0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانواده سالم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خانواده سالم

پیشگیری از اعتیاد با خانواده سالم
درباره خانواده سالم

خانواده سالم؛ تلاشی است بر اصلاح سرگشتگی‌های عصر حاضر. نکته مهم در مورد این کتاب صوتی این است که بر خلاف رویه کم و بیش رایج در کشور ما، به جای سطحی‌نگری و عوام اندیشی، سعی کرده تا با استفاده ار منابع و متون موجود، موضوع اعتیاد و روابط خانوادگی را از منظر علمی و مستند به روش شناسی علم مورد توجه قرار دهد. شاید مهمترین قوت کتاب تمرکز بر اصل خانواده به عنوان محور بازگشت از سرگشتگی است. گذشته از این، موضوعات و مهارت‌هایی که کتاب در مورد آنها بحث کرده و راه‌های ارتقاء درمورد آنها را برشمرده است نیز از معضلات بسیار حاد جامعه کنونی ما است. باید اذعان کرد که موضوعات کتاب از جمله موضوعاتی هستند که از یک سو جامعه فرهیخته فعلی ما در مورد آن دچار ضعف جدی است و از سوی دیگر برخی افراد آن را به اشتباه با مباحثی هم چون مدیریت خشم و حل مسئله جابجا فهمیده‌اند و همان شده است که در جامعه شاهد آن هستیم.

امروزه والدین با فرزندانشان فاصله پیدا کرده‌اند و فرزندان نیز که نسل جوانتر هستند بیشتر روابط خود را در حصار دنیای مجازی تا حدی متوقف نموده‌اند و این گسست خانوادگی باعث پیدایش معضلاتی از جمله اعتیاد شده است. در این کتاب صوتی بر ریشه‌های پس‌رفت اجتماعی امروز ما که باعث بروز معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد است، متمرکز شده و هدف کتاب معرفی و بیان راهکار در حل این مساله است و به نقش معلمان، مدرسان و متخصصان که نقش واسطه وانتقال معلومات در جامعه را دارند نیز اشاره می‌کند.

کتاب خانواده سالم (پیشگیری از اعتیاد با خانواده سالم) توسط حسین قرائتی ستوده تآلیف شده و نشر راز نهان آن را به چاپ رسانیده است و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای دکتر محمد نظری و تدوین صوتی یاسمن طاهری آنر را صوتی کرده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
409.۱۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۲:۲۸:۰۶
نویسندهحسین قرائتی ستوده
راویمحمد نظری
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۹.۱۷ کیلوبایت
۰۲:۲۸:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خانواده سالم
خانواده سالم
پیشگیری از اعتیاد با خانواده سالم
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
55,000
تومان