0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاهش وزن آسان به روش آلن کار
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب کاهش وزن آسان به روش آلن کار

نویسنده:
آلن کار
درباره کاهش وزن آسان به روش آلن کار
روش آسان آلن کار در مسائل بسیاری، ازجمله کنترل وزن، اعتیاد به الکل و دیگر مواد مخدر، اضطراب، سیگار کشیدن کودکان و ترس از پرواز با موفقیت اعمال شده‌است. کتاب روش آسان کاهش وزن، روش آسان آلن کار را به شکلی جدید و امروزی ارائه می‌دهد و حل مشکل وزنی شما را ساده‌ و لذت‌بخش می‌کند. بسیار امیدوارم که زندگی‌تان را به‌طور خارق‌ا‌لعاده‌ای متحول کند، همان‌طور که زندگی من را متحول کرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۶۷ مگابایت
تعداد صفحات
193 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۶:۰۰
نویسندهآلن کار
مترجمراضیه سعدی
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Allen Carr's Easyweigh to lose weight
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۶۷ مگابایت
۱۹۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
پربار 🌳 (2)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
25 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

خوب من این کتاب رو نه از طریق فیدیبو، بلکه به طور خلاصه و نکته وار از یک سایتی خوندم. چون میخواستم ببینم اگه نکات جالبی داره، کاملش رو از طریق فیدیبو بخرم. باید بگم علیرغم این که با دید مثبت شروع به خوندن کردم و نکات ارزشمندی هم داشت، غالب توصیه‌های این کتاب چندان عملی و جالب نبودند‌‌. مرحوم آلن کار اومده بیس اصلی کارش رو روی همون نکاتی متمرکز کرده که باهاش تونسته میلیونها انسان رو از اعتیاد به سیگار نجات بده. اما خوب غذا واقعا متفاوته قضیه اش. خود آلن کار تو این کتاب بارها جملات متناقض به کار برده و البته سخنان غیرعلمی هم زده. به نظر من این کتاب در کل یک نکته طلایی داشت که ارزش دریافت سه تا ستاره رو داره: _ از غذا خوردن لذت ببرید. بعد غذا خوردن باید حس کنید سبکتر، سالمتر، شادتر و پرانرژی‌تر هستید. پس تا وقتی که حس سنگینی و خواب آلودگی بهتون دست نداده، هر قدر که دوست دارید از غذاهای موردعلاقه‌تون بخورید. شاید بند بالا یه برداشت دیگه از سخن حضرت رسول(ص) باشه که فرموده بودند پیش از گرسنگی سر سفره غذا منشین و پیش از سیر شدن از سر سفره برخیز!

3

کتاب غیرعلمی هست و کاربردی نیست. به عنوان کسی که با مشکل اضافه وزن درگیره و کتاب رو هم دقیق و باطمأنینه خوندم کمکی بهم نکرد که هیچ، اگر هم کسی در زمینه ی تغذیه آپدیت نباشه اطلاعات غلط هم بهش داده میشه.

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

طبق مطالعات قبلی که داشتم در حوزه تغذیه و سلامتی، با مطالعه این کتاب دیدم خیلی نکات فوق العاده ای رو توی این کتاب بیان کرده که انجام اون تغییرات نتایج واقعا شگفت انگیزی میتونه سلامت جسم و روان داشته باشه. موضوعاتی مثل ترکیب غذاها، تاثیر غذاهای فراوری شده و... که واقعا درسته. با چند فصلش بخاطر تجربیات شخصی خودم موافق نبودم اما بنظرم عمل کردن به این کتاب بسیار نتیجه بخش هستش. برای خود من که تو این حوزه بصورت تخصصی مطالعه کرده بودم و سبک زندگی متفاوتی از لحاظ تغذیه دارم، نکاتی داشت که نوشتم و باید اعمال کنم. کتاب ها و متد آلن کار واقعا فوق العاده س. پیشنهاد میکنم

3

کتاب غیرعلمی هست و کاربردی نیست. به عنوان کسی که با مشکل اضافه وزن درگیره و کتاب رو هم دقیق و باطمأنینه خوندم کمکی بهم نکرد که هیچ، اگر هم کسی در زمینه ی تغذیه آپدیت نباشه اطلاعات غلط هم بهش داده میشه.

3

من این کتاب رو ۵۵۰۰۰تومن بیرون خریدم و واقعا به نظر من هیچ نکته مثبتی نداشت و یکسری از حرف هارو ۱۰بار تکرار کرده که کتابی نوشته باشه مسخره و وقت تلف کردن بود حیف پولم

5

میشه لطفا کتاب صوتیش هم تولید بشه ؟ هرچی توی اپ گشتم ندیدم کجا میشه پیشنهادات رو فرستاد همینجا نوشتم بلکه دیده بشه

1

الان این نمونه بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

1

نمونه ای بود از جلد و داخل جلد...... واااای چه عالییی.....باید حتما خریدش

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

من نصفشو خوندم ولی خیلی تغییر برام ایجاد شده

5

خیلی عالی بود نمونش 👌👌

نمایش 2 نقد دیگر
3.4
(20)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
22,000
٪50
11,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاهش وزن آسان به روش آلن کار
٪50
کاهش وزن آسان به روش آلن کار
آلن کار
انتشارات کتیبه پارسی
3.4
(20)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
22,000
٪50
11,000
تومان