0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک فوتبال جایی برای گم‌شدن و پیدا شدن

معرفی و دانلود رایگان میکروبوک میکروبوک فوتبال جایی برای گم‌شدن و پیدا شدن

عجایب، حقایق، شکست‌ها و قهرمانی‌های فراموش‌نشدنی جهان فوتبال
ناشر:
فیدیبو
درباره میکروبوک فوتبال جایی برای گم‌شدن و پیدا شدن

**مسابقه (آقای/خانم) گل این جام تویی!** جوایز: 5 تلفن همراه موتورولا جی‌23 با گارانتی ویژه هماتلکام، 10 اشتراک یکساله فیدی‌پلاس **

فیدیبو و هماتلکام وارد کننده تلفن‌همراه مولتی‌برند با شعار «هما تلکام، حامی فرهنگ و هنر» مسابقه ویژه فوتبالی همزمان با جام ملت‌های آسیا برگزار می‌کنند.

*این مسابقه از یکشنبه 24دی‌ماه همزمان با اولین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا شروع می‌شه و تا 10 بهمن فرصت داری این کتابچه رو بخونی و 11 تا 20 بهمن به سوال‌های مسابقه جواب بدی. پس از اتمام جام ملت‌های آسیا قرعه‌کشی بین برنده‌های این مسابقه در صفحه هماتلکام به صورت لایو برگزار می‌شه.

پس همین الان شروع کن.»

درباره کتاب فوتبال جایی برای گم‌شدن و پیدا شدن


«فوتبال جایی برای گم شدن و پیدا شدن است. جایی که مثل یک بازیکن خط میانی می‌توانی خودت را پشت پاس‌های نداده‌ات پنهان کنی یا مثل یک دروازه‌بان از تیرک تا میانه زمین شلیک شوی و با گل کردن یک شوت بلند، تیم‌ات را قهرمان کنی.

فوتبال مادر است، مادری که با سفره‌ای رنگارنگ آدم‌ها را دور هم جمع می‌کند، فارغ از زبان‌ها، رنگ پوست‌ها، لهجه‌ها و جنسیت‌شان. فارغ از سن و سال، توانمندی‌ها و ناتوانی‌هایشان. فوتبال برای همه یک بشقاب داغ خوش عطر و طعم کنار گذاشته است و سهم همه را به وقتش خواهد داد! چه تیم‌ات برنده پر غرور یک بازی باشد یا دست آخر با اشک‌هایس شور زمین را ترک کرده باشد، آنچه می‌ماند خاطره همه ۹۰ دقیقه‌ها و چندی بیش‌ترهایی است که کنار‌ هم تپش‌های قلبمان بالا رفته، فریاد کشیده‌ایم، دست هم را گرفته‌ایم، خندیده‌ایم، اشک ریخته‌ایم و از هیجان تا ماه پریده‌ایم!

فوتبال پناهی برای گم شدن از خستگی‌ها، رنج‌ها و غرق‌شدن میانِ تکرارِ ناگزیر زندگی است و انگار نود دقیقه فرصتِ کمی سر از آبِ روزمرگی بیرون آوردن و نفس کشیدن را به ما می‌دهد.

آنچه می‌خوانیم مروری است بر حقایق عجیب، جادویی، گاه تراژیک و البته هیجان‌انگیز جهان فوتبال از آغاز تا‌کنون به امید زنده‌ نگه‌داشتن خاطرات میلیون‌ها آدم عشق ِ فوتبال از این زمین سبز.

این کتابچه با احترام تقدیم می‌شود به خاطره مردی که از عمق جانش عاشق فوتبال بود و مثل پیامبری معجزه فوتبال را به جهان کلمات آورد؛ زنده یاد دکتر حمیدرضا صدر.»



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
169.۰۰ بایت
تعداد صفحات
23 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۶:۰۰
نویسندهمحبوبه آب‌برین
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۶۹.۰۰ بایت
۲۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 49 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (20)
پربار 🌳 (10)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
6 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتاب خوبی بود اما می تونست جذاب تر باشه. خیلی آمار و ارقام ارائه داده بود و این یکم خسته کننده می کرد کتاب رو... من اواخرش خیلی خسته شده بودم اما با دیدن اسم احمدرضا عابدزاده و یادی از بازی فراموش نشدنی ایران و استرالیا یهو غرق در خوشحالی شدم و خستگیم یادم رفت. یادش بخیر چه روزهای قشنگی بود... ممنون از نویسنده کتاب و فیدیبوی عزیز و یاد و خاطره ی آقای حمیدرضا صدر ماندگار و روحشون شاد.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

اطلاعات جالبی بود. وقتی میخواندم یاد صداهای پرهیجان مفسرین فوتبال موقع جام جهانی و بازیهای خاص می افتم. فوتبال بازی مورد علاقه‌ی ۱۰۰ ٪ من نیست و نبوده، با اینکه من حال خوب اون ۸ دقیقه‌ی ۱۳۷۶ رو هیچوقت فراموش نمیکنم، و آقای حمیدرضا صدر رو که از منحصر به فرد ترین عاشقان فوتبال این دیار بود، روحشان شاد.

5
سرگرم‌کننده 🧩

جالب بود اطلاعاتش. مسابقه کی‌برگزار میشه؟ اطلاعات بدید یه کم. 🥲

3

سلام. آخه از فیدیبو بعیده. حدود ۲۰ روزله سر کارم. و احتمالا" هیلی های دیگه مثل من. هی هر روز اومدم ببینم کی اون مسابقه ای که گفتید رو برگزار می کنید، خبری نشد که نشد. این جوری دین گردن می گیرید. وقت مردم ضایع می شه. خب اگه قراره هر جا سئوالها رو بذارید، درست اطلاع رسانی کنید.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتاب بسیار خوب و زیبایی بود این کتاب در عین خلاصه بودند اطلاعات بسیار جالبی در مورد فوتبال به ما می دهد و این خیلی برای نسل جوان و جدید طرفدار خوب است.

3

تنها دروازه‌بانی که توپ طلا برده لو یاشین هست و سال 2006 کاناوارو توپ طلا رو برد

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
آموزنده 🦉

مشخصه مدت‌ها برای جمع‌آوری و تنظیم ‌مطالب وقت صرف شده. نشر کتاب پاکیزه و روان است. در مجموع خواندنی و آموزنده است. دست‌مریزاد.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

این‌جنبه‌های فوتبال کمتر بهش پرداخته‌شده. اما جذابه. شاید در مواردی جذاب‌تر از نکات فنی یا نتایج و بردوباخت‌ها.

4

بالاخره قرعه کشی شده یا نه؟ لطفا ما رو در جریان قرار بدید و برنده ها رو مشخص کنید

4
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

به نظر من این کتاب مطالب جالبی رو به صورت خلاصه در مورد وقایع مهم تاریخ فوتبال ارائه داد.

نمایش 21 نقد دیگر
4
(50)
سرگرم‌کننده 🧩 (20)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک فوتبال جایی برای گم‌شدن و پیدا شدن
میکروبوک فوتبال جایی برای گم‌شدن و پیدا شدن
عجایب، حقایق، شکست‌ها و قهرمانی‌های فراموش‌نشدنی جهان فوتبال
فیدیبو
4
(50)
سرگرم‌کننده 🧩 (20)
رایگان