0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پسر جنگل

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پسر جنگل

ناشر:
سماوا
درباره پسر جنگل

پسر جنگل که بخشی از کتاب جنگل است، از آثار معتبر و کلاسیک در تاریخ ادبیات کودک جهان به‌شمار می‌رود. ارزش و شهرت این اثر به ساختار داستانی دوست‌داشتنی و طرح تازه‌اش برمی‌گردد و بعد از سال‌ها هنوز منتشر می‌شود و خواننده دارد. اما این همه‌ی حرف نیست. پسر جنگل از نخستین آثار داستانی در تاریخ ادبیات کودک دنیاست که محور اصلی و شخصیت اول داستانی‌اش خودِ کودک است.

کتاب پسر جنگل به قلم رودیارد کیپلینگ، برگرفته از اثر مشهور و محبوب جنگل، داستان پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که در دل جنگل‌های هندوستان و میان گرگ‌ها بزرگ می‌شود.


درباره‌ی کتاب صوتی پسر جنگل:

داستان در مورد نوزادی کوچک و بامزه است که در جنگل‌های هندوستان گم می‌شود، اما پلنگ سیاهی به اسم باگیرا او را در کنار قایقی شکسته پیدا می‌کند. باگیرای مهربان نوزاد را موگلی می‌نامد و پیش خانواده گرگ‌ها می‌برد تا مادر آن‌ها که خود چند توله دارد او را به فرزندی قبول کند.

موگلی در کنار خانواده گرگ‌ها بزرگ می‌شود، اما درست ده سال بعد از این اتفاق جلسه‌ای برگزار می‌شود و در آن همه اهالی جنگل به این نتیجه می‌رسند که موگلی باید از آنجا برود! زیرا شر خان، ببر آدم‌خوار جنگل، دوباره بازگشته است. بله این موضوع باعث می‌شود تا باگیرا تصمیم بگیرد موگلی را به دهکده آدم‌ها ببرد، اما پسرک دوست ندارد جنگل را ترک کند، به همین خاطر از آنجا فرار می‌کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
86.۷۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۳۲:۲۸
نویسندهرودیارد کیپلینگ
مترجممهدی حجوانی
راوی سعید شیخ زاده
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۶.۷۸ کیلوبایت
۰۱:۳۲:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پسر جنگل
پسر جنگل
رودیارد کیپلینگ
سماوا
0
(بدون نظر)
20,000
تومان