0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
احساس خوب با هم بودن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب احساس خوب با هم بودن

راز بازسازی روابط تیره
درباره احساس خوب با هم بودن

جر و بحث کردن هیچ فایده‌ای ندارد! احساس تنفر و خشم را از بین ببرید تا انرژیتان حفظ شود و احساس خوب با هم بودن را در زندگی تجربه کنید. روابط پرتنش بخش بزرگی از فکر شما را درگیر خواهد کرد و کینه‌توزی نیز هیچ فایده‌ای ندارد.

کتاب احساس خوب با هم بودن یا Feeling Good Together: The Secret to Making Troubled Relationships Work راز بازسازی روابط تیره را بر ملا می‌کند. دیوید برنز در این کتا بیان می‌کند که بحث و اختلاف انرژی ما را به هدر می‌دهند و بهتر است که آن را به صمیمیت و دوستی تبدیل کنیم. او بر اساس مشاهدات خود بیان کرده که چرا هنگام مواجه با دیگران و صحبت‌کردن با آن‌ها دچار مشکل می‌شویم و ارتباطات اجتماعیمان به مخاطره می‌افتداحساس خوب با هم بودن با ترجمه مریم فتاح زاده توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با دیوید دی. برنز بیشتر آشنا شویم

دیوید برنز David D. Burns روانپزشک و نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال 1942 به دنیا آمده است. او دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی از کالج امرست و کارشناسی ارشد از دانشگاه استفورد است. دیوید برنز فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1976 آغاز کرده و تا به حال در این حیطه مشغول به فعالیت است. کتاب‌های نوشته شده توسط دیوید برنز همیشه در لیست پرفروش‌های دهه 1980 در آمریکا بوده و حتی امروزه نیز از شناخته‌شده ترین فعالان حوزه روانشناسی است.  او تاکنون بیش از ده عنوان کتاب چاپ کرده که می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب احساس خوب با هم بودن را بخوانیم

انسان به عنوان موجودی اجتماعی، در کنار دیگران و به واسطه‌ی روابطش احساس ارزشمندی می‌کند. حال اگر ما در روابط خود مشکل داشته باشیم و اختلافات خیلی پررنگ‌تر از احساس همدلی باشد، شادی و نشاط خود را از دست می‌دهیم. خواندن احساس خوب با هم بودن به ما کمک می‌کند تا:

  • تنفر و ناامیدی را به اعتماد و دوست داشتن تبدیل کنیم.
  • روابط قدیمی خود را از نو بسازیم.
  • دوستی‌های جدیدی برپایه همدلی و علاقه ایجاد کنیم.
  • انرژی مثبت و نشاط را به زندگی اجتماعی خود برگردانیم.
  • اختلافات خانوادگی را حل کنیم.

در بخشی از کتاب احساس خوب با هم بودن می‌خوانیم

گاه ما نمی‌خواهیم با افرادی که با آن‌ها اختلاف داریم صمیمی شویم و دلایل بسیاری برای این مساله وجود دارد. به اتفاق برخی از این دلایل را ارزیابی می‌کنیم.

اگر فردی که با او اختلاف دارید با شما صمیمی است، برای مثال، اگر او همسر یا شریک زندگی شماست و هر دو شما میل دارید کیفیت رابطه‌ی خود را بهبود ببخشید، تمرین یک دقیقه‌ای کمک بزرگی است. این تمرین ساده و جالب به شما کمک خواهد کرد مهارت‌های ارتباطی خود را بی‌درنگ و در فضایی مشوق و بدون تهدید بهبود بخشید.

وقتی از جملات "احساس می‌کنم که..." استفاده می‌کنید، افکار و احساسات خود را مستقیم و بی‌پرده و با استفاده از واژگانی بیان می‌کنید که بیانگر عواطف و احساساتتان است. برای مثال شاید بگویید " احساس ناامیدی می‌کنم" یا "ناراحت هستم". این جملات با " تو اشتباه می‌کنی" تفاوت دارد.

من همواره می‌کوشم به خودم یادآوری کنم که وقتی فردی از من انتقاد می‌کند، می‌کوشد نکته‌ی مهمی را به من بگوید و تا حدی همیشه حق با اوست. وظیفه‌ی من این است که به دقت به او گوش دهم تا بخش درست گفته‌هایش را درک کنم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب احساس خوب با هم بودن

انسان تنها وقتی در اجتماع است می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد زیرا دورهم بودن و ارتباطات به ما کمک می‌کند تا به اهدافمان برسیم و از کمک دیگران استفاده کنیم اما گاهی به دلیل اختلافات کوچک و بزرگ خود را دور نگه می‌داریم. اگر به خاطر مشکلاتی که در روابط خود دارید حس جداافتادگی می‌کنید و نگران هستید که ارزش وجودی خود را برای دیگران از دست داده‌اید، به عناوین زیر سر بزنید:

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۹ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسنده دیوید دی بِرنز
مترجم مریم فتاح زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Feeling good together : the secret of making troubled relationships work
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۹ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
احساس خوب با هم بودن
٪30
احساس خوب با هم بودن
راز بازسازی روابط تیره
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان