0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتاب کوچک نکته‌های زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کتاب کوچک نکته‌های زندگی

یادآور یک زندگی شاد و پرارزش
درباره کتاب کوچک نکته‌های زندگی

شکل‌گیری این کتاب هنگامی آغاز شد که می‌خواستم به پسرم، آدام، هدیه‌ای بدهم. همچنان که او مشغول جمع کردن وسایل شخصی‌اش برای شروع یک زندگی تازه در کالج بود، من کنج اتاق نشیمن نشستم و تجربیات و توصیه‌هایی را که فکر می‌کردم ممکن است به دردش بخورد، یادداشت کردم.

سال‌ها پیش در جایی خواندم که مسئولیت والدین، هموار کردن راه برای فرزندان‌شان نیست. مسئولیت آنها در اختیار گذاشتن نقشه این راه است. امیدوارم او بتواند از این بازتاب‌های ذهنی و قلبی استفاده کند.

اینگونه بود که شروع به نوشتن کردم و آنچه که گمان می‌کردم نوشتنش چند ساعت طول بکشد، روزها طول کشید. دست‌نوشته‌هایم را جمع کردم. تایپ کردم و در یک بسته ارزان‌قیمت قرار دادم. به گاراژ رفتم و آن را زیر صندلی جلوی اتومبیل‌مان قرار دادم.

چند روز بعد من و مادرش در نقل و انتقال به خوابگاه کالج کمکش کردیم. وقتی کاملاً جابجا شد، از او خواستم با من به گاراژ بیاید. وقتش بود. دست زیر صندلی اتومبیل کردم و با گفتن این که «این چیزی است که از یک زندگی شاد و پرارزش می‌دانم»، بسته کاغذها را به او دادم. او مرا در آغوش گرفت و دستم را فشرد. لحظه بسیار خاصی بود.

به هر حال، آن صفحات تایپ شده همین کتابی شد که در دست دارید. شاید شما با همه این گفته‌ها موافق نباشید و من مطمئنم که بر مبنای تجارب شخصی‌تان می‌توانید صدها گفته دیگر به اینها اضافه کنید. مسلماً بعضی از بعضی دیگر مهم‌تر هستند، اما همه آنها به نوبه خود شادی، معنا و کارایی به زندگی‌ام بخشیدند.

چند روز بعد از آن که نوشته‌ها را به آدام دادم. از اتاقش به من تلفن کرد و گفت: «پدر، من کتاب پندها را خواندم و فکر می‌کنم این بهترین هدیه‌ای بود که در عمرم گرفته‌ام. به سهم خودم چیزهایی به آن اضافه خواهم کرد و روزی به پسرم خواهم داد».

زندگی هر از گاهی لحظه‌ای را به شما پیشکش می‌کند که آنچنان قیمتی و آنچنان دربرگیرنده است که شما را تقریباً شعله‌ور می‌کند. من می‌دانم. من به تازگی یکی از آن لحظات را تجربه کردم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
796.۰۰ بایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسنده اچ جکسون براون
مترجمزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۹۶.۰۰ بایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتاب کوچک نکته‌های زندگی
کتاب کوچک نکته‌های زندگی
یادآور یک زندگی شاد و پرارزش
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
30,000
تومان