0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شناخت واقعی خود

معرفی، خرید و دانلود کتاب شناخت واقعی خود

نویسنده:
سیلویا شپرد
درباره شناخت واقعی خود

مهارت‌ها

هوش عاطفی

این مرحله نمایانگر این است که شما تا چه اندازه از احساسات خود آگاهید و آیا قادر هستید آنها را تشخیص داده و عملاً به دیگران منتقل کنید. در این مرحله ما نگاهی هم به این که شما چه طور با احساسات دیگران برخورد می‌کنید، خواهیم داشت. هوش عاطفی به شما کمک می‌کند تا با دیگران همدلی داشته باشید و دوست و همکار خوبی برای آنها باشید، کمک می‌کند تا به خود حقیقی درون‌‌تان پی‌ببرید و از این که در این دنیا به دنبال چه هستید آگاه شوید. هوش عاطفی اسلحه سری بسیاری از انسان‌‌‌های موفق است.

شیوه عملکرد اجتماعی

این شیوه توانایی شما را در برقراری ارتباط با دیگران می‌سنجد و مشخص می‌کند که آیا شما فردی اجتماعی هستید یا منزوی، می‌توانید راحت و طبیعی با دیگران ارتباط برقرار کنید یا ترجیح می‌دهید در پس پرده بمانید، و از همه مهم‌‌تر آیا شما قاطع و دارای اعتماد به نفس هستید یا نه؟ بعلاوه، این مرحله میزان آمادگی شما را برای درگیر شدن با مسائل دیگران می‌‌‌سنجد و نشان می‌دهد که آیا در حل مشکلات فردی خلاق هستید یا یک متفکر منطقی به حساب می‌آیید.

خلاقیت

آیا شما تجربه‌، چالش و ایده‌های جدید را با آغوش باز می‌پذیرید یا در راه دادن تغییرات به زندگی خود محتاطید؟ آیا هنگام تفکر جوانب را هم در نظر می‌گیرید یا تنها روی یک موضوع واحد تکیه می‌کنید؟ امتیازاتی که در بخش خلاقیت کسب می‌کنید این نوع خصایص شما را آشکار می‌کند. این امتیازات همچنین فاش می‌کند که شما چه طور با اضطراب و استرس روبه‌رو می‌شوید و چه قدر برای ابراز عقاید و قابلیت‌های خود اعتماد به نفس دارید.

شیوه تفکر

شیوه تفکر همان طور که از عنوانش پیداست روش مورد علاقه شما برای فکر کردن است. در این کتاب ما به پنج شیوه تفکر اشاره می‌کنیم و اگر امتیازات شما در تمامی آنها بالا باشد، بدین معناست که شما نیروی کار بسیار انعطاف‌پذیری هستید. احتمالاً خواهید دید که امتیازات‌تان فقط در یک یا دو شیوه بالاست و این شیوه‌ها، عملگرای منظم، جوینده صاحب سبک، مبتکر نوآور، همکار انعطاف‌پذیر و یا داوری واقع‌بین، هر کدام که باشد در حالت ایده‌آل خود‌، شیوه مناسب زندگی شغلی شما خواهد بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
72 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۲۴:۰۰
نویسندهسیلویا شپرد
مترجممظفر قهرمان
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۸ کیلوبایت
۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شناخت واقعی خود
شناخت واقعی خود
سیلویا شپرد
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
17,500
تومان