0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوی باش و سرسخت

معرفی، خرید و دانلود کتاب قوی باش و سرسخت

شیوه‌ های افزایش عملکرد ورزشکاران
درباره قوی باش و سرسخت

تمرکز، بخشی اکنون بیش از گذشته، افراد بیشتری به عنوان ورزشکار شناخته می‌شوند. میزان و مقدار اطلاعاتی که در مورد عملکرد و آموزش ورزش وجود دارد بسیار بیشتر از یک نسل پیش است. بسیاری از ورزشکاران مبتدی به اطلاعاتی دسترسی دارند که در گذشته‌ای نه چندان دور فقط مختص ورزشکاران حرفه‌ای و در سطح ملی بود.

استفاده‌ی متداول از لوازم هوشمند همراه با پایگاه‌های آنلاین به ما اجازه می‌دهد عملکرد خود را درسطح جهانی با مجموعه‌ی وسیعی از روش‌ها و عوامل موثر بر نتایج مقایسه کنیم. این پیکره‌ی داده به واقع حیرت‌انگیز است و مقدار عظیمی فراداده دارد که به ما اجازه می‌دهد بلافاصله هر عاملی را که می‌خواهیم به آن ارتباط بدهیم. بهره‌گیری هوشمندانه از مربی‌ها و مجموعه داده به ما اجازه می‌دهد کاری که انجام می‌دهیم را تحلیل کنیم؛ به نحوی که عملکرد ورزشی را از اساس تغییر می‌دهد، تا حدی از طریق بررسی اسطوره‌های کهن و شناسایی اصول عملکرد که کلید و عامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت در تمام ورزش‌ها است.

مفهوم قدرت ذهنی به عنوان عنصر پایه در عملکرد، به سرعت در حال پدیدار و مطرح شدن در تمامی محافل است، موضوعی که احتمالاً همه جا از تحقیقات جدی تا تبلیغات محصولات مختلف در موردش دیده و شنیده‌اید. این واژه اغلب در بهترین حالت به طرزی مبهم تعریف می‌شود و بیشتر بر تاثیر هیجانیِ افکاری تکیه دارد که همه‌ی ما به طور غریزی می‌دانیم به چه معنا است. اما در دنیای ورزش به این وضوح نیست.

قدرت ذهنی که زمانی مفهومی مبهم و صرفاً مرتبط‌ با ورزشکاران استقامتی یا ورزش‌هایی مانند کوهنوردی بود، اکنون بخشی از اصول پایه‌ای عملکرد متداول در تمام ورزش‌ها است زیرا مشخص شده است ویژگی‌های آن بر عملکرد تاثیر می‌گذرد. قدرت ذهنی زمانی به عنوان عاملی در رقابت محسوب می‌شد اما اکنون می‌دانیم همچنین اساس آمادگی و تمرین است.

-متن از مقدمه-

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
979.۰۰ بایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندههایگر مایندست
مترجمثمین مشایخی
ناشربرگ و باد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
100,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۷۹.۰۰ بایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوی باش و سرسخت
قوی باش و سرسخت
شیوه‌ های افزایش عملکرد ورزشکاران
برگ و باد
0
(بدون نظر)
35,000
تومان