0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرزمین احساسات
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرزمین احساسات

(خودیاری شناخت هیجانات کودکان)
درباره سرزمین احساسات


نقد و بررسی کتاب سرزمین احساسات

کتاب سرزمین احساسات اثر ونسا گرین آلن، راهنمایی جامع و کاربردی برای شناخت و مدیریت هیجانات در کودکان است. نویسنده در این کتاب به بررسی دنیای پیچیده احساسات کودکان می‌پردازد و به طور مفصل به انواع هیجانات، نحوه بروز و مدیریت آن‌ها می‌پردازد. همانطور که می‌دانیم، هوش عاطفی نقشی کلیدی در سلامت روان و موفقیت افراد در زندگی ایفا می‌کند. کتاب سرزمین احساسات با تمرکز بر پرورش هوش عاطفی در کودکان، به آن‌ها کمک می‌کند تا احساسات خود را بشناسند، به طور مناسب ابراز کنند و با چالش‌های زندگی به طور موثرتری روبرو شوند. این کتاب با زبانی ساده، مثال‌های ملموس و تمرینات عملی، به خواننده کمک می‌کند تا به درک عمیق‌تر از دنیای هیجانات کودکان دست یابد و آن‌ها را در مسیر رشد و بالندگی یاری رساند. 

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه توسعه فردی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی توسعه فردی  فیدیبو سر بزنید.

ونسا گرین آلن، متخصص هوش عاطفی کودکان

ونسا گرین آلن نویسنده، مشاور و سخنران برجسته در زمینه هوش عاطفی کودکان است. او بیش از 20 سال تجربه در زمینه آموزش و پرورش کودکان دارد و به عنوان مشاور در مدارس، سازمآن‌های غیرانتفاعی و کلینیک‌های خصوصی فعالیت کرده است. کتاب‌های آلن به زبآن‌های مختلف ترجمه شده و در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته‌اند. جهت مشاهده سایر آثار ونسا گرین آلن کلیک کنید.

چرا کتاب سرزمین احساسات را بخوانیم

کتاب سرزمین احساسات به طور مفصل به انواع هیجانات رایج در کودکان مانند شادی، غم، خشم، ترس و اضطراب می‌پردازد و نحوه بروز و مدیریت هر یک از آن‌ها را شرح می‌دهد. با مطالعه این کتاب توانایی اینکه چگونه به فرزندتان در شناسایی و درک احساساتش کمک کنید، را فرا خواهید گرفت. این امر به او کمک می‌کند تا با احساسات خود به طور سالمی کنار بیاید و آن‌ها را به طور مناسب ابراز کند. نویسنده در این کتاب، تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلفی را برای مدیریت هیجانات مختلف ارائه می‌دهد. زمانی که شما به عنوان والدین، احساسات فرزندتان را درک می‌کنید و به او در مدیریت آن‌ها کمک می‌کنید، روابطتان با او قوی‌تر و عمیق‌تر می‌شود. 

آلن با زبانی ساده و قابل فهم به توضیح مفاهیم پیچیده روانشناسی می‌پردازد و این موضوع کتاب را برای عموم مخاطبان جذاب و مفید می‌کند. همچنین با ارائه مثال‌هایی از زندگی روزمره، به خواننده کمک می‌کند تا مفاهیم کتاب را به طور عملی در زندگی خود به کار ببرد. کتاب سرزمین احساسات شامل تمرینات و فعالیت‌های عملی متعددی است که به خواننده در ارتقای مهارت‌های هوش عاطفی خود و فرزندش کمک می‌کند. این کتاب به تمام جنبه‌های هوش عاطفی از جمله خودآگاهی، خودتنظیمی، همدلی و مهارت‌های اجتماعی می‌پردازد. این کتاب برای طیف وسیعی از مخاطبان از جمله والدین، مربیان، معلمان، روانشناسان و تمام کسانی که به نوعی با کودکان سر و کار دارند، مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب سرزمین احساسات می‌خوانیم 

«تا بحال دقت کرده‌اید ناخودآگاه بعضی روزها لبخند به لب دارید؟ برای بیرون رفتن با دوستانتان هیجان‌زده هستید و همه اتفاقات خوب برایتان رخ می‌دهد. چنین روزهایی زیبا و عالی هستند، درسته؟ اما بعضی روزها اصلاً حال و حوصله لبخند زدن ندارید. در این مواقع شاید نمی‌خواهید با دوستانتان بازی کنید یا حتی میلی به غذای مورد علاقه خود ندارید. آرزو می کنید کاش می‌شد چنین روزهایی را از زندگی حذف کرد، قبول دارید؟ چه از ته دل شاد باشید و لبخند بزنید یا اینکه بخواهید در تنهایی و سکوت بمانید، در حال تجربه یک احساس هستید. همه ما هر روز احساسات و هیجانات زیادی را تجربه می‌کنیم!

اصلاً فرق بین احساس و هیجان چیست؟ هیجان نحوه واکنش بدن به اتفاقات محیط اطراف ماست. مثلاً وقتی کسی ناگهان از پشت سر صدایتان می‌کند ممکن است غافلگیر شوید و از جا بپرید. احساس به دنبال هیجان ایجاد می‌شود. ممکن است عصبانی شوید چون این صدای ناگهانی باعث شده نوشیدنی که در دستتان بود زمین بریزد. احساسات و هیجانات نقش مهمی در نحوه سپری کردن روزهای عمر شما دارند. تصورکنید بدون این اتفاقات و حوادث دنیا چگونه بود؟. این اتفاقات انواع مختلفی از احساسات را در شما ایجاد می‌کنند. بعضی احساسات خوب هستند و بعضی بد. کاملاً طبیعی است هر روز یا حتی گاهی هرساعت احساسات و هیجانات متفاوتی را تجربه کنید. تنها شما نیستید که احساسات مختلف دارید. همهٔ کسانی که می‌شناسید، احساسات و هیجانات زیادی دارند!

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سرزمین احساسات

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های حوزه توسعه فردی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۵۶ مگابایت
تعداد صفحات
80 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۰:۰۰
نویسنده ونسا گرین آلن
مترجم سمانه مومن پور
مترجم دوم سمانه مومن پور
ناشربرگ و باد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۵۶ مگابایت
۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرزمین احساسات
٪50
سرزمین احساسات
(خودیاری شناخت هیجانات کودکان)
برگ و باد
0
(بدون نظر)
35,000
٪50
17,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر