0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرام، راحت و بی‌دردسر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی
نویسنده:
گرگ مکنو
درباره آرام، راحت و بی‌دردسر

تابه‌حال احساس کرده‌اید که دیگر توان ادامه دادن ندارید و انرژی‌تان تحلیل رفته است؟ اینکه هر چقدر می‌دوید و تلاش می‌کنید نه‌تنها به اهدافتان نزدیک‌تر نمی‌شوید، بلکه هر روز از جایی که می‌خواهید باشید دور و دورتر می‌شوید؟ یا شده احساس کنید که آن‌قدر فرسوده‌اید که همه‌ کارها در نظرتان سخت‌تر از چیزی که باید به نظر می‌رسند و در خودتان توانی برای به سرانجام رساندن آن کارها نمی‌بینید؟

اگر پاسختان به این پرسش‌ها مثبت است، نشانه‌ای است برای اقدام به شروع کتاب «آرام، راحت و بی‌دردسر»؛ کتابی که خودش را برای شما اینطور معرفی می‌کند: «کتابی برای معرفی راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی». کتابی به قلم گرگ مکنو، که با صدای گیرای محمد نظری می‌شنوید.


این کتاب بیشتر از هر چیز بر روی این نکته تاکید دارد که وقتی دیگر بیش از این نمی‌توانی ادامه دهی، وقتی تلاش می‌کنی و به نتیجه نمی‌رسی، وقتش رسیده که راهت را عوض کنی. هیچ چیز آن‌قدر سخت نیست که تصور می‌کنید. لازم نیست برای رسیدن به موفقیت و خواسته‌هایتان جسم و روحتان را فرسوده کنید. و کتاب صوتی «آرام، راحت و بی‌دردسر» قرار است در سه بخش شما را برای رسیدن به وضعیتی آرام و بی‌زحمت همراهی کند.

در بخش اول این کتاب به مفاهیمی چون دگرگونی، لذت، رهایی، استراحت و دقت می‌پردازد و ما در خلال این بخش یاد می‌گیریم که چطور شفاف و واضح مسائل را ببینیم و با آن‌ها روبه‌رو شویم. در بخش دوم کتاب مجهز به دیدگاهی می‌شویم که شهامت پذیرش ضعف را در ما ایجاد می‌کند و به ما یادآوری می‌کند که با شهامت رها کردن خطاهاست که آغاز می‌کنیم و پس از آغاز به کار است که خطاهایمان کمتر و کمتر می‌شوند و امور اصلی و اساسی زندگی مجال بروز پیدا می‌کنند. و در بخش سوم کتاب به وضعیت آرام، راحت و بی‌دردسر زندگی نزدیک می‌شویم و یاد می‌گیریم با زندگی جور دیگری برخورد کنیم. یاد می‌گیریم زندگی‌ آن‌قدر که ما پیچیده و سختش می‌کنیم، سخت و پیچیده نیست. هر لحظه شانسی برای شروع دوباره وجود دارد!


در این خصوص، جایی در کتاب صوتی «آرام، راحت و بی‌دردسر» با صدای محمد نظری می‌شنویم:

«هر لحظه شانسی برای شروع دوباره وجود دارد؛ شانسی که به شما فرصت انتخاب جدید می‌دهد. تصورش را بکنید کل زندگی این است؛ مسیری از لحظات گذران! لحظاتی که ما می‌توانیم بر آن‌ها مسلط باشیم، «می‌توانیم انتخاب کنیم»، «تصمیم بگیریم»، «پیمان ببندیم» همه در همین لحظه. این لحظات هستند که به ما امکان گذر از بحران‌های عاطفی را می‌دهند.»

جالب است شروع کتابی که نویسنده‌اش درباره آن می‌گوید: «تجربه شخصی‌ام در رابطه با دخترم انگیزه نوشتن این کتاب شد. می‌خواستم آنچه را که در زندگی آموخته و تجربه کرده‌ام را در قالب واژگان بریزم و برای دیگران بیان کنم. می‌خواستم اصول و روش‌هایی را که سفر زندگی مرا سبک‌تر کرده با دیگران سهیم شوم.»

فهرست مطالب کتاب «آرام، راحت و بی‌دردسر» از این قرار است:

بخش اول: وضعیت راحت و بی‌زحمت

بخش دوم: عملیات راحت و بی‌زحمت

بخش سوم: وضعیت عملی آرام (راحت و بی‌زحمت).

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
407.۱۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۷:۱۳:۱۱
نویسندهگرگ مکنو
مترجم لیدا عظیم زاده
راویمحمد نظری
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۷.۱۱ کیلوبایت
۰۷:۱۳:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
آموزنده 🦉 (2)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرام، راحت و بی‌دردسر
٪30
آرام، راحت و بی‌دردسر
راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی
نوین کتاب
5
(2)
آموزنده 🦉 (2)
68,000
٪30
47,600
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر