0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت خویشتن داری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت خویشتن داری

نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می کند
درباره قدرت خویشتن داری

در کتاب قدرت خویشتن داری، رایان هالیدی به تبیین و تشریح اهمیت نظم و خویشتن‌داری می‌پردازد. او به بررسی چگونگی تأثیر این عناصر بر زندگی فردی و کلی می‌پردازد و راه‌هایی را برای کشف و پرورش این ویژگی‌ها در خود معرفی می‌کند. موضوع کتاب در حوزه‌ی خودشناسی و توسعه فردی قرار دارد، که با هدف افزایش بهره‌وری و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. پیام اصلی کتاب این است که کنترل خود و داشتن نظم می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوید و سرنوشت خود را به دست بگیرید. هدف رایان هالیدی از نوشتن این کتاب، کمک به افراد برای کشف و تقویت نیروهای درونی خود و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر در زندگی است.

 درباره نویسنده؛ رایان هالیدی

رایان هالیدی در سال 1987 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او نویسنده‌ی مشهوری است که در زمینه‌های مختلف از جمله فلسفه، استراتژی کسب‌وکار و تاریخ نوشته‌های متعددی دارد. هالیدی به عنوان یک استراتژیست کسب‌وکار و مشاور موفق شناخته شده‌است. او همچنین به عنوان یک سخنران مدعو در رویدادهای مختلف و برنامه‌های آموزشی شناخته می‌شود.

برخی از کتاب‌های معروف دیگر رایان هالیدی در فیدیبو عبارتند از:

·      کتاب ایگو دشمن من است

·      کتاب روزنگار رواقی گری

·      کتاب بازاریابی هکر رشد

·      کتاب قدرت سکوت ذهن

چرا باید کتاب قدرت خویشتن‌داری را بخوانیم؟

خواندن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق کشف و پرورش خویشتن‌داری و نظم، به سمت دستیابی به اهداف بزرگتر در زندگی حرکت کنید. این کتاب می‌تواند به عنوان یک راهنما برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما عمل کند، و به شما اجازه دهد که با بهره‌گیری از قوت‌های درونی خود، به سمت موفقیت‌های بزرگتر حرکت کنید.

در بخشی از کتاب قدرت خویشتن داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می کند می‌خوانیم

برای یونانی‌­ها، عقب‌نشینی کار شرم‌آوری نبود. مهم این بود که چگونه عقب‌نشینی می‌کردند. بدترین گناه rhipsaspia  یا همان رها کردن سپر خود در اوضاع آشفته‌ی فراروگریز میدان جنگ بود؛ زیرا این کار آرایش سربازان را در صف­‌های به‌هم‌فشرده به‌هم می‌زد و موجب رعب و وحشت دیگر سربازان می‌شد. یک سرباز اسپارتانی می‌توانست از یک نبرد شکست‌خورده بازگردد؛ اما هرگز شهامت رها کردن کسی را نداشت. وقتی می­‌گفتند با سپرت به خانه برگرد یا هرگز برنگرد منظورشان همین بود. وقتی اوضاع آشفته به نظر می‌­رسد، برخی افراد به‌راحتی تسلیم می‌­شوند. در پی این فروپاشی اراده‌ی انسان، اتفاقات ناخوشایندی رخ می­‌دهد؛ نابسامانی و بی‌تفاوتی مشکل را تشدید می‌­کند، مانع بهبود اوضاع می­‌شود و حتی نجات جان و مال افراد را ناممکن می‌کند. همان‌طور که سقراط و قهرمانان دانکرک به ما نشان دادند، این راه و روش درستی نیست.

درعین‌حال عده­‌ای هستند که از تسلیم شدن،سر باز می­‌زنند و فکر می‌کنند کله‌شقی و خودسری یک فضیلت است؛ اما درعین‌حال رذیلت هم محسوب می‌شود؛ یعنی کسانی که فقط تمایل دارند به سمت جلو بتازند... کسانی که هیچ نقشه‌ی فراری ندارند، انسان­‌هایی که شجاع نیستند و فقط بی‌ملاحظه و افسارگسیخته هستند، این‌ها انسان‌هایی خوددار نیستند، روی یک دنده گیر کرده‌­اند. قرار نیست همیشه برنده باشید، نه در جنگ، نه در زندگی و نه در تجارت. کسی که نمی‌­داند چگونه خود را رها کند، کسی که نمی­‌داند چگونه جلو ضرر و زیان را بگیرد، شخصی آسیب‌پذیر است. کسی که بلد نیست ببازد همیشه بازنده خواهد بود... فقط با درد و رنج بیشتر.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب قدرت خویشتن داری

اگر از خواندن کتاب قدرت خویشتن داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می کند، لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن اثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب حافظه نامحدود

·      کتاب عادت های اتمی

·      کتاب تختت را مرتب کن

 



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۶ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهرایان هالیدی
مترجمعهدیه قاسمی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Discipline is Destiny
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۶ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
48,000
٪50
24,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت خویشتن داری
٪50
قدرت خویشتن داری
نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می کند
ذهن‌آویز
5
(2)
48,000
٪50
24,000
تومان