَت‌های مدیریتی به آن‌ها داده شود. یکی از استادان من همیشه می‌گفت: «پاداش برنده شدن در مسابقه‌ی هات‌داگ‌خوری، هات‌داگ بیشتر است.» حتی آن افراد خوش‌اقبالی که مدرک مدیریت ارشد کسب و کار خود را دریافت کرده‌اند، برای چالش‌های روزانه به‌خوبی آماده نیستند. مدیران تازه‌کار و کم‌تجربه به مجموعه‌ای از بهترین شگردها و درس‌ها نیاز دارند که آن‌ها را به سوی برتری هدایت کند.

من این کتاب را نوشته‌ام تا به مدیران کنونی و بلندپرواز دیدگاهی رقابتی بدهم. روش کارم به این شکل است که یافته‌های خودم را درباره‌ی چگونگی رهبری، بازاریابی، نوآوری و پیشرفت شخصی در اختیارتان می‌گذارم. این راهنمایی‌ها از تجربه‌ی شخصی من، اتفاقات دانشگاهی، ادبیات غیرتخیلی در حوزه‌ی داد و ستد و اتفاقات مشهور در رسانه‌ها سرچشمه می‌گیرد. من به‌طور خاص بر مهارت‌های مدیریت عمومی و کاربردی تمرکز کرده‌ام که در طول تحصیل خوبی که در دانشکده‌ی داد و ستد بوث در دانشگاه شیکاگو داشتم به آن مواجه نشده بودم.

برای تألیف این کتاب، کتاب‌های پرفروش بی‌شماری را در زمینه‌ی داد و ستد مطالعه کردم. بهترین این کتاب‌ها در بخش کتاب‌های پیشنهادی در پایان کتاب آورده شده است. در میان کتاب‌هایی که مطالعه کرده‌ام، تعداد کمی از آن‌ها این موضوع را در چکیده‌ای یکی‌ـ دوصفحه‌ای بیان می‌کرد. این چکیده‌ها علاقه‌ی مرا نسبت به این کار بیشتر کرد، اما مرا هم برای کسب دانش بیشتر مشتاق‌تر کرد. من چیزی جامع‌تر از چکیده‌ای یک‌صفحه‌ای و کارآمدتر از یک کتاب می‌خواستم. هدف من این است که این شکاف را پر کنم. امیدوارم که رهنمودهای این کتاب، در تلاش‌های حرفه‌ای که می‌کنید، به شما دیدگاهی رقابتی بدهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهجرمی دونوان
مترجمزروان بختیار
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
what great looks like
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۵ کیلوبایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بزرگی چگونه است
بزرگی چگونه است
(بهترین شگردهای رهبری برای مدیران)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
50,000
تومان