0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاکسازی آشفتگی‌های ذهن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

نویسنده:
کرولین لیف
درباره پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

در کتاب «پاکسازی آشفتگی‌های ذهن» پنج گام ساده، علمی و تاییدشده را برای کاهش اضطراب، استرس و افکار منفی دنبال می‌کنیم تا بیش از پیش اهمیت استفاده از مدیریت ذهن و شیوه کار آن برایمان آشکار شود. اگر می‌خواهید دغدغه‌های ذهنی خود را از بین ببرید و در مسیر نور، آرامش و خوشبختی قرار بگیرید، کتاب «پاکسازی آشفتگی‌های ذهن» را از دست ندهید. کارولین لیف، دانشمند مغز و اعصاب شناختی در این اثر به شما کمک می‌کند تا علت اصلی افکار سمی و اضطراب خود را بیابید و با حذف آن‌ها سلامت جسمی و روحی‌تان را بازیابی کنید.

تابه‌حال احساس کرده‌اید که گویی مغزتان «از کار» افتاده است؟ آیا روز خود را با خستگی و بی‌حالی شروع می‌کنید؟ یا هنگام خواندن یک کتاب یا شنیدن حرف‌های دوستی، ناگهان متوجه شده‌اید که حواستان جای دیگری است؟ آیا نگران آینده‌اید و نمی‌توانید در لحظه زندگی کنید؟ آیا احساس تردید و تزلزل می‌کنید و مدت‌هاست تصمیم‌گیری برایتان سخت و طاقت‌فرسا شده است؟

اگر پاسخ‌تان به این پرسش‌ها مثبت است، بدانید که فقط شما نیستید که دچار این شرایط شده‌اید؛ تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از افراد دچار استرس و افسردگی‌اند و خیلی اوقات احساس درماندگی می‌کنند و این مسائل در میان مردم فراگیر است؛ اما به این معنا نیست که تمامی این افراد به بیماری روانی مبتلایند و ذهنشان آسیب دیده است. اضطراب، افسردگی و اختلال‌های روانی واکنش‌های طبیعی انسان به حادثه‌ها و رویدادهای تلخ زندگی‌اند که همه انسان‌ها روزی به گونه‌ای با آن درگیر می‌شوند.

اضطراب، افسردگی، یاس، تاسف، شرم، عصبانیت، اندوه و احساساتی مانند این‌ها علایم طبیعی و جسمانی‌اند که به ما می‌گویند باید با چیزی روبه‌رو شویم که در زندگی‌مان رخ داده یا قرار است رخ دهد و اکنون باید آن را مدیریت کنیم. مطالعات جمعیتی نشان می‌دهند که تغییرات بسیار بزرگی در راه است، به‌ طوری‌ که افراد ۲۴ تا ۶۵ سال، به علت بیماری‌های ناشی از سبک زندگی، ۸ تا ۱۵ سال زودتر از نسل پیش خواهند مُرد؛ این در حالی‌ است که این سبک بیماری‌ها با تغییر سبک زندگی قابل پیشگیری هستند. به همین دلیل است که باید هرچه زودتر بر بهداشت روان در دنیای امروز تاکید کنیم. چرا که دنیای آشفته و به‌هم‌ریخته‌ امروزی در شکل‌گیری افکار منفی، استرس، افسردگی و اختلالات ذهنی ما بی‌تاثیر نیست! حال سوال این است که واکنش انسان‌ها برای پاسخ به این افکار منفی چیست؟ اکثر آنها به‌جای مدیریت و کنترل ذهن، به افکار و اضطراب‌های سمی دامن می‌زنند و نمی‌دانند که تنها راه رسیدن به خوشبختی، داشتن ذهنی آرام است در چنین زمانه‌ای.

کارولین لیف در کتاب «پاکسازی آشفتگی‌های ذهن» با ارائه‌ برنامه‌ای کاربردی به شما کمک می‌کند تا ریشه‌ افکار مزاحم و منفی‌تان را کشف کنید و طعم خوشبختی حقیقی را بچشید. یکی دیگر از نکته‌های مثبت این کتاب صدای گوینده حرفه‌ای و خوب آن است که جان تازه‌ای که به مطالب کتاب می‌دهد و فهم آن را برای مخاطب ساده‌تر می‌کند. کتاب صوتی «پاکسازی آشفتگی‌های ذهن» را با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی می‌شنوید. شاه‌بهرامی یکی از صداپیشگانِ فعالی است که علاوه بر فعالیت در حوزه دوبله، تاکنون کتاب‌های صوتی فراوانی را نیز خوانده است.


این کتاب مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به سلامت روح و جسم خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند زندگی توام با احساس آرامش و خوشبختی را در این دنیای آشفته تجربه کنند؛ کتابی که هرکسی در دنیای صنعتی‌شده و پرتحرک این روزها باید آن را بشنود.

به قول، سانتیاگو رامون کاخال: «هر کس می‌تواند در صورت تمایل پیکرتراش ذهن خود باشد.»

کارولین لیف، نویسنده کتاب، در زمره‌ دانشمندان مغز و اعصاب شناختی قرار دارد که مدرک دکترای خود را در زمینه‌ آسیب‌شناسی ارتباطات گرفته و تمامی آثارش درباره چالش‌ها و مشکلات ذهن و افکار منفی است. دکتر کارولین لیف در کتاب‌هایش شیوه‌هایی را به ما می‌آموزد که نه تنها زندگی بیماران را زیرو رو می‌کند، بلکه به شما نیز این فرصت را می‌دهد تا با مدیریت ذهن خود و حذف افکار منفی در مسیر صحیح زندگی قرار بگیرید و موفق شوید. لیف در ابتدای کتابش، خطاب به مخاطبانش می‌گوید:

«این کتاب را به شما تقدیم می‌کنم تا بتوانید از تحقیقاتم طی ۳۸ سال معاینات بالینی‌ام با تیمی مجرب و بسیار عالی از متخصصان علوم اعصاب، جراحان اعصاب و متخصصان عصب‌شناسی و همچنین مشاهداتم در سراسر جهان بهره‌مند شوید. می‌خواهم به شما کمک کنم بیشترین بهره را از مغز و ذهن خود ببرید، افکار والا داشته باشید و چهارچوب فکری خود را با مدیریت ذهن متحول کنید.

ما می‌توانیم سه هفته بدون غذا، سه روز بدون آب و سه دقیقه بدون اکسیژن زنده بمانیم؛ اما بدون تفکر نمی‌توانیم حتی سه ثانیه هم به حیات خود ادامه دهیم.»


این کتاب در دو بخش ارائه شده است:

بخش اول: اهمیت استفاده از مدیریت ذهن و شیوه کار آن

بخش دوم: کاربرد عملی نوروسایکل.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
608.۹۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۴:۲۷:۳۳
نویسندهکرولین لیف
مترجم علی علی پناهی
راوی ابوالفضل شاه بهرامی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۸.۹۶ کیلوبایت
۰۴:۲۷:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاکسازی آشفتگی‌های ذهن
٪30
پاکسازی آشفتگی‌های ذهن
کرولین لیف
نوین کتاب
0
(بدون نظر)
68,000
٪30
47,600
تومان