0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی چت جی‌ پی‌ تی

معرفی، خرید و دانلود کتاب جادوی چت جی‌ پی‌ تی

بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی
نویسنده:
رایان ترنر
ناشر:
شبنا
درباره جادوی چت جی‌ پی‌ تی

در جهان مدرن و پویای بازاریابی، اهمیت به‌روزبودن و پیداکردن راه‌های جدید برای برجسته‌شدن در میان رقبا روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

ازآنجایی‌که تکنولوژی در حال پیشرفت است ابزارها و استراتژی‌های موجود برای بازاریابان هم باید با تغییرات و نوآوری‌ها سازگار شوند. در میان اختراعات بی‌شماری که جهان را فراگرفته‌اند یک فناوری وجود دارد که در سال‌های اخیر شهرت یافته و آن هم هوش مصنوعی (AI) است.

هوش مصنوعی با ارائۀ مجموعه‌ای از مزایا و امکاناتی که قبلاً حتی تصور آنها هم امکان‌پذیر نبود، به‌عنوان یک ابزار قدرتمند برای بازاریابان شناخته شده است. از میان برنامه‌هایی که بر اساس این فناوری ساخته شده‌اند چت‌جی‌پی‌تی، هوش مصنوعی‌ای که رایگان در دسترس عموم قرار گرفته و قادر است به روشی کاملاً شبیه به انسان با افراد تعامل برقرار کند، جایگاه برجسته‌ای پیدا کرده است. این نوآوری همواره دری را به دنیایی باز می‌کند که همکاری بین انسان و ماشین حتی در زمینه‌های خلاقانه‌ای مانند بازاریابی ممکن می‌شود.

این کتاب به‌منظور ارائۀ ابزاری برای تمامی بازاریاب‌های حرفه‌ای‌ ساخته شده است که می‌خواهند از رقبای خود پیشی بگیرند و با قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتر آشنا شوند. در این کتاب یاد می‌گیریم که هوش مصنوعی و چت‌جی‌پی‌تی چه هستند، چگونه کار می‌کنند، چطور می‌توان از آنها استفاده کرد و بر اساس کسب‌وکار خود آنها را شخصی‌سازی کرد.

در مرحلۀ بعد به جهان بازاریابی و چگونگی بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد و روابط با مشتریان می‌پردازیم. از ماشینی‌کردن کارها گرفته تا بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطی و اندازه‌گیری میزان اثربخشی یک کمپین، همۀ آنچه را که برای هماهنگ‌کردن برنامۀ بازاریابی خود با هوش مصنوعی نیاز دارید مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همچنین فضای مجازی را که برای ایجاد ارتباط مؤثر بسیار مهم است با دقت تمام بررسی می‌کنیم و برای استفاده از هوش مصنوعی جهت ایجاد محتوای متناسب با نیاز خودتان راهکارهایی عملی به شما ارائه خواهیم داد.

درنهایت، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه آیندۀ بازاریابی به‌دلیل پیشرفت هوش مصنوعی و کاربرد روزافزون آن در این زمینه تغییر خواهد کرد.

فرقی ندارد یک بازاریاب حرفه‌ای باشید که تازه با هوش مصنوعی آشنا شده یا کارشناس باتجربه‌ای باشید که قصد دارد بیشتر در این زمینه آگاهی کسب کند، درهرصورت این کتاب تمام اطلاعاتی را که برای استفادۀ حداکثری از قابلیت‌های هوش مصنوعی لازم دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
798.۰۰ بایت
تعداد صفحات
68 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۱۶:۰۰
نویسندهرایان ترنر
مترجمزهرا جهانفریان
ناشرشبنا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Chat GPT& social media networking
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۹۸.۰۰ بایت
۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اولین کتابی که دارم درمورد چت جی‌پی‌تی می‌خونم.

5
(1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی چت جی‌ پی‌ تی
جادوی چت جی‌ پی‌ تی
بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی
شبنا
5
(1)
30,000
تومان