0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق هرگز نمی میرد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عشق هرگز نمی میرد

ناشر:
سماوا
درباره عشق هرگز نمی میرد
- بخشی از کتاب: پسر آن بالا روی بام بود. پیراهن جین به تن داشت و یقه‌اش تا دکمه دوم و سوم باز بود. همان اول که نگاهش کردم و نگاهم کرد، در دلم گنجشکی شروع به بال و پر زدن کرد. صدای قلبم را می شنیدم. انگار روی تابی نشسته، بالا رفته بودم و یکباره فرود می‌آمدم. اطرافیان حرف می‌زدند. دستم را می‌کشیدند و من نگاهشان می‌کردم. لب‌هایشان تکان می‌خورد؛ اما نمی‌فهمیدم چه می‌گویند. فقط آن گره خوردن نگاه توی سرم می‌رفت و می‌آمد. دلم می‌خواست شاه محمد، که بغل دست پسر ایستاده بود، باز حرف بزند و به بهانه او دوباره نگاهش کنم اقباله آمد بیرون. شاه محمد را بالای پشت بام دید و گفت: «سلام میرزا، خوویی؟ چشت روشن برارت اما...» میرزا؟! اسمش میرزا بود. میرزا یعنی مرد بزرگ؛ یعنی حس جدیدی که تجربه نکرده بودم. چیزی شبیه قورت دادن یک تکه یخ.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
361.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۳۴:۵۹
نویسندهمونا اسکندری
راویفاطمه میناخانی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۱.۷۱ مگابایت
۰۶:۳۴:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

«عشق در یک نگاه» ماجرای پروین و میرزا محمد است ... اما نه از آن عشق‌ها که چون در یک لحظه خلق شده، روزی هم در یک لحظه تمام شود، عشق پروین و میرزا خالص است، از اعماق وجود هر دو شکل گرفته و در قلب هر دو تا ابد حک شده که عاشق هم باشند ... عشق هرگز نمی‌میرد دو واحد درس شیرین عاشقی‌ست و چه خوب است پاس کردنش برای همه‌ی زوج‌ها در دوران عقد اجباری باشد! تا بیاموزند سخت‌ترین حادثه‌ها و تلخ‌ترین نیش و کنایه‌ها و غمناک‌ترین حوادث روزگار برای عاشق و معشوق حقیقی ارزشی ندارند و هر کدام تنها محبت خالصانه‌ و عشق ناب بین آن دو را عمیق‌تر و قوی‌تر خواهند کرد، چرا که حتی مرگ هم نمی‌تواند عشق ناب و حقیقی را بگسلد هر چند به ظاهر میان عاشق و معشوق فراق رخ دهد ... آنقدر عشق پروین و میرزا شیرین و دوست‌داشتنی بود که در پایان کتاب از اعماق وجودم برای پروین غصه خوردم که عشقش را از دست داد و مطمئنم میرزا هم در آسمان‌ها منتظر آمدن پروین‌ش نشسته ... رحمت و رضوان الهی بر میرزا محمد سلگی و سلام و درود خدا بر پروین بانوی میرزا صوتی گوش کردم، گویندگی جذابی داشت، بخصوص لهجه‌‌ها دلنشین ادا شده بودند. فصل آخر کتاب بنظرم ابهاماتی داشت و می‌شد یهتر به پایان برسد.

5

خیلی خیلی لطیف و زیبا بود. ماجرای این عشق ناب را قبلا از زبان میرزا محمد سلگی در کتاب «آب هرگز نمی‌میرد » خوانده بودم و حالا همان ماجرا از زاویه دید همسر در این کتاب روایت شده. هم ماجرای شروع عشقشان جذاب بود، هم تداومش در سالهای سخت جنگ و تنهایی و بچه‌داری و اعزام به آلمان برای مداوا، و هم اواخرش در آخرین روزهای حیات میرزا و شهادتش. بر آمدن از پس چالش‌های مادری برای هفت فرزند با حداقل امکانات، برایم درس‌آموز و انگیزه بخش بود. پروین خانم مصیبت‌ها و بلاهای زیادی را با صبوری و عشق تحمل کرد و اصلا این حجم از مصیبت و بعد روحیه‌ی خوب ایشان شگفت انگیز است. نیمه‌ی ابتدای کتاب را چاپی خواندم و نیمه‌ی دوم را صوتی شنیدم. البته عکس‌ها و پاروقی‌های جالبی در نسخه چاپی هست که در صوتی نیست. خواندن یا شنیدن این کتاب برای همه‌ی دوست‌داران کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» جذاب خواهد بود. و برای همه کسانی که به سرگذشت همسران شهدا علاقه دارند.

4
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
آموزنده 🦉

بار سنگین زندگی با اون تعداد بچه که همسران رزمندگان در اون زمان تحمل میکردن سختی هایی که بخاطر عشق شون و آرمانهاشون ازشون گذر میکردن عشق ساده و پاکشون زندگی ساده و قناعت شون همراهی و کمک خالصانه همسایه ها و صاحبخانه ها تعداد فرزندان زیاد با تمام سختی ها صبر و استقامت خانم ها

4.7
(3)
آموزنده 🦉 (2)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق هرگز نمی میرد
عشق هرگز نمی میرد
مونا اسکندری
سماوا
4.7
(3)
آموزنده 🦉 (2)
50,000
تومان