0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسرار تبلیغ نویسی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی

نویسنده:
جیم ادواردز
درباره اسرار تبلیغ نویسی

چه می‌شد اگر می‌توانستید هر چیزی به هر کسی بفروشید؟

هیچ‌کسی با علم اینکه چگونه بفروشد به دنیا نمی‌آید. اما حقیقت این است که می‌توانید یاد بگیرید چطور بیشتر بفروشید… خیلی بیشتر … البته وقتی کلماتی را به کار ببرید که باعث شوند مردم خرید کنند.

تبلیغ نویسی یعنی فروش. فروش آنلاین، آفلاین، در ویدئو، با ارسال پست، در فیس‌بوک، یا در سخنرانی. تبلیغ نویسی یعنی چطور کلمات را کنار هم بگذارید تا کاری کنند مردم کلیک کنند، تماس بگیرند، یا کیف پولشان را دربیاورند و از شما خرید کنند.

تفاوتی نمی‌کند شغلتان چیست. مربی، نویسنده، یا هکر قیف فروش باشید یا فروشنده محصولات الکترونیکی یا مشاور املاک. درهرحال توانایی شما در ایجاد متن تبلیغاتی که باعث خرید بشود، تعیین‌کننده حقوق ماهانه، سبک زندگی، و آینده خانواده‌تان است.

در دنیای پرسرعت کسب ‌وکار امروز که تشنه جلب توجه است و تحت‌الشعاع شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته، دو حقیقت درباره توانایی‌تان در ایجاد پیام فروش (کپی رایتینگ) برجسته‌تر از همه است:

حقیقت اول: تبلیغ نویسی عالی = سبک زندگی باورنکردنی، پول فراوان، و آزادی!

حقیقت دوم: تبلیغ نویسی ضعیف = تلاش بی‌پایان و مرگ در فقر!

به‌کارگیری کلمات درست بر روی کاغذ و در فضای آنلاین، تنها مهارتی است که بیشترین سود را نصیب کسانی می‌کند که آن را یاد می‌گیرند.


کتاب اسرار تبلیغ نویسی این مهارت را به سبک ‌میدانی می‌آموزد، یعنی به سبکی که همین امروز نتیجه بگیرید. (چون همه ما باید همین امروز بیشتر بفروشیم… نه فردا یا هفته دیگر!)

اگر قبلاً سعی کرده‌اید برای کسب‌ و کار خود آگهی، ایمیل، و نامه فروش بنویسید اما شکست‌خورده‌اید، این کتاب مخصوص شماست. اگر باید فروش بیشتری داشته باشید – فرقی نمی‌کند چه چیزی و به چه کسی – این کتاب برای شماست.

نکته آخر: اگر می‌خواهید درآمد عالی و زمان استراحت خیلی بیشتری داشته باشید، و از آزادی کامل خود لذت ببرید، این کتاب برای شماست مخصوصاً اگر اکنون نمی‌توانید آنقدر که می‌خواهید بفروشید. همین حالا شروع کنید!

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
509.۹۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۰۴:۰۱
نویسندهجیم ادواردز
مترجمساسان جعفرنیا
راویالهام آقابابایی
ناشرزمان تغییر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۰۹.۹۹ کیلوبایت
۰۹:۰۴:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
55,000
٪50
27,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسرار تبلیغ نویسی
٪50
اسرار تبلیغ نویسی
جیم ادواردز
زمان تغییر
0
(بدون نظر)
55,000
٪50
27,500
تومان