0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدرسه جاسوسی جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی جلد 1

جلد 1: گروگان گیری
نویسنده:
ستوارت گیبز
درباره مدرسه جاسوسی جلد 1
حالا درسته که هر کی از راه می‌رسه، مخ ما رو به کار می‌گیره و درباره‌ی فواید درس خوندن سخنرانی می‌کنه، اما از ما می‌شنوید خیلی هم خودتون رو هلاک درس خوندن نکنید و یه کم مهارت‌های ژانگولری تو برنامه‌تون بذارید. نمونه‌اش همین بِن ریپلی که تو زندگی‌اش هیچ‌کاری نکرده جز درس خوندن! خیلی هم دست‌وپا چلفتیه. حالا فکر کنید همچین بچه‌ای مامور مخفی عملیات فوق سری بشه! لابد می‌گید نه بابا! کی می‌ره این همه راه رو؟ جلد اول مدرسه‌ی جاسوسی که اسمش «گروگان‌گیری»ئه، داستان بِن ریپلیه که شاگرد ممتاز مدرسه‌شونه. اما خب این دلیل نمی‌شه که تو جاسوسی هم استعدادی داشته باشه. پس چرا آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا ازش خواسته به آکادمی فوق محرمانه‌ی اَبَرجاسوس‌های آینده بپیونده؟ خب دیگه، معلوم می‌شه که بِن‌ آقا رو به خاطر استعداد ریاضی‌اش اون‌جا نیاورده‌اند و در واقع یه طعمه‌ست برای بیرون کشیدن یه جاسوس دو جانبه! مجموعه‌ی هفت جلدی «مدرسه‌ی جاسوسی» یه مجموعه‌ی خیلی متفاوته که توش همه‌چیز خیلی سری و محرمانه‌ست. بنجامین که یه نابغه‌ی ریاضی ۱۲ ساله‌ست وارد مدرسه‌ی جاسوسی می‌شه و اون‌جا هر چه که فکرش رو نمی‌کنه می‌بینه. این مجموعه هم پر از ماجراجویی‌ و اتفاق‌های عجیب‌وغریب و جالبه، هم پر از کارها و اتفاق‌های بامزه. خوندن مجموعه‌ی مدرسه‌ی جاسوسی به همه‌ی اونایی که عشق ماجراهای جنایی، رمز و راز و کشف مسائل سری و پیچیده رو دارن، پیشنهاد می‌شه. باهاتون شرط می‌بندیم که تا آخر داستان، یه لحظه هم از کتاب دست نمی‌کشید و زمین نمی‌ذاریدش. این خط، این نشون. خودتون می‌بینید حالا.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۸ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهستوارت گیبز
مترجممریم رفیعی
ناشرنشر پرتقال
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Spy school
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۸ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راستی نظر قبلی تجربه شخصیم بود از لحاظ فنی اگه بخوام بگم چه چیزی چشممو‌ گرفت: ۱- اول از همه شخصیت پردازیش واقعا معرکه است یه تعداد معدود شخصیت اصلی داره که واقعا ماهرانه توصیف شدن ۲- سیر داستانی جذابی داره ، وقتی مجموعه مجستریوم رو می‌خوندم از معماهای داستان لذت می‌بردم ولی اتفاقات روزمره‌اش به اندازه این مجموعه و مایکل وی برام جذابیت نداشت البته که اونم در سبک خودش واقعا بی‌نظیر و شاید یکم از سلیقه من دور بوده ولی به نظرم علاوه بر معماهای اصلی باید کلیت داستانم کشش داشته باشه ۳- درسته که تا الان ۱۱ جلد از این مجموعه اومده ولی واقعا نویسنده کشش نداده ، هر جلد اتفاقات جدید ، شخصیت جدید و... داشته که واقعا میشه گفت نویسنده در هر جلد یک قدم جلوتر از آثار قبلی بوده این سه تا مورد به نظرم ویژگی های بارز این مجموعه است خلاصه که اگر ماجراجویی دوست دارید این مجموعه رو از دست ندین در ضمن وقت امتحانا نخونید که از درس میوفتین😁

5

من فقط جلد اول این کتاب رو به خاطر تعریف های زیادی که از اطرافیان شنیدم از کتابخونه قرض گرفتم. با بی میلی خوندمش و در حین خوندن زیاد جذبم نکرد و با خودم گفتم جلد دوم رو نمی‌گیرم. وقتی کتاب تموم شد دیوونش شدم و اصلا حوصله ی کتابی غیر از مدرسه ی جاسوسی ندارم. فردا می خوام برم کتابخونه و جلد دوم کتاب رو بگیرم. من ۱۳ سالمه و به کتاب های طنز علاقه ی چندانی نشون نمیدم ولی این کتاب واقعا منو تحت تاثیر قرار داد. من خودم می خوام نویسنده بشم و از نوشته های این کتاب هم کلی چیز یاد گرفتم.

5

وای جزو بهترین کتاب هایی بود که خوندم ۱۲/۱۳ سالم بود زمانیکه مجموعه اشو خوندم

5

واقعا ارزش داره که برای یه همچین رمان زیبایی وقت گذاشت و خوندش:))

5
انگیزه‌بخش 🚀
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲

عالی ترین کتاب تو سبک مخصوص خودش. حتما بخونید تازه 10 جلد هم هست.

5

بهترین کتاب دنیاست ♡♡

5

عاااااالی

5

عالی

5
(16)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
66,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدرسه ی جاسوسی
شامل 8 عنوان کتاب
مدرسه جاسوسی جلد 1
مدرسه جاسوسی جلد 1
جلد 1: گروگان گیری
نشر پرتقال
5
(16)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
66,000
تومان