0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای روابط عاطفی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شفای روابط عاطفی

(راهبردهای درمانی تله‌های روابط عاطفی زندگی زناشویی)
درباره شفای روابط عاطفی

-بخشی از متن کتاب-

نکات طلایی برای حفظ و تداوم عشق در زندگی مشترک

اول عشق می‌آید، بعد ازدواج و سپس سال‌ها زندگی در کنار هم و روبروشدن با یک میدان مین از آفات رابطه. کسانی هستند که بعد از گذشت سالیان سال از ازدواج‌شان همچنان رابطه‌ای سالم به دور از دروغ و خیانت با یکدیگر دارند، این زوج‌ها چه کاری کرده‌اند که دیگران از آن غافل بودند؟ واقعیت این است که در شادترین ازدواج‌ها نیز گاهی پیش آمده که یک یا هر دو طرف به فکر جدایی بیفتند. اما چه می‌شود که این‌ها فقط یک فکر باقی می‌ماند و به واقعیت تبدیل نمی‌شود؟ چه‌کار کنیم تا ازدواجی با دوام داشته باشیم که تا پایان ادامه داشته باشد؟ هر دهه از زندگی اوقات غمگین خاص خود را دارد و ما می‌خواهیم در ادامه به شما بگوییم راز زوج‌های خوشبخت در سالم نگه‌داشتن رابطه‌شان چیست.

رابطه جنسی بهتر با تناسب‌اندام

حالا که ازدواج کردید دیگر می‌توانید راحت باشید و باشگاه رفتن را تعطیل کنید درست است؟ اصلاً درست نیست. زوج‌هایی که دور کمر چاقی دارند از نظر سلامت و جاذبه جنسی به مشکل بر می‌خورند. تحقیقات جدیدی که در مجله پزشکی انگلستان منتشر شده نشان می‌دهد اگر همسرتان چاق شود احتمال اینکه خودتان هم چاق شوید تا ۳۷ درصد افزایش پیدا می‌کند. پس اگر می‌خواهید زندگی‌تان دوام داشته باشد و دچار بیماری‌های مزمنی مانند بیماری قلبی یا دیابت نشوید بهتر است عادات سالم غذایی را از همان ابتدا در خود تثبیت کنید. اما دفع اضافه‌وزن به‌سادگی خوردن غذای سالم با یکدیگر نیست. خوردن غذا با هرکسی، از همسر گرفته تا همکار، ممکن است باعث شود مصرف غذای‌تان تا ۳۳ درصد افزایش پیدا کند. همین که حواس‌تان به غذاهای پرچرب دوران زناشویی باشد می‌تواند خیلی کمک‌تان کند. آخر هفته‌ها با یکدیگر به فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک بروید و سعی کنید در این مسیر با یکدیگر هم قدم شوید. حتی می‌توانید با یکدیگر به ورزش بروید و در طول هفته چنین برنامه‌هایی را با هم تنظیم کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
871.۰۰ بایت
تعداد صفحات
88 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۶:۰۰
نویسندهآناهیتا علی اسمعیلی
ناشربرگ و باد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
100,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۱.۰۰ بایت
۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

خانم دکتر اسمعیلی واقعا کتاب بی نظیری نوشتن و کتاب بسیار روان و در عین سادگی بسیار کاربردی نوشته شده. پایه و اساس کتاب طرحواره درمانی دکتر یانگ هستش. توصیه میکنم از مشاوره های خانم دکتر هم استفاده کنید. 👌

5
(1)
پربار 🌳 (1)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای روابط عاطفی
٪50
شفای روابط عاطفی
(راهبردهای درمانی تله‌های روابط عاطفی زندگی زناشویی)
برگ و باد
5
(1)
پربار 🌳 (1)
30,000
٪50
15,000
تومان