0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اوتیسم

معرفی، خرید و دانلود کتاب اوتیسم

راهکارهای تشخیصی، درمانی و آموزشی برای کودکان و نوجوان
ناشر:
پادینا
درباره اوتیسم

اتیسم، شاید آن فصلی باشد که در آن باران، برف، رعد و برق، شکوفه، گل، میوه، برگ همه چیز را می­شود دید و چه سخت است که هیچکدام پایدار نیست و هر لحظه در انتظاری تا چیزی جدید ببینی و بی شک در انتظار بودن برای چیزی که نمی­دانی چیست چه سخت است.

همواره خانواده­های اتیسم با این چالش روبه رو هستند که رفتارهای غیر قابل پیش را از فرزندان خود ببینند. و این شاید آغاز و یک ماجرا نباشد. ماجرایی که ندانی شروعش کی و پایانش چه وقت است. وقتی تمام امکانات مهیا باشد، می­شود با تمام سختی­ها در کنار فرزند جنگید و ساخت، ولی وقتی با حداقل امکانات و آگاهی و دانش مجبوری سختی این چنین را تحمل کنی دردی طاقت فرساست.

کودکانی در مناطق دور دست با حداقل امکانات دچار اختلال اتیسم هستند. زندگی دشوار دارند و آینده­ای به مراتب دشوارتر در انتظارشان است.

خانواده­هایی که کودکان خود را از جان عزیزتر می­دارند. و در این راه سخت گام می­نهند تا راهگشای فرزندانشان باشند. این کتاب راهنمایی اندک است برای مادران و پدرانی که در مناطق محروم با حداقل امکانات، در راه پیشرفت کودکان اتیسم خود گام برداشتند و تنها مشوق برای گردآوری این کتاب، لبخند معصومانه ی کودکان و تلاش­های بی وقفه پدران و مادران صبور دارای فرزند اتیسم در سیستان و بلوچستان مهربان است.

امیداست این کتاب راه گشایی برای تمامی آنان باشد. و دست مایه­ای برای برداشتن گام­های موثر و قوی در جهت آگاه سازی و افزایش دانش جامعه محلی باشد

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۳۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
127 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۴:۰۰
نویسندهناهید رودینی
ناشرپادینا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۳۱ کیلوبایت
۱۲۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اوتیسم
اوتیسم
راهکارهای تشخیصی، درمانی و آموزشی برای کودکان و نوجوان
پادینا
0
(بدون نظر)
33,000
تومان