0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عکاسی دیجیتال

معرفی، خرید و دانلود کتاب عکاسی دیجیتال

درباره عکاسی دیجیتال

عکاسی دیجیتال دیگر رسماً نه موجی زودگذر است و نه تنها نوعی بازی در دستان اهل فن. امروزه هرکسی از نوجوانان گرفته تا مادربزرگ‌ها هم با دوربین‌های دیجیتال خاطراتشان را ثبت می‌کنند و دوربین‌های فیلم‌خور قدیمی‌شان را در انباری یا زیرزمین یا حتا جاهای بدتر از آن رها کرده‌اند.


این اشتیاق روزافزون به عکاسی دیجیتال بی‌دلیل هم نیست؛ ویژگی‌ها و کیفیتی که در دوربین‌های دیجیتال یافت می‌شود چیزی کمتر از اِعجاب و اعجاز نیست. حالا این دوربین‌های کوچکی که به اندازه‌ی کف دست هستند قادرند تصاویری تولید کنند که در بعضی موارد از مدل‌های حرفه‌ای پنج شش سالِ پیش پیشی گرفته‌اند ـ آن هم با قیمت‌هایی که آن سال‌ها هیچ‌گاه به گوشتان نیز نخورده بود. مدل‌های دیجیتال SLR که لنز قابل‌تعویض دارند نیز امروزه بسیار ارزان هستند و برای امکانات نیمه‌حرفه‌ای تنظیم‌هایی ارائه می‌دهند که بیشتر به درد عشق عکاسی‌های مشتاق می‌خورد.


بسیاری از مردم حتا نمی‌دانند چگونه از تمامی امکاناتی که دوربین‌های امروزی در اختیار می‌گذارند استفاده کنند، چه رسد به اینکه یاد بگیرند عکس‌های دیجیتالی را از اینترنت بگیرند و منظم کنند و یا با یکدیگر به اشتراک گذارند که خود امری است علی‌حده. از همه مهم‌تر اول باید با زبان حرفه‌ای عکاسی ـ و لغاتی چون fstop، گستره‌ی شاتر (Shutter spread)، عمق میدان (Depth of field) ـ آشنا شوید و سپس یک‌عالمه بحث روز در زمینه‌ی دیجیتال را بفهمید. فقط بگویید مگاپیکسل یعنی چه؟ اگر دوست عکاس حرفه‌ای‌تان از عکاسی خام (raw shooting) برایتان می‌گوید یعنی شما هم همین کار را باید انجام دهید ـ حالا هرچه که هست؟


کتاب عکاسی دیجیتال به زبان آدمیزاد به این پرسش‌ها و تعداد بی‌شماری از پرسش‌های دیگر پاسخ می‌دهد. همان‌طور که پنج ویراست اول این کتاب گام به گام شما را با عکاسی آشنا کرد، این ویراست عالی نیز که ششمی است دست شما را می‌گیرد و کمکتان می‌کند تا خود را با آخرین ابزارها و ترفندها و تکنیک‌های عکاسی دیجیتال همگام کنید. در بخش زبان قابل‌فهم این کتاب که برای لذت‌بخش کردن مطالب با کمی شوخی نیز همراه است، هرآنچه لازم است بدانید تا از دوربین دیجیتال خود نهایت استفاده را ببرید آورده‌ایم. چه بخواهید برای سرگرمی عکس بگیرید و چه برای کار یا هر دو، در صفحاتی که پیش رو دارید به پاسخ پرسش‌های خود و ایده و راه‌حل دست می‌یابید.


این کتاب درباره‌ی چیست؟


عکاسی دیجیتال به زبان آدمیزاد تمامی جنبه‌های عکاسی دیجیتال را در بر می‌گیرد. کتابی که پیش رو دارید به شما کمک می‌کند نیازهای عکاسی دیجیتال خود را بسنجید و بهترین ابزارها و محصولاتی که متناسب با سبک خودتان است انتخاب کنید و چگونگی تلفیق جدیدترین نوآوری‌ها را با تکنیک‌های آزمایش‌شده‌ی عکاسی یاد بگیرید. علاوه بر آن، این کتاب به شما توضیح می‌دهد که پس از گرفتن عکس با آن چه کنید؛ یعنی جزئیات دانلود عکس‌هایی که گرفته‌اید و چگونگی مرتب‌کردن آن‌ها و بهترین شیوه‌ی چاپ عکس برای آویزان کردن روی دیوار اتاق نشیمن و به اشتراک گذاشتن عکس‌های مورد علاقه‌تان را در این کتاب می‌یابید.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
59.۶۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهجولی آدرکینگ
نویسنده دومسرگی تیماچف
مترجم عطیه السادات میرخانی
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Digital photography for dummies.
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
قیمت ارزی
8 دلار
قیمت چاپی
175,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۹.۶۳ کیلوبایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
87,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به زبان آدمیزاد
شامل 5 عنوان کتاب
عکاسی دیجیتال
عکاسی دیجیتال
جولی آدرکینگ
نشر هیرمند
0
(بدون نظر)
87,500
تومان