0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ثروتمندان چگونه فکر می کنند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ثروتمندان چگونه فکر می کنند

۱۰۰ باور، ایده، فکر و عادت بزرگان کسب و کار
درباره ثروتمندان چگونه فکر می کنند

این کتاب به شما می‌آموزد که افراد ثروتمند چگونه فکر می‌کنند و ثروت، افکار، عادات و فلسفه‌های طبقه متوسط را با طبقه جهانی مقایسه می‌کند. تفاوت‌ها بسیار زیاد هستند اما استراتژی ساده است: یاد بگیرید افراد ثروتمند چگونه فکر می‌کنند، افکار آنها را کپی کنید، اقدام کنید و ثروتمند شوید.

کتاب به شدت روی شما تاثیر می‌گذارد و همراه همیشگی شما می‌شود. "ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند" بر اساس ربع قرن مصاحبه با میلیونرها تهیه شده است. کتاب به زبانی ساده و کاربردی نوشته شده است که کسب ثروت را به وضوح و روشنی نشان می‌دهد. صدها میلیونر که در این کتاب با آنها مصاحبه شده بود، پولی برای به اشتراک گذاشتن اسرارشان به دست نمی‌آوردند و شاید هم هیچ علاقه‌ای به ارائه توصیه‌هایشان نداشتند. اما این افراد به من دسترسی بی نظیری به سبک زندگی و نحوه بازی با پول دادند. من به دنبال حقیقت واضح و روشن در مورد نحوه تفکر افراد ثروتمند بودم، و آنها پذیرفتند که رازهایشان را با من در میان بگذارند، با این قول که نام آنها هرگز منتشر نشود و اظهارات آنها هرگز علنی نگردد. حکمت آنها را با سخنانم آمیخته‌ام، و نتیجه کتابی است بسیار صادقانه و بی‌رحمانه که شما را شوکه می‌کند و همزمان ایده و الهام می‌بخشد.

اگر تا به حال آرزو کرده‌اید تا زندگی‌ داشته باشید که بیشتر مردم فقط در فیلم‌ها می‌بینند، به این کتاب مانند یک متخصص کسب ثروت نگاه کنید. با مطالعه "ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند" به رهایی از نگرانی‌های مالی و رسیدن به سبک زندگی میلیونرها، خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید نزدیک‌ می‌شوید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
318.۹۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۴۰:۵۹
نویسندهاستیو سیبولد
مترجمساسان جعفرنیا
راویسهراب صفا
ناشرزمان تغییر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱۸.۹۵ کیلوبایت
۰۵:۴۰:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ثروتمندان چگونه فکر می کنند
٪50
ثروتمندان چگونه فکر می کنند
۱۰۰ باور، ایده، فکر و عادت بزرگان کسب و کار
زمان تغییر
0
(بدون نظر)
45,000
٪50
22,500
تومان