0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

با مقدمه‌‌ای از کاراالویل لیبا، نویسندۀ کتاب پرفروش راز دختران موفق
نویسنده:
سارا اُردو
ناشر:
شبنا
درباره دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

آیا تابه‌حال در اتاق کنفرانس محل کار، در جمع مردانی قرار گرفته‌اید که موقعیت شغلی بالاتری نسبت به شما دارند و جرئت نکنید دست خود را بالا ببرید و حرف بزنید؟ یا با فردی در رابطه بوده‌اید که وقتی درباره‌ی رؤیاهای بزرگتان صحبت کردید از هر فرصتی استفاده کرده تا به شما احساس حماقت دهد؟ شاید یک گروه از «دختران بدجنس» به شما خندیده‌اند- شاید، قُلدرترین فرد آن گروه کاری کرده که به شما احساس حقارت و ناتوانی دست داده است.

در تمامی این لحظات، دو گزینه پیش ‌رو داریم. می‌توانیم ترسو، حقیر یا ساکت باقی بمانیم یا می‌توانیم به جسورترین، بزرگ‌ترین، درخشان‌ترین بخش وجودی و قدرت درونی‌مان تکیه کنیم.

زن بودن کار ساده‌ای نیست، اما من آن را با دنیا عوض نمی‌کنم. درحقیقت بی‌نهایت به خودمان افتخار می‌کنم. باید برای حفظ جایگاه خود در جامعه بجنگیم و هنوز کارمان تمام نشده است. با جنبش‌های اجتماعی، یکدیگر را ارتقاء می‌دهیم، حتی به نسل بعدی زنان می‌آموزیم که بهتر باشند. فرزندان و کسب‌وکارها را رشد می‌دهیم و تمام باورهای محدودکننده‌ای را که مدت‌هاست در ما ریشه دوانیده، از بین می‌بریم. ما قدرت درونی و پتانسیلی باورنکردنی در اختیار داریم که اجرای هرکاری در هر زمانی را ممکن می‌سازد.

اما دقیقاً چگونه باید این نیروی درونی را بیدار کنیم؟ در شرایطی که جامعه مرتب گفته ساکت باشید و سر جای خود بنشینید چگونه از جا برخیزیم و حرکت کنیم؟ چگونه یاد بگیریم دست خود را بالا ببریم؛ یا آن دختر قُلدر گروه را کنار بزنیم، یا در صورت معشوق نگاه کنیم و با قدرت بگوییم «به هر شکلی این کار را می‌کنم»؟ و بالاخره چگونه خودمان را تمام‌کمال دوست داشته باشیم تا بهترین دوست خود باشیم و زندگی‌ای بسازیم که مایۀ افتخارمان باشد؟

سارا اُردو در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه این کار را بکنید، او از طریق دوازده تغییر ذهنی قدرتمند شما را راهنمایی می‌کند تا ترس‌هایتان را به چالش بکشید و کمک می‌کند بفهمید همیشه و از قبل هم این قدرت را داشته‌اید.

سارا به شیوۀ خود عمل می‌کند. او فقط نویسندۀ این کتاب نیست- بلکه با آن زندگی کرده است. هر روز؛ با هر ذره از توان فردی. از طریق این کتاب با مسیر پیشنهادی سارا بیشتر آشنا می‌شوید؛ اما به‌عنوان کسی که این امتیاز را داشته تا شاهد برخاستن او از خاکستر باشد، کسی که زندگی خود را وقف توانمندسازی زندگی زنان دیگر در سراسر جهان کرده؛ می‌گویم این قوانین را از یک فرد حرفه‌ای می‌آموزید.

از شما می‌خواهم این سخنان را با دقت بپذیرید. اجازه دهید وجودتان پر از امید به آینده شود، ممکن است درحال‌حاضر در جایگاه درستی قرار نداشته باشید. اجازه دهید این کتاب شما را به‌سمت بهترین و قدرتمندترین بخش وجودی‌تان راهنمایی کند. به‌سمت زنی قدرتمند که در خانه منتظر است تا هرچه‌زودتر به‌سراغش بروید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
322.۰۰ بایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسندهسارا اُردو
مترجمفرانک سالاری
ناشرشبنا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
rules of being a powerful woman. ‎‏۱۲
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۲۲.۰۰ بایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(4)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
٪50
دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
با مقدمه‌‌ای از کاراالویل لیبا، نویسندۀ کتاب پرفروش راز دختران موفق
شبنا
5
(4)
30,000
٪50
15,000
تومان