0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیش از آنکه قهوه سرد شود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه سرد شود

ناشر:
سماوا
درباره پیش از آنکه قهوه سرد شود
اگر می‌توانستید به گذشته‌تان سفر کنید چه کسی را ملاقات می‌کردید؟ کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود به قلم توشیکازو کاواگوچی، داستان تامل برانگیز و فانتزی کافه‌ای در توکیو را به تصویر می‌کشد که با قوانینی خاص می‌تواند انسان‌ها را به گذشته‌شان برگرداند. - درباره‌ی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود: کافه‌ای قدیمی در یکی از محلات کوچک توکیو، با تمام کافه‌های دنیا فرق دارد. این کافه‌ی منحصر به فرد قهوه‌ای ویژه سرو می‌کند که مشتریان با آن می‌توانند سفر در زمان را تجربه کنند. بازگشت به گذشته یکی از حسرت‌هایی‌ست که به نوعی همه‌ی انسان‌ها در دوره‌ای از زندگیشان تجربه می‌کنند؛ حالا در توکیو کافه‌ای وجود دارد که این رویا را محقق می‌کند، اما با قوانین خودش! قوانین کافه این است که مشتریان وقتی به گذشته برمی‌گردنند، نمی‌توانند از اتفاقی جلوگیری کنند یا همه مشکلات در گذشته را حل کنند، آن‌ها تنها به اندازه‌ی زمان سرد شدن قهوه‌ی مخصوصشان فرصت دارند و زمانی که قهوه سرد شود به زمان حال برمی‌گردند. در این فرصت محدود آن‌ها می‌توانند هر کسی را که می‌خواهند ملاقات کنند اما هیچ کدام از کارهایی که در این سفر انجام می‌دهند، آینده‌شان را تغییر نمی‌دهد. پس با وجود این قوانین چرا باید به گذشته برگشت؟ این پرسشی‌ست که احتمالاً برایتان مطرح شده است. این سفر فرصتی ویژه محسوب می‌شود تا مشتریان بتوانند یکبار دیگر برای آخرین بار با هر کسی که می‌خواهند دیدار کنند. کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود مجموعه‌ای از چهار داستان تکان دهنده، غم‌انگیز و گاه خنده‌دار را دربردارد که به خوبی احساسات ما را با خود همراه می‌کنند و لذت خواندن رمانی لذت‌بخش را برای ما به ارمغان می‌آورند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
424.۵۹ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۳:۴۰
نویسندهتوشیکازو کاواگوچی
مترجم رضا عابدین زاده
راویعلیرضا بهرامی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲۴.۵۹ مگابایت
۰۷:۴۳:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

اصلا وقتتون رو برای این کتاب نذارید، این کتاب اصلااا با کتابخانه نیمه شب قابل مقایسه نیست، خیییلی حوصله سر بره، توجه بیش از حد و افراطی ب جزئیاتی مثل حرکات صورت شخصیت های داستان ، محیط، لباس ها و... آدمو کلافه میکنه😖 بعدم ک ب گذشته میرن هیچ جذابیتی توی داستان نیست😕. یه دیدار کوتاه که هیچ جذابیتی توش نیست و هیچی بدست نمیارن .. این کتاب در مورد یه کافه س که یه صندلی خاص داره و همیشه یه زن سفیدپوش که یه روحه روش میشینه، از قضا فقط همون صندلی میتونه افراد رو ب گذشته ببره، اما شروط خیلی سختی داره و یکیش اینه باید قبل اینکه قهوه ت سرد شه اونو بخوری و برمگیردن ب زمان حال، اون روح قهوه ش سرد شده بوده و روح شده، وقتی اون زن سفید پوش(روح) میره دستشویی افراد میتونن چندلحظه روی صندلی بشینن و..... 😑اگه یه روز خیلی بیکار بودید و دوست داشتید یه چیزی گوش کنید و انتخابتون این کتاب بود پس حداقل لطفی که ب خودتون میتونید بکنید اینه که با صدای آقای هومن خیاط گوشش کنید، خیییلی بهتر از صدای آقای علیرضا بهرامیه، اصلا با صدای آقای علیرضابهرامی گوشش ندید که دیگه دوبل حوصله تون سر میره از یکنواختی داستان و صدا

5

سلام. من اتفاقی از اینجا رد شدم و این نظر عجیب توجهم را جلب کرد. گفتم عجیب، چون به هر حال دربارۀ یک کتاب این‌طور با کینه نظر دادن، اون‌هم کتابی که این‌همه در نزد مخاطبان تونسته جلب توجه بکنه، انگیزۀ عجیبیه. گفتم نکنه پای رقابت‌های تجاری در میونه. ضمن که مخاطبی که معتقد بوده این کتاب خیلی حوصله سر بره، در ادامه، خیلی دقیق و جذاب داستان کتاب را در چند خط توضیح داده. گفتم نکنه این از شیوه‌های مدرن تبلیغاتیه. تعجب دیگرم از این جهت بود که دوستی که معتقد بوده این کتاب خیلی چرته، رفته هر دو تا خوانش را گوش کرده و به این نتیجه رسیده که یکی از دیگری بهتره؟! عجیبه و طبیعیه که آدم فکر کنه شاید پای یک رقابت تجاری در میان باشه. من که گیج شدم چون اصلا آدم این فضاهای تجاری نیستم، راستی توجه به جزئیاتی مثل حرکات صورت شخصیت‌های داستان، محیط، لباس‌ها و... در اصول داستان‌نویسی، جزو نقطه قوت‌های کاره قطعا از کلی‌گویی حاصل نمی‌شه، بلکه کلی‌گویی همیشه یک نقص محسوب شده به هر حال، داستان هر دو کتاب هویت و ارزش‌های خودشونو دارند. هر دو، تاثیرگذارند و اصلا نمیشه یکی را بر دیگری برتر دونست.

3

ايده جالب ولي كلا رمان متوسط

3.5
(4)
45,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پیش از آنکه قهوه سرد شود
پیش از آنکه قهوه سرد شود
توشیکازو کاواگوچی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیش از آنکه قهوه سرد شود
پیش از آنکه قهوه سرد شود
توشیکازو کاواگوچی
سماوا
3.5
(4)
45,600
تومان