0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای ازدواج موفق
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق

رئیس جمهور جیمی و رزالین کارتر
درباره رازهای ازدواج موفق

مارلو توماس، هنرپیشۀ معروف آمریکایی و همسرش فیل دوناهو ژورنالیست و مجری معروف تلویزیون در سال ۲۰۱۹ سی‌ونهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودند که تلفنی آن‌ها را شوکه می‌کند. دوستانشان علی‌رغم ارتباط و تفاهم خوبی که باهم داشتند، بعد از ۲۸ سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند. این اتفاق باعث شد او و همسرش درباره زندگی مشترکشان بازاندیشی کنند تا بفهمند چه چیزی آن‌ها را ۳۹ سال کنار هم حفظ کرده است. آن‌ها به صورت جدی تصمیم می‌گیرند که راز زندگی زناشویی موفق را کشف ‌کرده و داستان زندگی زوج‌های موفق بسیاری را بررسی کنند. همین موضوع الهام‌بخش کتاب حاضر شد.


در کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ رئیس‌جمهور جیمی و رزالین کارتر» مارلو توماس و همسرش فیل دوناهو درباره دستاورد مصاحبه‌های این کتاب در زندگی شخصی‌شان می‌گویند:

«یاد گرفتیم همراهی برای یکدگیر باشیم که به هم کمک می‌کنیم و به هم امید می‌دهیم. این کتاب، راهکار این امر مهم است و بایدها و نبایدهای ازدواج را به ما نشان می‌دهد. بایدها و نبایدهایی که چهره‌های شناخته‌شده و متفکر به ما می‌گویند که با آن‌ها مصاحبه داشتیم. البته خیلی زودتر بر ما آشکار شد که این کتاب بیشتر از آن که درباره «چگونگی» این روش‌ها باشد، درباره «چیستی» است. یعنی در واقع تجربیات زنده‌ای را در اختیار ما می‌گذارد، اگرچه هر‌کس چگونگی انجام آن را در زندگی خودش باید پیدا کند. بسیاری از این زوج‌ها سابقه جدایی داشته‌اند، اما راه درست را یاد گرفته‌اند.»


کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ رئیس‌جمهور جیمی و رزالین کارتر» به سوال‌های زیر پاسخ می‌دهد:

چه چیز باعث می‌شود دو فرد متفاوت با وجود تفاوت‌هایشان، خودشان را با هم تطبیق دهند؟ افراد اولین‌بار چطور با هم دیدار می‌کنند و چگونه آن جذابیت روز اول را تا سال‌ها نگه می‌دارند؟ چطور ازدواج را از پدر و مادرشان می‌آموزند و یاد می‌گیرند چه کارهایی باید در زندگی زناشویی انجام دهند یا ندهند؟ چگونه دعواهای زن و شوهری و اختلاف‌هایشان را مدیریت می‌کنند؟ معمولاً چه کسی برای صلح و آشتی پیش قدم می‌شود؟ آیا چیزی وجود دارد که استحکام رابطه زناشویی را بیشتر کند؟ مثلاً پول، بچه‌ها، سلامتی، کار، حسادت چطور می‌توانند موتور محرک افراد شوند؟ چه تهدیداتی همسران را دور می‌کند؟ چه توصیه‌ای می‌توان به زوج‌های جوان‌تر کرد؟ چه چیز همسران را متقاعد می‌کند تا باقی عمرشان را با هم زندگی کنند؟


کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ رئیس‌جمهور جیمی و رزالین کارتر» را با صدای متین بختی، میلاد فتوحی، محمد نظری، منیژه قاسمی‌فرد می‌شنوید. همنشینی این گویندگان در کنار یکدیگر به‌خوبی فضای مصاحبه را برایتان ایجاد می‌کند و ارتباط شما را با گفت‌وگو حفظ می‌کند. کتاب رازهای ازدواج موفق نتیجه سفرهای بسیار، گفت‌وگوهای حضوری نویسندگان کتاب با زوج‌های موفق است. ازآنجاکه زوج‌های این کتاب افراد معروفی‌اند، آگاهی از اسرار موفقیت زندگی مشترکشان کتاب را برای شنوندگان بسیار جذاب‌تر می‌کند.


در جایی از مصاحبه رئیس‌جمهور جیمی و رزالین کارتر می‌شنوید:

«در تمام مسیری که به سمت آتلانتا جورجیا حرکت می‌کردیم تا با جیمی و رزا کارتر مصاحبه داشته باشیم، یک چیز فکر مرا مشغول کرده بود، چه شد که تصمیم گرفتیم رئیس‌جمهور سابق و بانوی اول کشور، اولین زوجی باشند که برای این کتاب معرفی می‌شوند. فقط خدا می‌داند فیل چطور شش هزار ساعت مصاحبه را برای این کار انجام داده بود، که شامل مصاحبه از همه رئیس‌جمهورها هم می‌شد.»

جیمز ارل کارتر جونیور، معروف به جیمی کارتر، سیاستمدار و تاجر آمریکایی است، که طی سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حزب دموکرات بوده است. از زمان ترک ریاست جمهوری، کارتر همچنان، به عنوان یک شهروند، درگیر پروژه‌های سیاسی و اجتماعی بوده ‌است. سال ۲۰۰۲، به دلیل فعالیت در تأسیس مرکز کارتر، جایزه صلح نوبل را دریافت کرد. کارتر طولانی‌ترین عمر و دوران تأهل را در بین رؤسای جمهور آمریکا دارد. که تمام این ویژگی‌ها کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ رئیس‌جمهور جیمی و رزالین کارتر» را شنیدنی‌تر می‌کند.


در نهایت حرف نویسندگان کتاب به شما، که کتاب را می‌شنوید، چیست؟

«می‌توانی خودت ماجراجویی جدیدی را در راه عشق و ازدواج برای خود پیش بگیری. از آموخته‌های این کتاب استفاده کنی، خودت هم برای خودت اصولی جدیدی پیدا کنی و بر آن بیفزایی. برای خودت پست سر هم رویاپردازی کنی. شاید تو هم برای همیشه به زیباترین، انسان‌ترین و جسورانه‌ترین پیوند تمام زندگی مفتخر شوی؛ با هم بودن تا همیشه تا تمام زندگی. تا وقتی در حیات هستی؛ همراهی همیشگی با انسانی دیگر در این سفر زندگی.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
25.۷۶ کیلوبایت
مدت زمان
۲۷:۳۲
نویسندهمارلو توماس
نویسنده دومفیل دوناهو
مترجم لیدا عظیم زاده
راویمیلاد فتوحی
راوی دوم منیژه قاسمی فرد
راوی سوممتین بختی
راوی چهارممحمد نظری
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵.۷۶ کیلوبایت
۲۷:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
25,000
٪30
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای ازدواج موفق
٪30
رازهای ازدواج موفق
رئیس جمهور جیمی و رزالین کارتر
نوین کتاب
0
(بدون نظر)
25,000
٪30
17,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر