0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهن زیبا، جسم زیبا
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب ذهن زیبا، جسم زیبا

نویسنده:
خوزه سیلوا
درباره ذهن زیبا، جسم زیبا

کتاب ذهن زیبا جسم زیبا «The Silva method think and grow fit» یک راهنمای تمام‌عیار نوشته خوزه سیلوا برای تمرین ذهنی جهت تناسب‌اندام و ذهن شماست. فرقی نمی‌کند ورزشکاران در سطوح آماتور یا حرفه‌ای، برای این که ورزشکار موفقی باشید ابتدا باید خوب تجسم کنید. بازیکنان حرفه‌ای بسکتبال پرتاب آزاد را تقلید می‌کنند، آن را به‌صورت ذهنی تصویر می‌کنند، قبل از اینکه واقعاً توپ را بگیرند و به آن شوت بزنند. غواص با چشمان بسته در انتهای تخته بلند می‌ایستد و لحظاتی قبل از اقدام به تمرین شیرجه می‌کند. اکنون تحقیقات به طور قطعی نشان داده است که وقتی تمرین ذهنی در سطح ذهنی صحیح  داشته باشید، تقریباً به همان اندازه که تمرین فیزیکی می‌کنید، سود خواهید برد. شما می‌توانید مستقیماً از خوزه سیلوا، بنیان‌گذار برنامه آموزش ذهنی جهان که به طور علمی تحقیق شده و اثبات شده است، یاد بگیرید.

کتاب ذهن زیبا جسم زیبا راهنمایی‌های گام‌به‌گام است تا خود را برای دستیابی به موفقیت آماده کنید کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و با ترجمه نسرین زمانی‌فروشانی در انتشارات نسل نواندیش چاپ شده است.

معرفی خوزه سیلوا، نویسنده کتاب

زندگی خوزه سیلوا «Jose Silva» آمریکایی چیزی بیش از یک داستان موفقیت بزرگ است. از زمان و مکان فراتر رفته و به یکی از داستان‌های موفقیت بزرگ تمام دوران جهان تبدیل شده است. او که در سن 4 سالگی یتیم شد، هرگز در زندگی خود به‌عنوان دانش‌آموز به مدرسه نرفت. بااین‌حال مطالعه و تحقیقی که او برای کمک به فرزندانش انجام داد، اسرار ذهن و توانایی‌های انسانی را که هزاران سال پنهان مانده بود، آشکار کرد. عزم ۲۲ساله خوزه سیلوا برای کشف این اسرار به معنای واقعی کلمه دنیا را تغییر داده است. او در واقع راز موفقیت را پیدا کرد. او ابتدا در سال 1944 با فرزندان خود شروع به کارکرد، سپس در دهه‌های 1950 و 1960 به همسایگان خود کمک کرد تا یاد بگیرند که چگونه از قدرت استفاده نشده ذهن خود برای به‌دست‌آوردن هرآنچه می‌خواهند استفاده کنند. درحالی‌که او هرگز از آنها نخواست که به او پول بدهند. از سال 1966 تا 1998 روش کنترل ذهن سیلوا او به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرد و از سال 1998 سیستم ESP UltraMind Silva مردم را به آنچه که او آن را "آغاز مرحله دوم تکامل انسان در سیاره" می‌نامید هدایت می‌کند. این مرد بدون تحصیلات رسمی، کتابی را در مورد رشد ذهن نوشت و بیش از دوازده کتاب منتشر کرده است که توسط ناشران بزرگ زبان‌های متعددی منتشر شده است.

5 دلیل برای خواندن کتاب ذهن زیبا جسم زیبا

  • یادگیری بنیان و اساس آموزش به‌گونه‌ای گام‌‌به‌‌گام با خودآگاهی و واردشدن به سطح امواج مغزی آلفا. پس از آموزش این بنیان می‌توانید به هرکدام از موضوعات کتاب رجوع کنید و بی‌معطلی یکی از تکنیک‌های ذهنی را به‌ کار برید.
  • فهمیدن قدرتمندترین تکنیک‌های تمرینات سیلو به همراه تکنیک‌های پیشرفته‌ای که در کنار آموزش‌ها و مسابقات استفاده می‌کنید تا در ارتقای سطح کیفی عملکردتان به شما کمک کند.
  • آشنایی با روندهای آموزشی مخصوص که ابتدا برای تندرستی و تناسب بدن و سپس برای ورزش‌های تیمی و انفرادی به کار می‌رود.
  • فراگیری راهکار‌های جامع خودسازی و خویشتن‌‌داری (تسلط بر خویشتن) برای ازبین‌بردن فشارها و تنش‌ها، سردردهای میگرنی و بی‌خوابی و ترک عادات بد و افزایش عادات خوب در زندگی. کنترل وزن بر اساس میزان دریافت ارزش غذایی که از خوراکی‌ها می‌خورید در جهت بازپروری آسیب‌های جسمانی و سالم نگه‌داشتن بدن و در نهایت آماده‌سازی برای یک پیروزی باورنکردنی.
  • یادگیری آموزش‌هایی منظم و متداول مرتبط با تندرستی برای جوانان، افراد کهن‌سال و افرادی با ناتوانی‌های جسمی.

در بخشی از کتاب ذهن زیبا، جسم زیبا می‌خوانیم

همان‌طور که در فضای ویژه برتری پیش می‌روید، با حمله‌های تند از سوی منتقدان و حسودان و افراد خشمگین روبه‌رو خواهید شد که تمام دردشان این است که نمی‌توانند شما را در آن جایگاه ببینند. موفقیت شما، درد آن‌ها را از اینکه خودشان دستاورد ندارند، زنده می‌کند. اینجاست که حتی به این دلیل که رؤیاهایشان را محقق نکرده‌اند، از خودشان بیزار می‌شوند. اگر دقت نظر نداشته باشید، این افراد انرژی شما را می‌مکند.

همان‌طور که در مسیر صعود پیش می‌روید، خیلی‌ها از شما دعوت می‌کنند که فرصت‌های جذابی که هیچ ربطی به هدف شما ندارند را دنبال کنید. دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد که دلشان می‌خواهد با شما وقت بگذرانند، زیرا دیدار با شما برایشان جذاب است. ممکن است شرکای کسب‌وکارتان برایتان پرونده‌های قانونی درست کنند، زیرا به دنبال پولتان هستند. ممکن است در روابط خود دچار دردسر شوید و این دردسرها بیشتر به این دلیل است که شما بیشتر زمان و انرژی خود را صرف رسیدن به آرزوهایتان کرده‌اید و از دیگر ابعاد زندگی جامانده‌اید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب ذهن زیبا جسم زیبا کتابی است که در هر شرایطی خواندن آن به شما کمک می‌کند. اگر همیشه دوست داشتید هدفی را برای سلامت جسمتان دنبال کنید این کتاب پیشنهاد بسیار مناسبی برای شماست. کتاب‌های دیگری نیز در دسته کتاب‌های روان‌شناسی قرار دارد که می‌تواند مسیر درستی را به شما معرفی کند در این قسمت به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهخوزه سیلوا
مترجم نسرین زمانی فروشانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Silva method : think and grow fit
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۸ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهن زیبا، جسم زیبا
٪30
ذهن زیبا، جسم زیبا
خوزه سیلوا
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان