0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوسویی در تاریکی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سوسویی در تاریکی

درباره سوسویی در تاریکی

«فکر می‌کردم می‌دانم هیولاها چه هستند. وقتی دختری کوچک بودم آن‌ها را سایه‌هایی مرموز تصور می‌کردم که پشت لباس‌های آویزانم، زیر تختم و در جنگل کمین می‌کنند. موقع بازگشت از مدرسه به خانه زیر نور داغ آفتاب حضور آن‌ها را به صورت فیزیکی پشت سرم احساس می‌کردم که به من نزدیک‌تر می‌شدند. نمی‌دانستم چطور این حس را توصیف کنم فقط به‌نحوی می‌دانستم آنجا هستند. بدنم می‌توانست خطر را احساس کند مثل وقتی که قبل از قرار گرفتن دستی بی‌خبر روی شانه‌ات، پوستت مورمور می‌شود؛ آن لحظه‌ای که متوجه می‌شوی آن احساس تنزل‌ناپذیر در واقع یک جفت چشم است که پشت شاخه‌ درختان یا درخچه‌ای بزرگ کمین کرده و در جمجمه‌ات رسوخ می‌کند. اما بعد برمی‌گردی و هیچ چشمی آنجا نیست...»

کتاب صوتی «سوسویی در تاریکی» نخستین نوشته استیسی ویلینگهام است که با صدای منیژه قاسمی‌فرد می‌شنوید. شما را به شنیدن داستانی دعوت می‌کنیم که در آن نباید به هیچ‌کس و هیچ‌چیز اعتماد کنید؛ داستانی پرفرازونشیب و پر از غافل‌گیری که در دل ماجرایی نفس‌گیر و رمزآلود، هنرمندانه فضایی درگیرکننده و جذاب فراهم می‌کند. خلاصه، نمی‌توانید دست از شنیدن این کتاب بردارید.


کلوئی دیویس، در ۱۲سالگی، شاهد ناپدید شدن ۶ دختر نوجوان بوده است؛ واقعه‌ای که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. آنچه کلوئی را بیش از همه شگفت‌زده می‌کند، خبر بازداشت پدرش به جرم قتل همین شش دختر نوجوان است. حالا، ۲۰ سال از آن اتفاق‌ها می‌گذرد، کلوئی فراز و نشیب‌های زندگی را پشت سر گذاشته، روان‌شناس موفقی است و درگیر مراسم ازدواجش شده. تا اینکه اتفاقی در زندگی او می‌افتد و باعث می‌شود خاطره آن تابستان هولناک ۲۰ سال پیش در ذهنش زنده ‌شود. شباهت‌های این دو واقعه تصادفی است و کلوئی را دچار سردرگمی کرده. کلوئی با جست‌و‌جوی قاتل نه‌تنها سعی می‌کند از قتل‌های احتمالی در آینده جلوگیری کند، بلکه در تلاش است تا در گذشته‌‌اش هم بازنگری کند؛ شاید به این شکل التیامی برای زخم‌های کهنه‌ روحی‌اش پیدا کند. او مدام به این فکر می‌کند که آیا آن قاتل سنگدل بازگشته و در جست‌وجوی دختران نوجوان است؟ امکان دارد قاتل به زندگی‌اش رخنه و از او سوءاستفاده کرده باشد؟ گذشته او می‌تواند انگیزه‌ای برای قاتل باشد؟

همه‌ این‌ها سؤالاتی‌اند که تنها با شنیدن کتاب می‌توانید به جوابشان برسید. داستانی معمایی، روا‌ن‌شناختی و ترسناک پیش روی شماست.


کتاب «سوسویی در تاریکی» از موفق‌ترین آثار ژانر جنایی است که افتخارات بسیاری دریافت کرده؛ این کتاب از پرفروش‌ترین‌‌های نیویورک‌تایمز، بهترین کتاب معمایی به انتخاب خوانندگان گودریدز ۲۰۲۰ و برترین کتاب جنایی معمایی سال در آمازون و مجله دیپ سوت بوده است.

پایان غیرمنتظره داستان از عوامل موفقیت این کتاب است. استیسی ویلینگهام از نگاه کلوئی جنبه‌های روان‌شناختی وقایع را بررسی کرده و شما را با عمیق‌ترین لایه‌های روانی شخصیت‌ها آشنا می‌کند. ویلینگهام با نوشتن این کتاب جذاب ثابت کرد که قرار است راه جنایی‌نویسان برجسته‌ای مانند آگاتا کریستی را ادامه بدهد. او سال‌ها در مقام نویسنده تبلیغاتی و ایده‌پرداز فعالیت کرده و به‌صورت ناگهانی تصمیم گرفت علاقه شخصی‌اش به نویسندگی را دنبال کند. ویلینگهام پیش از آنکه به نویسندگی روی بیاورد، ویراستار و استراتژیست برند آژانس‌های بازاریابی مختلف بود و مدرک کارشناسی خود را در روزنامه‌نگاری مجلات از دانشگاه جورجیا و MFA از کالج هنر و طراحی ساوانا دریافت کرده است.

کتاب پرهیجان «سوسویی در تاریکی» را با صدای منیژه قاسمی‌فرد بشنوید و در پایان، جمله‌ کلیدی کتاب را بخوانید، جمله‌ای که بیرون از فضای داستانی نیز می‌توان به آن فکر کرد:

«هرکسی که با هیولاها مبارزه می‌کند باید مراقب باشد در طی این روند به هیولا تبدیل نشود. اگر مدتی طولانی به یک پرتگاه خیره شوید، پرتگاه نیز به شما خیره خواهد شد.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
854.۸۸ کیلوبایت
مدت زمان
۱۵:۰۹:۴۸
نویسندهاستیسی ویلینگام
مترجم سمر میرزاخانی نافچی
راوی منیژه قاسمی فرد
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۵۴.۸۸ کیلوبایت
۱۵:۰۹:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
25 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

واقعا پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز رو این خانم باید میخوند ؟؟؟؟؟ افتضاح مطلق اجرای بد قاطی کردن لحن ها رعایت نکردن علام نوشتاری مثل هکسره ها . حیف پول واقعا

2

داستان کلیشه ایی خیلی کند و بدون هیجان که گویندگی یکنواخت و خسته کننده اذیتت میکنه جزو بدترین کتاب های جنایی که شنیدم بود

3

اینجوریه که اجرای ضعیفِ راوی، یک کتاب پرفروش و جذاب رو خراب می‌کنه ...

5
گیرا 🧲
سرگرم‌کننده 🧩

داستان جذاب و گیرایی داشت و نتونستم بذارمش زمین و سریع گوش دادم

5

گویندگی بسیار عالی بود

3.2
(5)
گیرا 🧲 (1)
99,000
٪30
69,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوسویی در تاریکی
٪30
سوسویی در تاریکی
استیسی ویلینگام
نوین کتاب
3.2
(5)
گیرا 🧲 (1)
99,000
٪30
69,300
تومان