0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

برای تحول در کسب‌وکار، تسلط ذهنی را چاشنی شفافیت و اطمینان کنید
ناشر:
شبنا
درباره ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

درمورد کتاب «راز» یا گوش دادن به پادکست‌های انگیزشی صحبت نمی‌کنم. برای رسیدن به فهم جامعی از خود و نیازهای‌ شغلی باید بسیار تلاش کنید. بدون داشتن فهم جامع، غلبه بر چالش‌های گریزناپذیر کسب‌وکار، عبور از شرایط سخت، تصمیم‌گیری‌های مطمئن و دستیابی به موفقیت بلندمدت تقریباً غیرممکن خواهد بود.این نوع توانایی مستلزم تعهد به خودآگاهی و دستیابی به ابزارهایی برای تمرین روزانهٔ آن است. یا به عبارتی، از یک زن حرفه‌ای که خودش این تجربه را کسب کرده و به هزاران زن دیگر یاری رسانده، راهنمایی و کمک حرفه‌ای بگیرید.

من این کتاب را برای کارآفرینان زنی تهیه کردم که قصد دارند انرژی خوب شغلی خود را افزایش بدهند، در کار اعتمادبه‌نفس پیدا کنند، دیدگاه روشنی کسب کنند و به آهنربایی برای جذب موفقیت تبدیل بشوند. به‌عنوان یک مربی ارشد زندگی و نویسندهٔ پرفروش مقالات پیشرفت‌های فردی، یک چیز را به‌خوبی می‌دانم: کسب‌وکارتان در صورتی پیشرفت می‌کند که واقعاً بخواهید پیشرفت کنید.

از طریق کتاب‌ها، دوره‌ها و برنامه‌های خصوصی مربیگری، با زنان بی‌شماری کار کرده‌ام تا به آنان کمک کنم افکارشان یا ‌استانداردهای کاری را ارتقاء بدهند و البته خودپنداری را تقویت کنند.ارباب‌رجوع‌های من افرادی بودند که در ابتدای دوره با احساس رهاشدگی، سردرگمی و بدون انرژی پا به این کلاس‌ها گذاشته بودند اما پس از پایان دوره به هشیاری، هماهنگی و شادی در زندگی شخصی و کاری دست یافتند.

چون من به‌طور جدی می‌خواهم به زنانی کمک کنم که قصد دارند به کمک ارتقاء افکار خود، به کسب‌وکارشان رونق ببخشند.

به همین دلیل بسیار علاقه‌مندم شما را در این سفر راهنمایی کنم. این کتاب راهنما شامل: ۷ ماژول، تمرین‌ و پرسش و ابزارهای جامع و کاملی است تا بتوانید ذهن خود را به فضای عملی، نیروهای فراوانی و موفقیت گره بزنید. توصیه می‌کنم در ابتدا یک دفترچه برای ثبت تجارب خود تهیه کنید.می‌توانید به سؤالاتی که برای شما در نظر گرفته شده، پاسخ داده و یادداشت‌برداری کنید.برای انجام این تجربه هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. همیشه می‌توانید از سازوکارهای ذکرشده در این کتاب استفاده کنید.

همچنین مهم است بدانید، هر زمان که لازم باشد دوباره می‌توانید به این دروس مراجعه کنید. همان‌طور که به پیشرفت در زندگی و کار ادامه می‌دهید، این تمرین‌ها بارها و بارها قابل تکرارند. ممکن است پس از یک دوره تجربه متوجه شوید پاسخ‌های شش ماه آیندهٔ شما با امروز فرق کرده است و این اصلاً اشکالی ندارد! زیرا قرار است تکامل پیدا کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
659.۰۰ بایت
تعداد صفحات
56 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۵۲:۰۰
نویسنده کارا الویل لیبا
مترجمفرانک سالاری
ناشرشبنا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Style Your Mind For Success
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۵۹.۰۰ بایت
۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
گیرا 🧲 (1)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
٪50
ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
برای تحول در کسب‌وکار، تسلط ذهنی را چاشنی شفافیت و اطمینان کنید
شبنا
5
(2)
گیرا 🧲 (1)
30,000
٪50
15,000
تومان