0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
توصیه های جادویی برای موفقیت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب توصیه های جادویی برای موفقیت

نویسنده:
زیگ زیگلار
درباره توصیه های جادویی برای موفقیت

کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت (Success for dummies) نوشته زیگ زیگلار شامل آموزه‌هایی برای  موفقیت در هفت جنبه مهم مالی، کاری، خانوادگی، شخصی، فکری، جسمی و روحی زندگی‌ است.

نویسنده در این کتاب درباره اهمیت ارتباطات صحبت می‌کند. تحقیقات نشان داده‌اند کلید موفقیت در تندرستی، شادی، امید، نیک‌بختی و همه چیزهای مهم در زندگی ارتباطات است. اما مشکل نسل امروز ناتوانی در برقراری ارتباطات مناسب و خودخواهی است. افرادی که در ارتباطات خود دچار مشکل هستند وقت زیادی را به‌تنهایی می‌گذرانند احساس بدبختی می‌کنند. همچنین در کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت تعاریفی متفاوت از موفقیت ارائه می‌شود؛ بستن در دفترتان در پایان روز همراه با لبخندی حاکی از رضایت لذت‌بخش، صبح برخاستن از خواب و داشتن احساس خوب و انتظار رسیدن به خانه و دیدن افرادی که دوستشان دارید از جمله تعارف موفقیت از دیدگاه نویسنده هستند.

معرفی زیگ زیگلار

زیگ زیگلار (Zig Ziglar) کارآفرین، نویسنده و سخنران انگیزشی متولد 1926 در آمریکا بود. کتاب‌های این نویسنده از مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های کارآفرینی و انگیزشی محسوب می‌شوند. او مدیریت سیستم‌های آموزشی زیگلار را به عهده دارد، سیستمی که متعهد است به افراد کمک کند تا از منابع در اختیار خود شامل منابع جسمی، فکری و معنوی بیشترین بهره را ببرند. زیگلار در زمان حیاتش به‌عنوان سخنگو و مدرس در سمینارهای موفقیت حضور داشت و همچنین در بسیاری از برنامه‌های تلویزیون و رادیو شرکت می‌کرد.

«رازهای فروش بیشتر» و «رازهای قطعی کردن فروش» از دیگر آثار این نویسنده هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند. او در 28 نوامبر 2012 درگذشت.

پنج دلیل برای خواندن کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

برای طرف‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت کتابی است که بر خلاف خیلی از کتاب‌های این حوزه، هرگز مطالب آن را فراموش نخواهند کرد. در ادامه دلایلی ارائه می‌دهیم که به شما می‌گوید چرا باید این کتاب را بخوانید:

  • مطالعه این کتاب باعث شناخت موفقیت و عوامل آن می‌شود.
  • آنچه در این کتاب بیان می‌شود حرف‌های کلیشه‌ای و تکراری نیست.
  • متن کتاب روان و سرشار از مثال‌های فراوان است که درک مطالب را آسان می‌کند.
  • با مطالعه این کتاب درک می‌کنید انگیزه چگونه عمل می‌کند.
  • توصیه‌های این کتاب در بهبود روابطتان به شما کمک می‌کند.

کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت  نوشته زیگ زیگلار توسط فرزانه نوری ترجمه شده و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. همچنین نسخه الکترونیکی این کتاب در دسته‌بندی روان‌شناسی در فیدیو برای علاقه‌مندان در دسترس است.

بخشی از کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

نگرش شما نقشی بسیار مهم دارد. زیرا کمک می‌کند کارهایی شگفت‌انگیز انجام دهید؛ اما بدون مهارت‌های مناسب فقط به آنچه می‌توانید انجام دهید محدود می‌شوید؛ آن هم بدون توجه به نگرش خود۔ بک کارمند فروش با علاقه و مشتاق با نگرش صحیح می‌تواند در فروش محصولی خوب به درجه‌ای از موفقیت برسد و گاهی به موفقیت چشمگیری نیز دست یابد؛ اما این فرد بدون آموزش کامل در مورد محصول و شناخت افرادی که با آن‌ها معامله می‌کند، نمی‌تواند نیروی بالقوه‌ی خود را تشخیص دهد۔ فروشنده باید مهارت‌های مناسبی درباره‌ی افراد داشته باشد و بتواند به پرسش‌هایی که مشتریان بالقوه می‌پرسند پاسخ دهد۔ بدون وجود این مهارت‌ها، درصد چشمگیری از فروش را از دست می‌دهد۔ اگر فروشنده بداند که مشتریان بالقوه برای خرید، پول دارند و محصولات آن‌ها نیز نیاز خاص مشتریان را تأمین می‌کند، درهرحال فروش را به دلیل ناتوانی در پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان از دست می‌دهند و ناامیدی، درماندگی و نداشتن درآمد منجر می‌شود که این دسته از فروشندگان کار خود را رها کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت در تلاش است تعریف درستی از موفقیت و عوامل آن ارائه دهد. همچنین کتاب‌های مشابه زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
515 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۱۰:۰۰
نویسندهزیگ زیگلار
مترجمفرزانه نوری
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Success for dummies
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۷۸ مگابایت
۵۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
99,900
٪30
69,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
توصیه های جادویی برای موفقیت
٪30
توصیه های جادویی برای موفقیت
زیگ زیگلار
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
99,900
٪30
69,930
تومان