0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شخصیت شما همیشگی نیست
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

شخصیتتان را از نو بسازید: راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدودکننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه
درباره شخصیت شما همیشگی نیست

کتاب پیش رو با عنوان «شخصیت شما همیشگی نیست: شخصیتتان را از نو بسازید: راهنمایی برای ازبین‌بردن باورهای محدودکننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه» به طور خلاصه می‌خواهد این موضوع را به ما بگوید که اگر با خود و به اصرار بگویم شخصیت من همینی هست که هست، یعنی در موفقیت و پیشرفت و تغییرات دوست‌داشتنی را بر خود بسته‌ایم. به همین جهت نویسنده‌ی این کتاب می‌خواهد به ما بیاموزد که چطور شخصیتی نو و تازه برای خود بسازیم و آن را در جهت خواسته‌ها و اهداف خود پرورش دهیم. شخصیت ما چیزی نیست جز الگوهایی که از محیط و تربیتمان گرفته‌ایم و ممکن ناسالم و نامؤثر باشد. هر الگویی و هر برایندی را می‌توان با کمی کوشش و داشتن شناخت کافی و مناسب عوض کرد. این چیزی نیست که غیرممکن باشد. به همین جهت باید پذیرفت شخصیت ما امری بی‌تغییر و سخت نیست.

کتاب حاضر با عنوان اصلی «Personality Isn't Permanent: Break Free from Self-Limiting Beliefs and Rewrite Your Story » سال ۲۰۲۰ به قلم روانشناس پرکار بنجامین هاردی از سوی انتشارات پوتفولیو (Portfolio)  به‌صورت کتاب الکترونیکی و صوتی عرضه شده است. این کتاب روانشناسی در مدت کوتاهی مشهور و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شد. خانم فریبا جعفری نمینی برگرداندن به فارسی کتاب را برعهده داشته و انتشارات نسل نواندیش این اثر هاردی را در سال ۹۹ چاپ و عرضه کرده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب نیز از روزهای اول انتشار فیزیکی کتاب در فیدیبو در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

روانشناس مجرب، بنجامین هاردی

دکتر بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) نویسنده، روانشناسی سازمانی و سخنران انگیزشی است. او در ویندرمر فلوریدای آمریکا ساکن است همکنون نیز بنیاد مشهور های هاوس (Hay House) به‌عنوان نویسنده و هیئت‌علمی فعالیت دارد. او نویسنده‌ای پرکار و پرتوان است و هرسال ده‌ها مقاله و آثار صوتی و تصویری بسیاری در شبکه‌های اجتماعی از خود بر جای می‌گذارد. وی کار خود را با معلمی در سال ۲۰۱۲ آغاز کرده است. در همین ایام به دانشگاه برگام یانگ رفته و کارشناسی روانشناسی گرفته است. سپس بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ در دانشگاه کلمسون به تحصیل در مقطع دکتری و در گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی مشغول بوده است. وی از متخصص پرتلاش و پرکار است و تاکنون بیش از بیست کتاب و ده‌ها مقاله از وی در موضوعات خودیاری، خودمراقبتی، توسعه‌ی فردی و موفقیت منتشر شده است. او به‌عنوان یک روانشناس که امور تجاری و صنعتی و مسائل روانشناختی دخیل را می‌شناسد، می‌کوشد همیشه با رویکردی علمی و شفاف امور بررسی و ارائه کند.

بخشی از کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

او با درگیرشدن مداوم در کارها و فعالیت‌های جدید و متفاوت طیف وسیعی از احساسات را تجربه می‌کند. بعضی روزها این احساسات بسیار دردناک، پیچیده و گیج‌کننده هستند. اگرچه روزهای دیگر مانند زمانی که او برای کوهنوردی بیرون می‌رود نیز تنها چیزی که حس می‌کند، فقط خوشبختی محض، عمیقاً معنی‌دار و غیرقابل‌توصیف است.

بنابراین، اگر ونسا در سال ۲۰۱۹ در یک آزمون خودشناسی پنج‌گزینه‌ای شرکت می‌کرد پاسخ‌های او بسیار متفاوت از چنین آزمونی در سال ۲۰۰۹ بود. او به دنبال کنارگذاشتن مسیر دستیابی به اهداف دقیقاً تعریف شده شغلی و پذیرفتن چالش‌های جدید و عبور از مرزهای محدودکننده‌اش احتمالاً نمره بالاتری در پذیرش سختی، استقبال از تجربه‌های جدید و انعطاف‌پذیری کسب می‌کند و از نظر وظیفه‌شناسی و برون‌گرایی امتیاز کمتری به دست خواهد آورد. او با وجود ارتباط بیشتر و بهتر با دیگران، اکنون بیش از هر زمان دیگری راه آرامش یافتن در تنهایی را می‌داند.

به یاد داشته باشید آزمون‌های خودشناسی به‌نوعی توصیف‌کردن خودمان هستند نگاه ما به خودمان بر اساس نقطه، تمرکز علایق و احساسات فعلی ما به طور دائم در حال تغییر است. زندگی و نسا از زندگی قابل‌پیش‌بینی و سازگار گذشته‌اش بسیار دور شده است ...

چرا باید کتاب شخصیت شما همیشگی نیست را بخوانیم؟

از این کتاب بیان می‌کند که چطور و چگونه شخصیت شکل می‌یابد و هر کس به چه صورت در این روند می‌تواند مؤثر باشد و به طور دلخواه به آن شکل دهد. در واقع این کتاب سعی دارد بگوید زندگی و شخصیت هر یک از ما در دستان خودمان است و بسته به تصمیم و ذهنیت و تلاشمان می‌توانیم برای در مسیر درست و موفق‌بودن و ماند آن را جهت دهیم. این اثر را متخصص مجرب کوشایی به نگارش درآورده است و نگرشی علمی و عملی به موضوع دارد؛ باتوجه‌به ویژگی‌های کتاب و شخص نگارنده، نباید خواندن این کتاب را به تأخیر انداخت.

سه پیشنهاد برای علاقه‌مندان به کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۴ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهبنجامین هاردی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۴ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
2
(2)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
شخصیت شما همیشگی نیست
شخصیت شما همیشگی نیست
بنجامین هاردی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شخصیت شما همیشگی نیست
٪30
شخصیت شما همیشگی نیست
شخصیتتان را از نو بسازید: راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدودکننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه
انتشارات نسل نواندیش
2
(2)
75,900
٪30
53,130
تومان