0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مراقبه ذهن‌ آگاهی برای مبتدیان

معرفی، خرید و دانلود کتاب مراقبه ذهن‌ آگاهی برای مبتدیان

پنجاه مراقبه برای تمرین آگاهی، پذیرش و آرامش
نویسنده:
دان موریسیو
ناشر:
پادینا
درباره مراقبه ذهن‌ آگاهی برای مبتدیان

این کتاب آن چیزی را در برمی‌گیرد که شما برای شروع مراقبه ذهن‌آگاهی به آن نیاز دارید. در این کتاب مقدمه‌ای راجع به ذهن‌آگاهی و ۵۰ تمرین مراقبه ارائه‌شده است که می‌توانید در شرایط مختلف آنها را انجام دهید، همچنین نکاتی دررابطه‌با ادامه تمرینات فراتر از این کتاب ارائه‌شده است به‌طوری‌که این تمرینات به نقطه اتکا در زندگی شما بدل می‌شوند.

در بخش ۱، تعریف ذهن‌آگاهی و تفاوت‌های میان ذهن‌آگاهی و مراقبه توضیح داده می‌شود و به‌طور مختصر دررابطه‌با تاریخچۀ ذهن‌آگاهی بحث می‌شود و نکات اساسی دررابطه‌با انجام مراقبه را می‌آموزید و از ملاحظات دیگر برای انجام تمرین آگاه می‌شوید. هرچند اگر از قبل با مراقبه آشنا هستید نیازی نیست تا بخش یک این کتاب را کامل مطالعه کنید اما پیشنهاد می‌کنم که به‌طور منظم به این بخش مراجعه کنید. ازآنجایی‌که ذهن شما در بیشتر عمر شما ذهن آگاه بودن را تمرین نکرده است، به‌احتمال‌زیاد در بعضی از مواقع نسبت به تمرین مقاومت می‌کند. آشنایی با اطلاعات مقدماتی بخش یک سودمند است به‌طوری‌که زمانی که احساس مقاومت می‌کنید، از اطلاعات و ابزار لازم برای تأیید تجربه و غلبه بر موانع ذهنی برخوردار هستید.

در بخش دوم کتاب پنجاه تمرین مراقبه ۵ تا ۱۵ دقیقه‌ای ارائه می‌شود. هدف از این مراقبه‌ها سازگاری با تمرین در یک روز معین است و نشان می‌دهد چگونه می‌توانید حیطه ذهن‌آگاهی خود را گسترش دهید.

این مراقبه‌ها برای همه سطوح مناسب هستند و نیازی نیست که تدریجی پیش بروید و آنها را انجام دهید. درنهایت، امیدوارم که همه این مراقبه‌ها را انجام دهید. می‌توان این مراقبه‌ها را بیشتر از یک‌بار در یک روز یا در زندگی انجام داد.

این مراقبه‌ها همیشه قابل تمرین هستند اما بااینکه ما به‌طور دائم در حال تغییر و تکامل هستیم، آنها همیشه جدید باقی می‌ماند.

با پایان یافتن این کتاب سفر شما به پایان نمی‌رسد. برای عمیق‌تر شدن تمرینات، روش‌هایی را به شما یاد می‌دهم، هم‌چنین در پایان این کتاب فهرستی از منابعی ارائه می‌شود که می‌توانید به کاوش در آنها بپردازید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
495.۰۰ بایت
تعداد صفحات
106 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۲:۰۰
نویسندهدان موریسیو
مترجمسجاد عباسی جگرلوئی
مترجم دوم زهرا سیفی کردلر
ناشرپادینا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Mindfulness meditation for beginners
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۹۵.۰۰ بایت
۱۰۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مراقبه ذهن‌ آگاهی برای مبتدیان
مراقبه ذهن‌ آگاهی برای مبتدیان
پنجاه مراقبه برای تمرین آگاهی، پذیرش و آرامش
پادینا
0
(بدون نظر)
33,000
تومان