0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نیمه ی تاریک مامان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نیمه ی تاریک مامان

نویسنده:
اشلی آدرین
ناشر:
سماوا
درباره نیمه ی تاریک مامان
نیمه‌ تاریک مامان یک تریلر روان‌شناختی و پرتعلیق است که در یک نشست می‌توانید آن را بشنوید. داستانی هیجان‌انگیز که تصورتان را درباره‌ مادر بودن به چالش می‌کشد. زنی به نام «بلایت کانر» تصمیم دارد برای دخترش مادری خونگرم و فداکار باشد، مادری که خودش هیچوقت نداشته است، اما خیلی زود پی می‌برد مشکلی در فرزندش وجود دارد. او مانند بچه‌های دیگر رفتار نمی‌کند و این اندوهی بزرگ برای بلایت به بار می‌آورد. داستان با تولد فرزند دوم و پرداختن به روابط بلایت و شوهرش، جنبه‌های دیگری هم پیدا می‌کند. جنبه‌هایی که رازها و اتفاقات بسیاری را دربر دارد… کانر شخصیت غیرقابل اعتماد و جذابی است. او داستان را به گونه‌ای روایت می‌کند که شما نمی‌دانید کی راست می‌گوید و کی دروغ. البته همان طور که لس‌آنجلس تایمز نوشته است: به اندازه‌ کافی رمان‌هایی با راویان زن غیرقابل اعتماد و مادران بی‌توجه داریم، اما آن‌چه نیمه‌ی تاریک مامان را شاخص می‌کند، درک دقیق و ظریف نویسنده‌اش از وضعیت زنان است. این‌که صدایشان درست به گوش نمی‌رسد، این‌که هزاران هزار توهین کوچک، یک زندگی مشترک قوی را تخریب می‌کند و با وجود تابوهای مادرانه، گاهی طن‌ها حس خاصی نسبت به کودکان بدقلق پیدا می‌کنند. داستان از نظر شیوه‌ روایت هم متنوع است و ماهیت رازآلود و پر از سؤال آن را تقویت می‌کند… در نهایت نیمه‌ تاریک مامان یک رمان مادر، دختری جذاب است که علاوه بر جنبه‌های سرگرم‌کننده، خواننده را به اندیشیدن دوباره وضعیت زنان امروز وامی دارد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
514.۹۳ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۱:۱۰
نویسندهاشلی آدرین
مترجممحدثه احمدی
راویزیبا بروفه
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱۴.۹۳ مگابایت
۰۹:۲۱:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
تلخ ☕️ (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
14 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲

کتاب بسیار خوبیه مخصوصا برای کسایی که رابطه‌ی تلخی با مادرشون دارن.خیلی اون دختر رو درک می‌کردم. اما اجرا تدوین نشده و قسمت‌های خیلی زیادی با تپق و باگه و چندبار خونده شده.البته این ایراد از خانم بروفه نیست و بی‌توجهی فیدیبو و شرکت تولید‌کننده‌ست.

1

تمام کتاب پر از جملاتیه که توسط گوینده تکرار میشن انگار شاهد تمرین راوی باشیم برای پیدا کردن خوانش درست جمله‌ها و متاسفانه تدوین و اصلاح نشدن واقعا توهین به شعور خریدار کتابه انتشار چنین نسخه پر اشتباهی و فقط نشونه بی‌مسئولیتی میتونه باشه

4

کتاب واقعا عالی بود محتوا ش منو جذب کرد خیلی خوب بود

5

صدای زیبای زیبا بروفه 🤩

5

عالي بود .غمگين و تاثيرگذار

3.9
(7)
تلخ ☕️ (1)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
نیمه ی تاریک مامان
نیمه ی تاریک مامان
اشلی آدرین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نیمه ی تاریک مامان
نیمه ی تاریک مامان
اشلی آدرین
سماوا
3.9
(7)
تلخ ☕️ (1)
70,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر