0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سین مثل سینما

معرفی، خرید و دانلود کتاب سین مثل سینما

درباره عوامل، برنامه ریزی و مدیریت تولید فیلم
ناشر:
آواژ
درباره سین مثل سینما

هر اثری که قرار است خلق شود، ابر و باد و مه و خورشید و فلک به هم دست یاری می‌دهند و با مایه‌ای که از جان می‌گذارند، بر‌آنند تا ‌آن اثر بهترین شود و چه بهتر که این فرزند تازه دنیا ‌آمده خلف، نابغه و مایه‌ی افتخار باشد تا از جان مایه گذاشتن‌های عوامل پدید ‌آورنده‌ی ‌آن هدف‌دار، نتیجه‌ بخش و رضایت مند باشد. هنر بازتاب اندیشه‌ی خلاق پروردگار ‌آن اثر است. فیلم هم یکی از این هنرهاست که فکرهای زیادی در غالب یک گروه ‌آن را به وجود می‌‌آورد. فیلم هنری است که بعد از ساخته شدن و دیده شدن توسط مخاطب، هویتش کامل می‌شود. بنابراین بعد از زاییده شدنِ فکری که پایه‌ی اصلی یک فیلم را تشکیل می‌دهد، عوامل اجرایی زیر نظر یک راهنما و رهبر فیلم‌نامه‌ را به یک محصول هنری و فرهنگی تبدیل می‌کنند که ممکن است قابل ارائه‌ به سینما، تلویزیون یا جشنواره‌های داخلی و خارجی باشد. به این ترتیب می‌توان گفت تولید فیلم، روندی گروهی و منظم را می‌طلبد که تنها با وظیفه‌ شناسی و اخلاق مداریِ اعضای تعیین‌ شده به وجود می‌‌آید.


هدف از نوشتن این کتاب، بیان کردن مطالبی مربوط به برنامه‌ ریزی، مدیریت تولید و ‌آشنایی با عواملی که در ساختن یک فیلم نقش دارند، به ساده‌ترین شکل برای مخاطبان این کتاب می‌باشد.


به طور کلی این کتاب شامل سه بخش است: بخش اول حاوی افراد، اجزاء و عواملی است که مجموع ‌آن‌ها با همکاری یکدیگر سبب پدید ‌آمدن یک کل به نام فیلم می‌شوند، بخش دوم شامل مراحلی است که طی ‌آن یک فیلم با تأکید بر برنامه‌ ریزی از منظر مدیریت تولید، تهیه‌ و تولید می‌شود و بخش سوم به نمونه‌ فرم‌ها و برگه‌‌هایی می‌پردازد که در روند تولید فیلم از ‌آن‌ها استفاده می‌شود.


به این ترتیب برای شروع به توضیح مسئولیت‌ها و وظایف عوامل تولید فیلم پرداخته می‌شود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
124 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۸:۰۰
نویسندهعزت‌الله جامعی‌ندوشن
نویسنده دومفرشته فرشاد
ناشرآواژ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۱ کیلوبایت
۱۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
19,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سین مثل سینما
سین مثل سینما
درباره عوامل، برنامه ریزی و مدیریت تولید فیلم
آواژ
0
(بدون نظر)
19,900
تومان