0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار هزار هفته

معرفی، خرید و دانلود کتاب چهار هزار هفته

نویسنده:
الیور برکمن
درباره چهار هزار هفته
بسیاری از ما در مدیریت زمان محدودمان بسیار بد عمل می‌کنیم و این همان چیزی است که وضعیت را دلسردکننده‌تر می‌کند؛ کوشش‌های ما برای حداکثر استفاده از زمان، نه‌تنها مدام با شکست مواجه می‌شود بلکه اوضاع را بدتر هم می‌کند. سال‌هاست که کتاب‌هایی همچون بهره‌وری خارق‌العاده، هفتۀ کاری چهارساعته و هوشمندتر، سریع‌تر، بهتر و نیز وب‌سایت‌هایی مملو از “ترفندهای روزمرۀ زندگی” برای چند ثانیه، سریع‌تر پیش بردن کارهای منزل، با توصیه‌هایشان ما را بمباران می‌کنند (توجه داشته باشید، اصطلاح “ترفندهای روزمرۀ زندگی” در بهترین حالت، زندگی‌تان را نوعی ابزار معیوب می‌داند که برای توقف عملکرد نامطلوبش محتاج اصلاح است.) همچنین، نرم‌افزارها و دستگاه‌های قابل‌حمل متعددی برای به حداکثر رساندن بازدهی فعالیت‌های روزانه و حتی خواب در دسترس‌اند. به‌علاوه ویژگی مشتری‌پسند هزاران کالا یا خدمات دیگر، از لوازم آشپزخانه گرفته تا بانکداری آنلاین، کمک به صرفه‌جویی هر چه بیشتر در زمان است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
218 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۶:۰۰
نویسندهالیور برکمن
مترجممیثم همدمی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭‭‭ Four thousand weeks : time management for mortals .
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۹ مگابایت
۲۱۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
پربار 🌳 (5)
آموزنده 🦉 (3)
5
ستاره
95 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نسخه‌ی کاغذی همین کتاب را به تازگی تمام کرده‌ام؛ ایده‌های جالبی ارایه میدهد. تأکید این اثر بر برنامه‌ی خاصی مبتنی نیست؛ نمی‌گوید برای بالا بردن بهره‌وری از فلان یا بهمان روش استفاده کنید، بلکه می‌خواهد اساساً نگاه خواننده را نسبت به مفهوم زمان متحول کند. به باورم کار تفکر برانگیزی است. ترجمه‌ی اثر هم مناسب و سطح بالاست. از نشر نوین بابت انتشار آن قدردانی می‌کنم.

5

سلام دوستان. من نسخه چاپی این کتاب رو از نشر میلکان خوندم. به پیشنهاد دکتر مجتبی شکوری. این کتاب رو به کسانی که دستاورد محور یا به قول نویسنده خوره‌ی بهره‌وری هستند و از جمله افراد کمال گرا (مثل خودم) توصیه میکنم. تمام کسانی که عاشق اینن که یه لیست بلندبالا از کارهای روزمره داشته باشن، سریع انجامشون بدن و تیک بزنن. آرامش زیادی از خوندن این کتاب برام ایجاد شد و باعث شد در در نحوه مدیریت زمانم تجدید نظر کنم.

5

این کتاب و کتاب دیگر برکمن &#۳۴;پادزهر&#۳۴;ایده های فیلسوفان رواقی و سایر ژرف اندیشان هستی شناس را به خوبی شرح وبسط می دهد.من هم پس از سالها غوطه ور شدن در کتاب های خودیاری و توسعه شخصی سرانجام نفس راحتی کشیدم.البته سه گانه سوند برینکمن هم می تواند کتاب های بعدی شما باشد

5

این کتاب ابی هست روی آتش کمالگرایی های مخرب (بخونش حرف های جدیدی واسه گفتن بهت داره)

5

کتابی بسیار عالی برای رهایی از اضطراب وتشویش

نمایش 1 نقد دیگر
4.9
(21)
پربار 🌳 (5)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار هزار هفته
چهار هزار هفته
الیور برکمن
نشر نوین
4.9
(21)
پربار 🌳 (5)
49,000
تومان