0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پول پُربرکت

معرفی، خرید و دانلود کتاب پول پُربرکت

دوره ای آموزشی، آسان و کاربردی، برای آفرینش فراوانی
درباره پول پُربرکت

بدون شک داشتن پول فراوان و پربرکت، خواسته قلبی تمام ماست. چرا که داشتن ثروت می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات ما تاثیرگذار باشد. کتاب پول پربرکت نوشته هالی الکساندر هم به سراغ همین موضوع رفته است. در این کتاب، نویسنده تلاش می‌کند روش‌های کسب ثروت و پول را توضیح دهد و در عین حال، خوانندگان را با مفهوم برکت آشنا می‌کند. هالی الکساندر در کتاب پول پربرکت روی طرز فکر شما درباره پول تمرکز می‌کند تا با تغییر نگرشتان بتوانید برکت و فراوانی را به زندگی مالی خود دعوت کنید.

کتاب پول پربرکت در اصل از سه جلد کتاب در سطوح مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی تشکیل شده است. بنابراین شما می‌توانید همراه با این کتاب آموزش‌ها را از سطح ابتدایی و مقدماتی شروع کرده و سپس آنها را تا رسیدن به تسلط کامل ادامه دهید. شما در این دوره و کتاب، خواسته‌های ارزشمندتان را تعیین می‌کنید، روش‌های عملی رسیدن به خواسته‌ها و برکت در زندگی‌تان را می‌آموزید و در انتها یاد می‌گیرید که چطور پول پربرکتی که وارد زندگی‌تان می‌شود را بیشتر کنید.

ترجمه کتاب پول پربرکت به زبان فارسی را سیما فرجی انجام داده است و انتشارات نسل نواندیش هم این کتاب را به چاپ رسانده است. برای خواندن نسخه الکترونیکی این کتاب در گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ، می‌توانید آن را از همین صفحه از دسته‌بندی انگیزشی و موفقیت فیدیبو دانلود کنید.

هالی اکساندر کیست؟

هالی الکساندر نویسنده کتاب‌های سه‌گانه پول پربرکت یا پول جادویی است. این نویسنده و پژوهشگر معروف،‌ به‌عنوان کارآفرین هم شناخته می‌شود و دوره‌های آموزشی خود درباره کسب پول و ثروت را در سراسر جهان برگزار می‌کند. الکساندر یک مادر موفق هم هست و همچنین چندین کسب و کار موفق را مدیریت می‌کند. علاوه بر این موارد، هالی الکساندر عاشق سفر و اکتشاف است و علاقه فراوانی به مطالعه در زمینه‌های مختلف دارد.

هالی الکساندر اعتقاد دارد شما می‌توانید به هر آنچه که رویایش را دارید برسید و از جریان برکت در زندگی‌تان به سادگی بهره‌مند شوید.

چرا باید کتاب پول پربرکت را خواند؟

بسیاری از مشکلات ما در صورت داشتن پول کافی، در زمان کوتاه‌تری قابل حل خواهد بود. به همین دلیل هم بسیاری از افراد در جستجوی روش‌هایی هستند که جریان پول و برکت را به زندگی آنها وارد کند. هالی الکساندر در کتاب پول پربرکت، روش‌ها و گام‌های عملی برای رسیدن به ثروت و برکت را معرفی می‌کند. او در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه تفکرتان را به سمت و سوی جریان برکت ببرید و در عین حال، این پول را بیشتر کنید. بنابراین می‌توان گفت این کتاب برای تمام افرادی که به دنبال آموختن روش‎های جذب ثروت و برکت هستند و یا دوست دارند شرایط زندگی خود را تغییر دهند، مناسب است.

در بخشی از کتاب پول پربرکت می‌خوانیم

اگر همیشه مشکلی مالی دارید؛ ذره‌ای از بازتاب آن ممکن است به این صورت پدیدار شود: درحالی‌که گاهی پولی بیش از دیگران به‌دست می‌آورید؛ به شیوه‌ای ناخودآگاه همیشه به نقطه‌ی تنظیمتان بازمی‌گردید. از سوی دیگر، وقتی در کل پولی نداشته باشید؛ مضطرب می‌شوید و کارهایی را برای به دست آوردن پولی بیشتر یا هزینه کردن پولی کم‌تر یا هر دو انجام می‌دهید. وقتی پولی بیشتر از نقطه‌ی تنظیمتان دارید؛ ممکن است گرایش یابید کم‌تر به‌صورت ارادی و هدفمند عمل کنید. در این صورت، شاید به خریدهای غیرضروری‌تان ادامه دهید تا پولتان به نقطه‌ی تنظیمتان برسد. این چرخه در تمام طول زندگی‌تان ادامه خواهد یافت؛ مگر این‌که در این زمینه به آگاهی برسید و بکوشید تغییراتی سازنده به‌وجود آورید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب پول پربرکت

کتاب پول پربرکت در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی به شما می‌آموزد که چگونه پول و برکت را به زندگی خود دعوت کنید. در ادامه درباره کتاب‌های دیگری که در این حوزه نوشته شده‌اند صحبت می‌کنیم:

پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی اثر استیو اسکات انتشارات نگاه نوین

کار عمیق اثر کال نیوپورت نشر نوین

صفر به یک اثر پیتر تیل نشر نوین

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۰ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندههالی الکساندر
مترجمسیما فرجی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۰ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پول پُر برکت
پول پُر برکت
دوره ای آموزشی، آسان و کاربردی برای آفرینش فراوانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پول پُربرکت
پول پُربرکت
دوره ای آموزشی، آسان و کاربردی، برای آفرینش فراوانی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
تومان