0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برو!

معرفی، خرید و دانلود کتاب برو!

تا هرچه بیشتر اعتمادبه نفس به دست آوری
درباره برو!

کتاب برو! (GO!) اثری درباره اعتماد به نفس است. انسان‌ها ذاتا دارای توانایی‌های خارق‌العاده‌ای هستند اما همه آن‌ها نمیتوانند نیروهای بالقوه خود را بروز دهند. در بین خودمان افرادی با استعدادهای بالا را می‌بینیم که زندگی معمولی‌ای دارند و احساس می‌کنیم که پتانسیل‌های آن‌ها در حال هدر رفتن است. این مشکلات برای زنان بیشتر است، زیرا ساختارهای اجتماعی مردسالار نیز فشار دوچندانی به زنان می‌آورند و مانع از بروز توانایی زنان می‌شوند. در یک قرن بیش عملا زنان در حاشیه قرار داشتند و از بسیاری از شئونات زندگی اجتماعی حذف شده بودند. هنوز هم به صورت کم‌وبیش رگه‌هایی از مردسالاری در جهان وجود دارد که مانع از پیشرفت زنان می‌شود. این کتاب نوشته شده است تا به زنان و مردان کمک کند، خود واقعی‌شان را بدون هراس و نگرانی نشان دهند و بگویند به چه چیزی علاقه دارند تا امکان به دست آوردنش را داشته باشند و برایش بجنگند. اثر فوق یکی از بهترین خودآموزها در حوزه روانشناسی و موفقیت است که می‌تواند مسیر زندگی ما را دستخوش تغییر و تحولی اساسی کند. این اثر در سال 2004 به زبان آلمانی منتشر شد. علاقه وافر خوانندگان و منتقدان به آن سبب شد که خیلی زود تجدید چاپ شود. مترجمان نیز به سراغ ترجمه آن به زبان‌های زنده گوناگون رفتند. ترجمه فارسی این اثر توسط خانم فرحناز میرقمی‌زاده صورت گرفته است. انتشاران نسل نواندیش در سال 1396 این اثر را منتشر کرد و به دست علاقه‌مندانش رساند.

درباره اوا ولدارک

اوا ولدارک (Eva Wlodarek) نویسنده، روان‌درمانگر، سخنران و استاد دانشگاه آلمانی در سال 1947 در شهر هامبورگ دیده به جهان گشود. او از دوران کودکی‌اش به ادبیات و زبان آلمانی علاقه داشت و همیشه دست به قلم می‌شد تا یادداشت‌های مختلفی را بنویسد. با پایان دوره تحصیلات پایه‌‌اش به دانشگاه رفت. او در ابتدا زبان آلمانی و فلسفه را در دانشگاه کلن آلمان خواند و پس از آن برای گذراندن دکترای خود به دانشگاه  آلبرت لودویگ فرایبورگ رفت. اوا خیلی زود فهمید که به روانشناسی نیز علاقه زیادی دارد و دکترای بعدی خود را در این رشته و از دانشگاه هامبورگ گرفت. پایان‌نامه دکترای این نویسنده مربوط به مسئله شادی است. در سال 1987 او اجازه پیدا کرد که به عنوان  یک روان‌درمانگر فعالیت داشته باشد. خانم ولدارک از معدود افرادی است که هم به فلسفه و هم به روانشناسی تسلط دارد و در حقیقت این دو رشته را با یک‌دیگر آشتی داده است. برای همین او در بین روانشناسان متدهای خاص و جذاب‌تری در حوزه‌های رفتار درمانی و گفتار درمانی ارائه می‌دهد. از دیگر کتاب‌های فارسی چاپ شده این نویسنده می‌توان به ازدواج موفق اشاره کرد.  خانم ولدارک در حال حاضر 76 ساله است و به همراه همسرش در شهر هامبورگ زندگی می‌کند. حاصل ازدواج او و همسرش یک پسر است. کتاب‌ها و سخنرانی‌های این نویسنده و مدرس دانشگاه توانسته است تا تاثیر زیادی روی زندگی ده‌ها هزار نفر داشته باشد.

سه دلیل برای خواندن کتاب برو!

روانشناسی موفقیت یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که در دنیای امروز به آن احتیاج داریم .به کمک این نوع از روانشناسی می‌توانیم زندگی بهتر و شادتری داشته باشیم و با دیگران ارتباط مناسب‌تری را برقرار کنیم. کتاب برو! بنابر دلایل زیر اثری ارزشمند و خواندنی در بین کتاب‌های انگیزشی است.

  • این کتاب بر روی موضوع اعتماد به نفس و راهکارهای افزایش آن تمرکز دارد و کمک‌مان می‌کند تا استعدادهایمان را بروز دهیم.
  • نویسنده کتاب برو! فقط این اثر را از دیدگاه روانشناسی ننوشته است. او بر فلسفه نیز تسلط دارد و کتاب فوق فقط یک خودآموز ساده نیست بلکه ذهنیت ما نسبت به اطرافمان را نیز تغییر می‌دهد.
  • کتاب لحن و زبان ساده و قابل فهمی دارد.

در بخشی از کتاب برو! می‌خوانیم

خبرنگار رادیو در پیاده‌روی خیابان اصلی هامبورگ، میکروفن به دست ایستاده بود و از رهگذران سوال می‌کرد که اگر این بار جایزه هفده میلیون یورویی را ببرند با آن چه‌کار خواهند کرد. اغلب می‌گفتند در مکان‌های ییلاقی ویلا می‌خرند، دور دنیا را می‌گردند، از آن به بعد سر کار نمی‌روند، به بیماران سرطانی کمک می‌کنند و..

یک بازی فانتزی دوست‌داشتنی اما با شانس کم، زیرا کسی که در لوتو برنده می‌شود یک تن از چهارده میلیون شهروند هامبورگی است؛ اما من می‌خواهم بگویم که این بازی فانتزی دوست‌داشتنی یک روی دیگر سکه هم دارد و  آن این است که شما در عالم واقعی تصور کنید دارای چنین پول هنگفتی خواهید شد، حتما خواهید شد. حداقل شانس برنده شدن شما یک به چهارده میلیون نیست، بلکه خیلی خیلی بیشتر است.

اگر فکر می‌کردید انسانی با اعتماد با اعتماد به نفس هستید،  چه کارهایی را واقعا انجام می‌دادید؟

در این‌جا چند کار خصوصی مد نظر خودم را مطرح می‌کنم:

از کاری که می‌کنم، انتظار پول بیشتر داشته باشم؛ تنها به مسافرت بروم؛ خیلی رک و راست به والدین خود بگویم که تا سال جدید حتما از آن‌ها جدا خواهم شد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب برو!

کتاب برو! تاثیری مهم روی اعتماد به نفس ما دارد. اما توسعه فردی صرفا در این حوزه خلاصه نمی‌شود. اگر به دنبال تجربه زندگی بهتری هستید به شما خواندن این سه کتاب را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهاوا وِلُدارک
مترجم فرحناز میرقمی زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Go! : mehr Selbstsicherheit gewinnen
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۳ مگابایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برو!
برو!
تا هرچه بیشتر اعتمادبه نفس به دست آوری
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
تومان