0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حیفا

معرفی، خرید و دانلود کتاب حیفا

مستند ضد صهیونیزمی تکفیری
درباره حیفا
این کتاب به داستان دختر دورگه اسرائیلی- عربی که با سه خواهر دیگرش در اداره متساوا وابسته به دستگاه جاسوسی موساد در اسرائیل رشد کرده و به مأموریت‌های اطلاعاتی- امنیتی می‌پردازند. در هر ماموریت اسمی برایشان انتخاب می‌شود، مهمترین ماموریت این دختر صهیونیست را که تشکیل داعش است. نویسنده در این داستان، دستگاه‌های مختلف جاسوسی اسرائیل را معرفی و اهداف و ماموریت‌های هر یک را از ابتدای پیدایش تا کنون بیان می‌کند. این چهار خواهر با یکدیگر ارتباط چندانی ندارند و پدر و مادری ندیده‌اند و در فضای خانواده هرگز حضور نداشته‌اند و از ابتدا یک مأمور اطلاعاتی و امنیتی تربیت شده‌اند. داستان از این قرار است که دختری جوان به نام حیفا که در این مأموریت نامش را حفصه گذاشته بودند، پس از اتمام کارش در افغانستان، به اسرائیل بازمی‌گردد تا با ابعاد و اجزای ماموریت جدیدش در کشور عراق آشنا شود. دستگاه‌های کوچک خاصی در اندام‌های مختلف بدن او توسط یک تیم پزشکی در موساد کار گذاشته می‌شود و او توسط شخصی که هویتش در داستان مخفی است با ماموریت خود آشنا می‌شود و به عراق اعزام می‌شود و در زندان ابوغریب زندانی شده و مثل سایر زندانیان عراقی شکنجه می‌شود. به عربی مسلط است اما اعراب اصیل، لهجه عبری او را تشخیص می‌دهند. پس از مدت کوتاهی به سلول دو مرد زندانی القاعده به نام‌های ابومحمد العدنانی و دکتر ابراهیم عواد از نوادگان جعفر کذاب که هدف این ماموریت هستند منتقل می‌شود و مثل مسلمانان به عبادت می‌پردازد و چنان تظاهر می‌کند که در نظر زندانیان زنی مسلمان، با تقوا و زاهد به‌نظر برسد....
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسنده محمدرضا حدادپور جهرمی
ناشرنشر معارف
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۵۴ مگابایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بعضی وقت ها وقتی کتاب های آقای حدادپور رو میخونم فک میکنم چطور کمتر کسی سراغ همچین کتابایی میاد . کتابایی که الان باید تو صدر لیست پرفروش‌ها باشن و هرکسی به سن درستی برای فهمیدن رسید این کتاب هارو بخونه . اتفاقایی داره میفته که خیلی راحت از کنارشون رد میشیم و علاقه ای هم به فهمیدن دور و برمون نداریم .

5

این اولین کتابی بود که از آقای حداد پور خوندم.داستان عالی و پرکشش و در عین حال درداور و ترسناکی داره.من همیشه انسانی که اسلحه بشه رو توی فیلم ها دیده بودم تا اینکه با یه نسخه ی واقعیش تو این رمان آشنا شدم.

5

سلام واقعا قلم قوی داره ،همچنین نویسنده خیلی خوب به جزئیات پرداخته و تصویر سازی خوبی از حوادث و روند اتفاقت کشیده؛ به طوری که دلتان نمی خواهد از خواندن کتاب دست بردارید و... لذت بخش بود مطالعه این کتاب.

3

قلم ایشان روان است ولی از لحاظ محتوا اصلا مناسب گروه سنی نوجوان نیست.نیاز نیست در یک کتاب به این میزان بعضی مسائل باز و مفصل شرح داده شود چون به اصل روایت کتاب ربط ندارد.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

عالی و جذاب

4.8
(19)
خوش‌خوان 🪶 (2)
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حیفا
حیفا
مستند ضد صهیونیزمی تکفیری
نشر معارف
4.8
(19)
خوش‌خوان 🪶 (2)
32,500
تومان