0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند

درباره چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند

کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند «Why Women Talk And Men Walk» روایت یک سناریوی آشنا برای همگان است شما می‌دانید که وقتی یک رابطه تیره می‌شود چگونه می‌شود. زنان می‌خواهند مسائل را از طریق صحبت‌کردن انجام دهند. مردها می‌خواهند دور شوند و مشکل را نادیده بگیرند. همه ما این حس ناراحت‌کننده را تجربه کردیم یا شاهد یا تجربه آن بوده‌ایم و مایلیم از آن اجتناب کنیم. نویسندگان کتاب پاتریشیا لاو و استیون استوسنی با توضیح اینکه تفاوت‌های اساسی بین زن و مرد می‌تواند روابط را بسیار سخت کند، نشان می‌دهد که کلید یک رابطه عالی ارتباط نیست، بلکه کشف مجدد و حفظ ارتباطی است که یک زوج در اولین ملاقات خود احساس کردند. تکنیک‌های پیشگامانه آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با یک شریک درگیر شد و احساساتی را دوباره برانگیخت که آن شراکت را برای شروع بسیار خاص کرده است.

کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند در سال 1390 توسط مریم فتاح زاده به فارسی برگردانده شد. وی یکی از بهترین مترجم‌های ایرانی در حوزه روابط خانوادگی است. در کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند که در دسته‌بندی کتاب‌های روان شناسی قرار گرفته نویسندگان کتاب به رابطه خوب میان زن و مرد، که رابطه ای فراتر از کلمات است؛ اشاره می کنند رابطه ای همراه با احساس ارتباط و درک متقابل. شما می دانید وقتی رابطه ای به تلخی کشیده می شود، زن و مرد چه حسی دارند. زن تمایل دارد در مورد مشکلات صحبت کند، اما مرد ترجیح می دهد مشکل را نادیده بگیرد و از حرف زدن در مورد آن فرار کند.

معرفی نویسنده

پت لاو «Patricia Love» یک درمانگر و سخنران تحسین شده و نویسنده کتاب‌های انگیزشی در خصوص روابط بین زن و مرد است. استیون استوسنی «Steven Stosny» به‌عنوان مشاور ازدواج، روان‌درمان، مدیریت خشم و درمانگر فعالیت می‌کند.

استوسنی خالق مدل استوسنی از برنامه‌های مداخله رفتاری برای سوءاستفاده‌کنندگان از شریک صمیمی است. تمرکز وی بر پرورش شفقت است، برخلاف مدل‌های دیگر که تمرکز آن‌ها بر روی تشویق مجرمان به پذیرش اصول فمینیستی است. برنامه استوسنی به دنبال استفاده از ابزارهایی مانند ویدئوی ۲۰ دقیقه‌ای «سایه‌های قلب» ساخته خودش است. تحقیقات استوسنی نشان می‌دهد که افزایش عزت‌نفس در طول درمان برای مردان خشن شریک زندگی با کاهش خشونت مرتبط است و خطر پرخاشگری بعدی را افزایش نمی‌دهد.

 3 دلیل برای خواندن کتاب

  • شناخت روابط بین زوج‌ها در برقراری ارتباط

 بررسی مشکلات ساختاری که به جنس زن و مرد و برخی خصلت‌های ذاتی بین آن‌ها برمی‌گردد. این شناخت باعث می‌شود اختلافاتی که بین زوج‌ها ایجاد شده که بیشتر بر اساس سوءتفاهم است، با کمی رفتار ملایم حل شود.

  • بررسی علت سکوت مردها

در این موقعیت مرد احتیاج دارد که به دنبال راه حلی منطقی باشد. وقتی نمی‌تواند به سؤالی جواب دهد بدون اعلام نظر خود جواب موردنظر را در تنهایی پیدا می‌کند. مرد احتیاج به دوباره پیداکردن خود دارد تا بر شرایط آن‌طور که می‌خواهد مسلط شود.

  • بررسی علت حرف‌زدن زنان

زنان با حرف‌زدن به دنبال جستجوی علت هستند. آن‌ها با صدای بلند فکر می‌کنند تا بهتر کشف کنند. زن‌ها با حرف‌زدن به آرامش بیشتری رسیده و این که ناراحتی خود را فراموش می‌کنند.

در بخشی از کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند می‌خوانیم

مشکل در صمیمیت و برقراری ارتباط است فاصله میان زن و مرد بزرگ‌ترین عامل افزایش میزان طلاق در جوامع است حدود هشتاد درصد از زنانی که از همسر خود جدا شده‌اند عقیده دارند که میان آنها «فاصله» افتاده بود. این موضوع به این دلیل ناراحت‌کننده است که در زندگی مشترک فاصله داشتن لزومی ندارد مارلین نیازی به پیداکردن دوستان جدید نداشت؛ بلکه او می‌خواست رابطه نزدیک‌تر و عمیق‌تری با همسر خود داشته باشد. اما حتی اگر مارک مقاومت کمتری از خود نشان می‌داد، باز هم تلاش‌های زنانه او برای دستیابی به نتیجه‌ای که هر دوی آنها خواهان آن بودند با شکست مواجه می‌شد؛ زیرا مشکل آنها به مهارت‌های ارتباطی مربوط نمی‌شد؛ بلکه مشکل فاصلهٔ میان آنها بود این فاصله ناشی از ضعف در برقراری ارتباط نبود؛ بلکه ضعف در برقراری ارتباط، از فاصلهٔ میان این دو ناشی شده بود. وقتی مارک و مارلین به‌تازگی با یکدیگر آشنا شده بودند احساس جدایی و دوری نمی‌کردند و مهارت‌های ارتباطی میان آنها نیز خوب بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند یک کتاب خواندنی و جذاب است و خواندنش برای بسیاری زوج‌ها جذاب است. به‌خصوص باتوجه‌به نوع رابطه این کتاب بسیار خاص رابطه ما را به مکانی جدید و بسیار خاص رسانده که بسیار نزدیک به نحوه رابطه ما در اولین ملاقاتمان است. کتاب‌های دیگری هم با این سبک هستند که می‌توانید به سراغشان بروید.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهپاتریشیا لاو
نویسنده دوماستیون استونسی
مترجم مریم فتاح زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Why women talk and men walk : how to improve your relationship without discussing it, 2,007.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۳ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند
٪30
چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند
پاتریشیا لاو
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان