0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خیانت زناشویی

معرفی، خرید و دانلود کتاب خیانت زناشویی

ناشر:
پادینا
درباره خیانت زناشویی

خیانت یکی از بدترین تجربه‌هایی است که شخص می‌تواند تجربه کند. خیانت خلاف وعده عمل کردن است که باعث می‌شود طرف مقابلتان دیگر به شما اعتماد نداشته باشد. کسانی که خیانت دیده‌اند، تعاریف مختلفی از خیانت دارند. خیانت زمانی است که اعتماد از بین می‌رود، فرد به شما دروغ می‌گوید، شما را فریب می‌دهد و یا از شما سوءاستفاده می‌کند. میزان خیانت در روابط دوستی و همچنین روابط زناشویی پدیده رایجی است ولی در روابط زناشویی عواقب تلخی در پی خواهد داشت.

در روابط زناشویی، هر نوع فعالیت یا رابطه ای که در آن شخص لذتی را که باید با همسرش تجربه کند، با شخص سوم باشد، خیانت تلقی می‌شود. خواه این رابطه یک رستوران رفتن باشد، خواه رابطه جنسی. هر دو اینها موجب برهم ریختن شریک زندگی خواهد شد.

پیمان شکنی زناشویی یکی از واقعیتهای تلخ هر زمان و به خصوص دوران معاصر و متأسفانه یک پدیده کم و بیش رایج است. بسیاری از مردم نتیجه ی پیمان شکنیِ همسر را بدتر از مرگ وی می‌دانند چرا وقتی که یکی از زوجین می‌میرد، دیگری علیرغم احساس ناراحتی و تنهایی با اشتیاق خاطراتِ با او بودن را مرور می‌کند و از این طریق به عشق خود ادامه می‌دهد، به عبارت دیگر روابط بعد از مرگ همسر همچنان باقی می‌مانند، ولی بعد از پیمان شکنی همیشه این طور نیست و در اغلب موارد، اولین راهِ حلی که بعد از آگاهی از خیانت همسر به ذهن زوج آسیب دیده خطور می‌کند، طلاق است.

در متون روان شناسی خیانت از چشم اندازهای مختلف بررسی شده است. به نظر می‌رسد که مانند سایر سوژه‌های مطالعات انسانی، پژوهش‌های خیانت نیز سوالات بی پاسخ مانده ای دارند. با توجه به اهمیت این مساله برای زوج درمان‌ها و روان شناسان اجتماعی، پژوهش‌های بیشتری در آینده نیاز است تا دانش ما درباره خیانت بالا ببرد و کمک کند از مشکلات نابودکننده ازدواج پرهیز کنیم.

دو دسته اقایان وجود دارند که از نظر اخلاقی، به سختی درست می‌شوند:

۱. مردی که اعتیاد دارد.

۲. مردی که خیانت کار است.

این دو مورد رو در ذهنتان داشته باشید اما به این باور باشید که همه چیز به جز مرگ نیز در این دنیا راه‌های متفاوتی براش تعبیه شده که در ادامه کتاب بیشتر با آن آشنا می‌شویم، این کتاب حاصل تجربه من بر روی کار کردن با مراجعین طلاق و مطالبی که من را برای تسکین دادن آرامش به مردم جمع آوری شده کمک کردند، که بعد مدت‌ها تصمیم گرفتم آن را به شکل کتاب در بیاورم، امیدوارم بتوانم کمی به دانسته‌های شما بیافزایم و به سبک راحت تر و در حال زندگی کردنتان هدف ببخشد.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
503.۰۰ بایت
تعداد صفحات
103 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۶:۰۰
نویسندهجلال بابازاده کمانگر
ناشرپادینا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۰۳.۰۰ بایت
۱۰۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خیانت زناشویی
خیانت زناشویی
جلال بابازاده کمانگر
پادینا
0
(بدون نظر)
40,000
تومان