0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بدخواهی

معرفی، خرید و دانلود کتاب بدخواهی

درباره بدخواهی
کتاب حاضر اثر کیگو هیگاشینو نویسنده‌ی ۵۹ ساله ژاپنی است که عمدتا به خاطر رمان‌های معمایی‌اش شناخته شده ست. او جز سیزده نویسنده‌ی برتررمان‌های معمایی در ژاپن بین سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ است که در سال ۱۸۵ برای رمان بعد از مدرسه موفق به کسب جایزه ادوگاوا رمپو شد. بدخواهی شرح حال رنجش و کینه‌توزی عمیق چند ساله است که خود را در قالب نیت شوم وشیطانی قتل نمایان می‌کند. در کتاب حاضر نه تنها به روان‌شناسی قتل پرداخته می‌شود بلکه نقشه ماهرانه‌ی قاتل بر جذابیت روایت داستان می‌افزاید. در این کتاب می‌خوانیم که نویسنده‌ی رمان‌های پر فروش کونیهیکو هیداکا که همراه همسر جوانش قصد مهاجرت به ونکوور کانادا را دارد، به طرز فجیعی شبانه در خانه‌اش به قتل می‌رسد....
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهیگو هیگاشینو
مترجمنسرین حیدری
ناشرانتشارات کتاب کوله‌پشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Akui
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۳ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
0 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من خیلی راضی بودم، تمام انتظاراتمو برآورده کرد، هیچ پرتی نداشت داستان که من رد کنم بره جلو، تمام وقایع و شرحیات داستان ضروری بودن. خیلی جالبه که یک تلقین ساده تو بچگی میتونه باعث یک جنایت در آینده بشه. من کتاب دفاع رو هم پیشنهاد میکنم. به جذابیت این داستانه اونم.

2

احتمالا مدل نوشتار نویسندگان ژاپنی این طوره که اینقدر کشدار و سر صبر اونقدر یک موضوع ساده رو زیر و رو میکنند تا ازش یک اتفاق هیجان انگیز ایجاد کنند. من واقعا به سختی یک سوم اخر کتاب رو خوندم. فکر نمیکنم سراغ کارهای دیگه ای از نویسنده برم. البته ترجمه عالی بود.

4

خیلی دوست داشتم، گرچه از اول داستان قاتل رو حدس می‌زنیم و در نیمه داستان مطمئن میشیم طوری که ادامه داستان به نظر کسالت‌آور میشه، ولی نویسنده با هوشیاری چنان برگه‌هایی رو می‌کنه که داستان جذابیت و پیچیدگی خودش رو با شدت بیشتری به دست میاره. ترجمه هم عالی بود.

5

بسیار کتاب خوب و جذاب و عالیی بود، دو شبه خواندمش به نظرم خیلی از کارای آگاتاکریستی و سر آرتور کانن دویل بهتر بود شاید به خاطر این باشه که جدیدتره و با زمان ما هماهنگی داره و با منطق یک متولد قرن حاضر همخوانی داره ، من که عاشقش شدم.

5

کتابی بسیار درگیر کننده است که بار ها و بار ها ضربه وارد میکنه و آدمو به فکر فرو میبره و اول فک میکنی خیلی ساده و سر دستیه ولی به مرور خیلی پیچیده میشه و حتی آخرش هم تو رو با یه تعداد سوال درگیر میکنه.

4
سرگرم‌کننده 🧩

به نسبت کتابهای دیگه‌ی هیگاشینو وسطش خسته می‌شدی چون زیادی طولش داده بود تا از راز قاتل پرده برداره. ولی من کلا قلم هیگاشینو رو دوست دارم. حتما کتاب رستگاری یک قدیسه و فداکاری مظنون ایکس ش رو بخونید.

4

ماجرای یه قتل که با جزئیات خیلی خوبی مطرح شده و با داستان پردازی عالی انگیزه های مختلفی رو برای اون مطرح میکنه..آخرشم که کاملا غافلگیر کننده تموم میشه..خیلی خوشم اومد.

5

داستانش خیلی جذابه اگه به رمانهای معمایی و راز آلود علاقه داریم پیشنهاد میکنم هم این کتاب و هم بقیه کتاب های این نویسنده رو بخونین

2

خوندنش برام سخت بود، خیلی عجیب بود که اول قاتل مشخص بشه بعد کل کتاب در مورد انگیزه قتل باشه و در آخر هم انگیزه قتل غافلگیرت نکنه

3

صفحات زیادی رو جلو زدم نسبت به دو تاب دیگه نویسنده که خوندم جزییات حوصله سر بر زیادی داشت اما پایان جالبی داشت

نمایش 6 نقد دیگر
4.3
(24)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
45,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بدخواهی
بدخواهی
یگو هیگاشینو
انتشارات کتاب کوله‌پشتی
4.3
(24)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
45,500
تومان